Ráno som sa prebrala s kruhmi pod očami a roztrapatenymi vlasmi.Prešla som teda do kúpeľne ,kde som si vlasy prečesala a nalíčila si tvár. Zišla som pomaly do kuchyne kde už bola Jenn a Clark.
"Dobré ráno."usmiala sa Clark a Jenn mi kývla.
"Čaute."naplnila som si pohár vodou a všetko to do seba šupla. "Clark musíme sa porozprávať."
"Hm,fajn."mykla plecom a hodila do seba kúsok šunky. Vyšli sme z kuchyne do obývačky. "Asi viem o čo ide ale radšej začni."
"Spala si s ním,že?"
"Nie je to osobne?"pozrela do zeme.
"Clark,je to môj brat a ty najlepšia kamoška! Chcem vedieť pravdu!"
"Fajn,fajn spala som s ním a bol to ten najlepší sex!!!"zatlieskala.
"Vieš,že spolu určite nebudete,že? Vykašle sa na teba,odkopne ťa a ty budeš sklamaná."vysvetľovala som.
"Beth,tvoj brat a ja spolu chodíme,včera sme sa o tom rozprávali. Nemáš sa prečo o mňa báť."
"To mu naozaj veríš???"
V tom zišiel dolu Steve.Objal Clark a na líce jej vlepil pusu. Pri odchode do kuchyne jej ešte capol po zadku. Zasmiala sa a nasledovala ho. Išla som teda aj ja za nimi,lebo som bola hladná.
"Beth,chces aj ty kávu?"spýtal sa ma Steve a nalieval do šálok kavu.
"Áno."podal mi ju. "Steve,takže vy dvaja? Chodíte spolu?"
"Áno. Je to super ,čo? Clark je prvé dievča ktoré naozaj milujem."povedal suverénne.
"Blahoželám."zatlieskala som im pred očami. "Ale opovážiš sa jej ublížiť."vyhrážala som sa mu.
"Neboj sa nič."usmial sa. "Inak dnes príde Dominic a Leo." Bola som celá nadšená že sa u nás objaví Leo. Srdce sa mi rozbušilo a zostalo mi teplo.Na obed naozaj prišiel Leo a Dominic.Steve nasypal do misky čipsy a do pohárov dal kolu. Hrali videohry a ja s Clark sme sedeli pri nich.Jenn niekam išla s kamarátkami.
"Vy dve si nechcete zahrať?"spýtal sa nás Leo.
"Daj,ja si zahrám."natiahla som sa pre ovládač a zahrala som si s Leom,lebo Clark to moc nebavilo.Ta si radšej sadla na nohy Steva a bozkávala mu krk.
"Jaký bol sex?"vyzvedal od nich vždy nadržaný Dominic.
"Najlepší."vyhlásila Clark.
"Aj so mnou by si sa tak pohrala ako s ním???"
"Drž hubu ty debil!"rozkazal brat.
"Prepáč,ja len že keď robí dobre tebe mohla by aj mne."usmial sa.
"Clark je moja frajerka takže sa drž od nej ďalej."pohrozil mu. Clark sa hrdo usmievala a hladkala mu krk.
"Ou,to som nevedel kámo. A čo tvoja sestrička?"pozrel na mňa a chytil ma za hole stehno.Hned som uhla s nohou. "Včera vyzerala dobre,ešte je nepoužita,to sa mi páči."znova ma chytil.
"Hej! Daj tie ruky od nej preč."zastal si ma Steve. Občas sa tvári ako nejaký drsňák ale mňa si vždy obranil a to som mala na ňom moc rada.
"Doriti! To nemôžem ani ju? Daj mi zvolenie,aké dievčatá môžem pretiahnuť."
"Hocijakú okrem mojich sestier a frajerky!"mávol rukou Steve. "Dotkni sa jednej z nich a dolamem ti ruky,je ti to jasné??!"
"Áno." Bolo vidieť že sa ho bál. Každý sa brata boji.
STAI LEGGENDO
Ten pravý ❣ [DOKONČENÉ]
Storie d'amoreBeth je mladé 17 ročne dievča,ktoré nemalo šťastie na chlapcov aj keď je naozaj krásna. Jednoducho nenašla toho pravého. No jedného dňa sa to všetko zmení a budú mať o ňu záujem dokonca dvaja chalani,ktorý sú najkrajší z celej školy. Ako si vyberie...