Nigdy się w to nie bawiłam, ale uznałam, że a co tam, skoro Mufiinkaa mnie nominowała, nie mogę odmówić.
1. 10 faktów o mnie:
1. Nie podoba mi się 'Help me, please'. Pomysł miałam dobry, ale spieprzyłam fabułę. Raz uznałam, że to przeczytam, ale odpadłam po 4 rozdziale😂 Obiecałam sobie, że druga część będzie lepsza!
2. Z 'Mentally ill' jestem zadowolona. Płakałam, pisząc prolog.
3. Jestem małą aspołeczną gnidą, która woli przesiadywać w pokoju, niż wyjść do ludzi.
4. Mam równie aspołecznego królika Kotlecika, który jest moją niespełnioną miłością - nie chce się dać nawet dotknąć.
5. Mam arachnofobię.
6. Nienawidzę zegarów ściennych. Wkurzają mnie ich odgłosy, ale mama i tak mi kupiła i powiesiła, bo 'tak jest ładnie'..
7. Jestem kociarą. Kocham koty całym sercem, w przyszłości chcę mieć duży dom i 12 puchatych kulek miłości. Jak ktoś ma kota, to niech mi wyśle jego zdjęcie, pls. Będziemy się razem zachwycać jaki słodki!!
8. Wyznaję zasadę: lepiej być grubym, ale szczęśliwym, niż chudym i głodnym. W życiu mamy tylko tyle, co zobaczymy i co zjemy, jak to mówi moja babcia.
9. Chodzę do liceum na profil pedo-psycho. 29 dziewczyn w klasie, 4 chłopaków, fajna sprawa, hahah.
10. Uwielbiam grać w planszówki.
2. 3 żarty, które mnie śmieszą:
Mam dosyć dziwne poczucie humoru, zazwyczaj tylko ja się śmieję, a większość ma wielkie wtf na twarzy, ale no XD CZARNY HUMOR TO ŻYCIE - niby się nie powinno, ale i tak każdy się śmieje.
1. Dlaczego mała Ania nie płakała, kiedy spadła z rowerka?
Bo kierownica przebiła jej płuco.2. Nie pamiętam wielu żartów, więc dodam memy, które mnie bawią.
3.
Nie mam pojęcia, kogo nominować, więc uznałam, że wylosuję kilka osób:
CZYTASZ
C&J: Run away [ZAKOŃCZONE] 2/3
FanfictionPo latach ich drogi znowu się krzyżują. Wiele uległo zmianie od tego czasu. Czy stara miłość nie rdzewieje? Łatwo jest wpakować się w kłopoty, trudniej od nich uciec. Druga część opowiadania 'Help me, please'.