Hoztam egy új könyvet remélem el nyeri a tetszéseteket.💞💖💙
Csak eszembe jutott ez és gondoltam le írom. 😂Su Wang(igen az a Wang) :
-Szeretlek! - mondta mosolyogva.
Döbbenet ült ki arcomra és semmi más.
-Su Wang én szeretlek. - nézet szemembe.
-Ne haragudj nem lehet. - futottam el."Iskolai évek a legszebb idők"
Ki találta ki ez a baromságot?! Ha valakit kicsi kora óta ismersz... Vagyis azt hiszed, de kiderül, hogy nem. És egy szép tavaszi nap azt mondja, hogy szeret egy sakura fa alatt... Mit tennél? Én el futottam mint akit egy falka farkas kerget.
Következő nap el került és az év végéig nem beszéltünk, ha közeledni próbált én kerültem. A nyári szünet alatt át ment egy speciális iskolába te meg magad marac.
A bátyád meg baszik el magyarázni, hogy miért?!-Jackson mond már el! - követtem bátyám.
-Su nem fogom. - mondta vagy negyedik alkalommal.
-Te nevezed magad bátynak. - vettem el a csokit a kezéből.El telt az idő és el jött az iskolám utolsó napja.
-Mit tervezel ez után? - kérdezte Jackson.
-El megyek egy céghez és titkárnő leszek. - tanakodtam.
-Ohhh hugi. - paskolta fejem. - Csak meg ne bánd.
-Nem fogom. - nyújtottam ki nyelvem."Nem fogom" mi?!
~irodában ~
Be száltam a liftbe és meg igazítottam szoknyám majd a kezembe lévő papírt kezdtem vizsgálni.
Át olvastam, hogy el tereljem gondolataim, de nem ment.
Hajam kezdtem piszkálni amit korában szépen fel tűztem, hogy ne lógjon szemembe, de hagytam néhány tincset szabadon lógni. Göndör barna hajam kezdett kócos lenni amin segített a hírtelen ki nyíló lift ajtó. A hírtelen jött huzattol hajam össze-vissza fújta igy fel se tünt a be szálló utas tömeg.~fent~
Ki szálltam a liftböl és az új főnököm ajtajához lépdeltem. Magassarkum kopogássa visszhangzott a hatalmas teremben. Kopogtam majd be is nyitottam a hírtelen jött fénytöl nem láttam, hogy ki ül a székben.-Jó napot a nevem Su Wang. - hajoltam meg mélyen.
-Rendben. - mondta.
-A munka miatt jöttem. - emeltem fel fejem, de röktön sokkot kaptam.Remélem tetszett valakinek. 😅Ha igen jelezetek comment/csillag vagy mind kettő.
YOU ARE READING
Akaratos Főnököm. (End)
Romancesaját ne lopd!+18(lehet) Ha ismertél valakit azt hiszed újra ismerheted. Évek óta nem láttad, de újra láthatod. De egy hiba miatt gyülölhet. Ki az a férfi aki fel borítja a nyugodt napjait Su Wang-nak? Miért utálja a lányt? Lehetnek újra barátok va...