Tak, to już koniec Run away, ale może nie koniec historii Corinny i Justina?
Mam pomysł na trzecią część, która już definitywnie byłaby ostatnią.
Co Wy na to? Pokomplikujemy im jeszcze życie?;)
Chciałabym przeprosić, że rozdziały pojawiały się tak rzadko, ale cierpię na brak czasu.
Bardzo dziękuję za wszystkie gwiazdki i komentarze. Nieraz się uśmiechnęłam, to wszystko jest takie kochane, Wy jesteście kochani. Dziękuję jeszcze raz x
Dajcie znać, co myślicie o 3 części.
Nie zostawiam Was z niczym.
Chciałabym zaprosić Was na moje kolejne fanfiction z Justinem i tym razem z Madison Beer.
GRUPA WSPARCIA
Oboje nie mają łatwo w życiu.
Oboje zmagają się z problemami, które ich przerastają.
Oboje mają za sobą próbę samobójczą.
Poznają się w grupie wsparcia.
Wchodzą w pakt - żaden z nich nie może się zabić do walentynek.
Rozdziały są pisane na zmianę z perspektyw głównych bohaterów. Obiecałam sobie wsadzić w to fanfiction całe serce, żeby było naprawdę dobre. Jest to trochę smutna opowieść o tym, jak ludzie potrafią być okrutni, ale zawsze znajdzie się jedna osoba, która wprowadzi trochę radości w nasze życie.
PROLOG WŁAŚNIE OPUBLIKOWAŁAM, A PIERWSZY ROZDZIAŁ POJAWI SIĘ WIECZOREM :)
Mam nadzieję, że i to opowiadanie przypadnie Wam do gustu. Może ktoś odnajdzie w nim cząstkę siebie?
Co do trzeciej części historii Corinny i Justina - dam Wam jeszcze znać, ale jeśli będzie zainteresowanie, to z całą pewnością się pojawi.
O, tak na sam koniec dam FUNFACT.
Na początku chciałam, żeby Corinna z Fanny się zeszły. W pierwszej wersji nawet się pocałowały, ale przyjaciółka doradziła mi, żebym darowała już tych komplikacji, bo Justin i tak ma ciężko z tą kobietą, a jak jeszcze miałby walczyć o nią z Fanny, to XDD Zgodziłam się z nią i jest, jak jest.
Miłego dnia/wieczoru♥
CZYTASZ
C&J: Run away [ZAKOŃCZONE] 2/3
FanfictionPo latach ich drogi znowu się krzyżują. Wiele uległo zmianie od tego czasu. Czy stara miłość nie rdzewieje? Łatwo jest wpakować się w kłopoty, trudniej od nich uciec. Druga część opowiadania 'Help me, please'.