31.KAPITOLA

5K 211 3
                                    

Vyrozprávala som bratovi všetko čo sa udialo u Clark.
"No..."zostal zaskočený. "Som rád,že jej chybám a že je v poriadku,ale čo to sakra vošlo do jej otca?! Chápem,že je naštvaný,ale...preboha! Nemá byť na teba taký zlý! A dobre si mu povedala,že jej život ničí on."
"Na jednej strane ho chápem,boji sa o svoju dcéru,ale na mňa byť taký nemusí,no nie? Veď som jej kamarátka už dlho."
"Pravda. Ja len dúfam,že sa vráti do normálu."vzopol ruky.

Ďalší deň sa Steve priam tešil do školy. Tešil sa na Clark. Ja som mala trošku obavy. Pred školou sme sa stretli s Dominicom a ostatnými Stevovimi kamošmi. O pár minút prišlo biele veľké auto,z ktorého vyšla Clark. Na sedadle vodiča sedel jej otec a zazeral na Steva. Bratovi sa však rozžiarili oči keď uvidel svoju milovanú Clark.
"Drž sa od nej ďalej!"skrikol naňho jej otec cez otvorené okienko. Clark vošla dnu do školy a keď odišiel jej otec odišli sme aj my. Clark čakala pri skrinkách. Keď uvidela Steva hneď sa k nemu rozbehla a hodila sa okolo jeho krku.
"Bože vieš ako si mi chýbal???"plakala a šepkala mu do ucha.
Steve ju úplne stiskol. "Ty mne tiež. Ľúbim ťa,láska."
"Ja teba tiež."
Začali sa spolu bozkávať. Ja som nenápadne zavolala Dominica za roh.
"No?"spýtal sa.
Namiesto odpovede som ho začala bozkávať. Chytil ma za zadok a stlačil ho.
"Beth,už mu to povieš?"spýtal sa ma.
"Kedy? Dnes? Ja neviem...on a Clark majú svoje vlastné problémy."
"No a? Toto nie je žiadny problém,že sme spolu."mykol plecom a stále mal ruky na mojom zadku.
"Pšt. Keď sa to všetko okolo jej tehotenstva ukľudní,tak mu to poviem."vlepila som mu pusu na pery.
"Choď už do triedy."popohnala som ho a už aj išiel. Ja som sa nenápadne vkradla tiež do triedy aby si nikto nič nevšimol.
"Prepáč za ten včerajšok."ospravedlnila sa Clark,keď vošla do triedy. "Neviem,čo to doňho vošlo."
"To je v pohode,jeho to prejde."utešovala som ju.
Cez ďalšiu prestávku sa medzi dverami objavil Steve. Clark sa potešila že prišiel za ňou,ale on zavolal na chodbu mňa.
"Čo?"spýtala som sa.
"Ake čo? Kedy si mi chcela povedať o tebe a Dominicovi?!"
"Doriti,on ti o tom povedal?! Som mu povedala,že to poviem sama."
"Lenže mne to nepovedal Dominic,ale Leo. Vraj vás dnes videl na chodbe ako sa bozkávate."
"Leo???! To je hajzel!"
"Teraz sa nebavme o Leovi,ale o tebe a Dominicovi."
"Prečo?!"spýtala som sa nepríjemne.
"Je to môj kamoš a je to sukničkár."
"Už nie...prečo asi nespal so žiadnou babou už tak dlho??? Lebo bol celý čas do mňa zaľúbený. A tebe to môže byť aj tak jedno keďže ty zas chodíš s mojou kamoškou."rozhadzovala som rukami.
"Okej,ale ak sa v ňom sklameš,ja som ťa varoval."a odišiel preč.
V triede som povedala Clark čo sa stalo.
"Buď rada,že to už vie."objala ma.

Po škole prišiel pre Clark jej tato. Ako tak išla už otvoriť dvere,stalo sa niečo strašné čo nikto nečakal.
---------------------------------------
Tak čo sa podľa vás stalo? Ste radi,že sa to Steve už dozvedel?
Budem rada za podporu.❤

Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora