Vošli sme s Clark do triedy a už tam bola aj Madison.
"Ahoj Clark."zvolala na ňu,ale Clark len prekrútila očami. "Máš pekný rúž."pochválila. Madison sa vždy vtierala Clark,lebo sa jej bála.
"Prosím,buď už chvíľu ticho."povedala prísne Clark. "Radšej sa staraj o svoj roztieknuty make Up."upozornila ju na rozmazanu linku. Rýchlo vzala kabelku a išla na toaletu. Clark si unavene sadla na stoličku a vydýchla.
"Neznášam ju."prehovorila
"Ja tiež."šepla som.Cez veľkú prestávku do našej triedy vošiel Steve. Madison sa hneď potešila,lebo sa jej páčil. Každej sa páčil. Preto sa Madison vybrala za ním a niečo mi šepla do ucha. On sa len zasmial. Ona ho začala hladkať po bicepsoch,ale on cúvol dozadu. Z jeho pier som vyčítala "prepáč." Odišiel k nášmu smeru a široko sa usmial. Každé dievča na nás pozeralo.
"Láska moja jediná."prehovoril zamilovane. Clark vstala a obmotala mu ruky okolo krku. Pobozkali sa a reakcia Madison ma rozosmiala. Otvorila ústa do tvaru O. Urazená odišla preč z triedy. "Sestrička,ideš mi kúpiť prosím do bufetu bagetu? Tu máš peniaze. Ak si hladná tiež si niečo zober."podal mi peniaze. Vzala som ich a išla. Aj tak sa mi moc nechcelo sedieť a pozerať ako sa bozkávajú. Na chodbe stála Madison,pozerala do mobilu,ale keď ma uvidela išla za mnou.
"Beth,povedz mi..."začala šeptom. "...oni dvaja spolu chodia alebo sa s ňou len zahráva?"
"Chodia spolu. Ona je jediná s ktorou chodí."
"No super!"povedala naštvane.
"Idem ja."prehovorila som a odišla smerom do bufetu s pocitom,že som sa jej konečne zbavila. V bufete som bola jediná tak som mu kúpila bagetu a sebe tyčinku čokoládovú. Keď som odtiaľ vychádzala,vchádzal Leo. Pozreli sme sa na seba,ale nič viac. Počkala som ho teda pred bufetom.
"Leo,prosím čakaj."prehovorila som keď konečne vyšiel.
"Čo?"
Potiahla som ho tak ďalej od ľudí. "Ja som len chcela...chcela som,že ...nemysli si prosim,že s ním chodím. On po mne ide,ale ja ho nechcem. Štve ma ako stále ide za mnou a stále ma chce bozkávať a chytať... Vtedy len využil situáciu."
"Dvakrát hej?"
"Náhoda. Prepáč."
"Prečo sa mi ale ospravedlňuješ? Mňa len zarazilo prečo s ním."zarazil sa.
"No...lebo ...páčiš sa mi a mám ťa moc rada."priznala som.
"Čo?"vytreštil oči. "Ako sa ti páčim? Ako niečo viac ako kamarát?"
"No áno."začervenala som sa.
"Oh,no...prepáč Beth,ale..."
DU LIEST GERADE
Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]
RomantikBeth je mladé 17 ročne dievča,ktoré nemalo šťastie na chlapcov aj keď je naozaj krásna. Jednoducho nenašla toho pravého. No jedného dňa sa to všetko zmení a budú mať o ňu záujem dokonca dvaja chalani,ktorý sú najkrajší z celej školy. Ako si vyberie...