Bölüm playlist :
✔ Trees of Eternity ~ Broken Mirror
✔ Aleah ~ Water and Wine
Medyada ki gif için @yagmurdurdu4 teşekkürler <3
Arda'nın ne diyeceğini merakla beklerken bir el omzuma dokundu. Arkamı döndüğümde bana dokunan kişinin Öznur olduğunu gördüm. Nefes nefese kalmış bir şekilde bana bakıyordu. "Öznur ne oldu?" diyerek ayağa kalktım hızla.
Kaşları çatıktı ve aurasında endişe vardı. "Yağız... Yağız tehlikede."
"Ne?" diye bağırdım. Hızla üçümüz eve doğru yürürken Öznur anlatıyordu neler olduğunu.
"Kıraç'ı sinirlendirdi ve biz onu durduramıyoruz. Yağız'a saldırmak üzere. Ev savaş alanına döndü."
"Ne demek sinirlendirdi?" dedim hiddetle. Yağız öyle bir şey yapmazdı.
Eve geldiğimizde bile dışarıdan duyulan gürültüler yüzümü buruşturmama sebep oldu. Eve girdiğimde ise gördüğüm manzarayla sinirlendim. Kıraç çoktan kurda dönüşmüş hırlayarak Yağız'a bakıyordu. Yağız ise kaşlarını çatmış Kıraç'a. Önüne siper olmuş Gökhan, Onat, Eymen ne yapacağını bilemez bir şekilde duruyorlardı.
Kıraç bizimkilerin üzerine atlayacağı sırada hızla onların önüne geçip bir zarara karşı engel oldum. Kıraç'ı ittirdiğimde geriye sendeleyip insana dönüştü.
"Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz ha?" diye bağırdım sinirle. Evin dağınıklığını görünce bağırmamak için kendime engel olamamıştım. Yağız'a baktım. Yüzü kan içindeydi. Kaşlarımı çatarak Kıraç'a döndüm. Suçlu bir çocuk gibi başı öne eğilirken sinirle onu tutup dışarı sürükledim.
Bahçeye çıktığımızda iterek, "Bana bak!" diye bağırdım. İnatla bakmayınca bir tane tokat atmaya engel olamadım. Eli yanağına giderken yüzüme baktı ürkekçe. "O Yağız'ın yüzünün hali ne? Cevap versene oğlum dilini mi yuttun?!"
Cevap vermedikçe daha çok sinirleniyordum. "L..Lina,"
"Sus cevap verme bana!" diye bağırdım.
Şaşkına dönmüştü tabi bu halimde. "Eğer bir kişiye daha zara verirseniz sizi fena yaparım! Anladın mı? Ben sizi insanlara zarar verin yıkın dökün diye dönüştürmedim!"
Başıyla onaylayınca öfkeyle oradan ayrıldım. Gecenin bir vakti yolda yürüyordum hızlı hızlı. Oldukça uzaklaştığıma tatmin olduktan sonra yavaşladım. Karşıdan gelen arabanın farları gözümü alıyordu. Arabanın önüne geçip beklemeye başladım durması için. Ancak araba durmak yerine gaza bastığında dişlerimi sıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENDEN ÖTESİ | m i m o z a
Fantasy"YENİ SESLER Kategorisi - The Wattys 2016 Ödülü Sahibi" - Belirlenen bir sınır. Kuralı olmayan oyun. Dehşet verici gerçek. Yıpranan hayatlar, ölümle her an burun buruna. Lina'ya sosyal ağ üzerinden beklemediği bir mesaj gelir. Mesajda gördüğü link...