Ráno som do školy vstala s ťažkosťami. Ale prekonala som sa,pripravila a išla so Stevom do školy. Stretla som sa pred školou s Clark a s chalanmi.
"Láska,ahoj."privítal ma Leo. Pobozkal ma na pery.
"Ahoj."vystrúhala som úsmev. Išli sme spolu dovnútra a on ma držal celý čas za zadok. Pri skrinkách sme sa rozlúčili.
"Ty kokos,ty si vážne nejaká nesvoja pri ňom."usúdila Clark.
"To je až tak vidieť?"spýtala som sa jej.
"Až moc. On je potom asi slepý keď to nevidí."pokrútila hlavou. "Uvidíme ako to všetko dopadne. Len si myslím,že si s ním moc ponáhľala."
"Nemusíš mi to pripomínať,ja viem."
"Nevadí. Raz to prísť muselo."objala ma a išli sme spoločne do triedy. Sedela tam Madison. Ako vždy. Prezrela si mňa a Clark a ďalej sa venovala sebe v zrkadielku. Prišla mi hneď správa od Lea.
-Včera to bolo super,dnes môžeme zopakovať.
Ukázala som to Clark a tá len pretočila očami. Nevedela som čo odpísať,tak som len vypla mobil.
Cez obednú prestávku prišiel za mnou do triedy. Sadol si na moju stoličku a ja naňho.
"Neodpísala si."povedal. "Tak čo? Dnes?"šepkal do ucha.
"Nie...dnes vážne nie. Musím sa učiť."klamala som.
"Zajtra je sobota."usmial sa.
"Ale na pondelok musím. Mám toho veľa. Plus som chcela ísť zajtra von s Clark."vyhovorila som sa. Tá na mňa najprv prekvapene pozrela ale potom prikývla s úsmevom.
"Dobre, ako chceš."pobozkal ma na krk.
"Dúfam,že si sa s tým včerajškom nechválil bratovi."
"Neboj,nechválil aj keď by som moc chcel."škrabkal ma po chrbte.
"Okej som rada."
"Som počul,že si ma moc chcela,tak už ma máš. Si rada?"spýtal sa. Clark sa jedným okom pozrela na mňa.
"Jasné,že som rada. Moc. Veď ťa ľúbim."dala som mu pusu.
"Veď aj ja teba. Idem už."potlapkal ma po zadku a odišiel preč.
"Ten je doterný."posťažovala sa Clark.
"Príde mi iný,než bol. Na tej párty,kde sme sa spoznali mi prišiel ...omnoho lepší. Taký...milý. Teraz je taký zvláštny."
"Vidím. Taký debil je z neho." Pokrútila hlavou.
Škola išla dnes hrozne pomaly. Tak som sa tešila domov,že keď už som prišla tak som si len ľahla na gauč a pozerala telku.
"Hovorím ti,že mala zadok jak Kardashian."počula som známe hlasy. Steve a Dominic. Zasmiala som sa nad tou Dominicovou vetou.
"Jej,čauko."pozdravil ma a zvalil sa vedľa mňa.
"Idem pre pivo. Počkaj tu."povedal Steve a vytratil sa v kuchyni.
"No čo? Ako s Leom?"spýtal sa ma.
Vzdychla som. "Nemôžeme sa zajtra stretnúť? Tak aby o tom nikto nevedel. Chcem sa trošku porozprávať. Lebo mám toho na srdci moc."pozrela som naňho zúfalo.
"Samozrejme. U mňa? Alebo radšej niekde v bare?"
"U teba môže byť."pretrela som si oči. Usmial sa na mňa a mne to dodalo energiu. Potom už sa k nám dovalil Steve s pivom a ja som išla radšej do izby.----------------------------------------
Aký máte názor na Lea a Dominica? Budem rada za vaše názory.💜💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]
RomanceBeth je mladé 17 ročne dievča,ktoré nemalo šťastie na chlapcov aj keď je naozaj krásna. Jednoducho nenašla toho pravého. No jedného dňa sa to všetko zmení a budú mať o ňu záujem dokonca dvaja chalani,ktorý sú najkrajší z celej školy. Ako si vyberie...