Régen volt rész amit nagyon nagyon nagyon sajnálok, de kicsit el akadtam.. De most ittvan. ☺
Köszönöm hogy olvastok. 💖💙reklám :van egy új könyvem "Gengszter világ remei BTS/GOT7 FF "NEM BXB. 😙Jimin:
Su és én közelebb kerültünk egymáshoz így terveztem is neki valamit.Apám szerint Su nem hozzám való ezért a családunk az egyik barátját szeretné hozzám adni.. Jobban mondva a lányát ezért azt mondtam, hogy Su már a jegyesem és nem akaróm azt a nőt a közelemben látni.
Apám nem őrült a helyzetnek, de nem tudott mit tenni ez ellen.
Su a vacsoránál is furcsa volt ami zavart igy vacsi után fel vittem és le ültettem.-Su Wang.. - fogtam meg kezét, de csak zavartan nézet össze-vissza.
-Jimin. - nézet szemembe.
-Mi a baj? - kérdeztem és leültem az ágyra mellé.El húzódott tőlem, de vissza húztam magamhoz. Derekát fogtam igy tartottam közel magamhoz.
-Jimin ez túl közel van. - hajtotta le fejét.
-Még nem. - feküdtem le vele az ágyra, majd nekem háttal megfordítottam. - Su mi a baj?
-Jimin engem zavar ez. - fogta meg kezem.
-Engem nem mert szeretnék veled lenni. - tettem államat fejére.Su egy ideig csendben maradt, majd egy pillanat alatt el vette kezem és felült. Fel húzta lábait és rá tette fejét. Fel ültem vele szembe és kezzemel fel emeltem fejét.
-Mi a baj? - kérdeztem szemeibe nézve.
-Ez a ház.. - nézet körbe. - És te..
-Én? - kérdeztem halkan.
-Nekem sok. - hajtotta le fejét.
-Sok?! - emeltem meg újra fejét. - Miért sok?
-Eddig csak magam voltam.. - nézet szemembe. - Most meg mindenhol... Emberek lesik hogy mit szeretnék.
-Sajnálom. - húztam magamhoz.Valahol igaza van hiszen gyorsan megváltoztak a dolgok és még fognak is. Hátra dőltem ő pedig mellkasomra így haja érte arcomat. Meg támaszkodott mellkasomon, majd arcomat nézte.
-Mi az? - kérdeztem a lányt aki engem néz.
-Semmi. - pirult el, majd rá ült csípőmre. El akart menni, de vissza húztam majd megcsókolt.
Hírtelen ki csapódott az ajtó.-Szép ház. - hallottam egy ismerős hangot. - Élő pornó.. Hol a telefonom?
-Hobe miért vagy itt? - kérdeztem Su-t tartva a kezembe miközben ő takarta a vörös arcát.
-Hmmm.. Hírtelen el feljtettem. - nevetett. - Jungkook miért vagyunk itt?
-Csak be ugrottunk. - jelent meg Jungkook. - Cuki.. ki a barátnőd?
-Su Wang. - mutattam be.
-Su... Szép. - mosolygott mindent tudoan. - Ohhh amúgy V is itt van.
-Mi? - nézet a fiúkra Su.
-Szia. - intett Hobe Su-nak.
-Jaa lent van. - ment ki Jungkook.Su megijedt amit nem csodálok, de azon csodálkozom, hogy Hobe még az ajtóban állt és nézet.
Kezem jeleztem, hogy menjen már el innen.-Oké.. - fordított hátat.
-Miért lettél ideges V miatt? - kérdeztem Su-tól.
-Nem tudom. - rázta meg fejét. - V és velem sok minden történt.. Talán ezért.
-Aham. - néztem semlegesen.
-Ne néz így. - adott egy puszit, majd le szállt csípőmről.Nehezen fel álltam, majd együtt mentünk le a fiúkhoz. A három fiú jól ell volt... Ilyenkor el gondolkozom, hogy milyen cég is lehet az ahol dolgoznak.
J-Hope az egyik takarító lányt fűzte míg Jungkook a festményeket vizsgálta a falon és egy másik lánynak magyarázott róluk... V csak kint állt a teraszon bamulva a tájat.-Sziasztok. - ássitottam.
-Jimin.. - csapot karomra Su.
-Állmos vagyok. - mosolygtam rá.
-Hobe hagyd a takarított, ahogy te is Jungkook. - ültem le a kanapéra.Su V-t nézte, majd el indult felé amit hagytam. Bízok benne és szeretem, na meg V tudja ha bármit tesz én kinyírom.
-Szép kastély. - ült le Hobe.
-Ez nem kastély. - forgattam meg szemem. - Ha lehetett volna ott maradtam volna, ahol eddig voltam.
-Azt el hiszem. - ült le végül Jungkook is.
-Így apám akkor jön amikor akar.. - sóhajtottam. - Ez.. Így szar.
-Elhiszem. - mondta Hobe aki nézte az egyik csajt aki épp kávét tett le elénk.
-Ráadásul Su se bírja. - néztem Su-t.
-Mióta vagytok így együtt? - kérdezte Jungkook.
-Nem régóta. - vettem fel a poharat.
-Apád azt mondta hogy a jegyesed. - nézet komoly arccal Jungkook.
-Ez hosszú story. - nevetem. - Röviden.. Nem akartam el venni azt a csajt akit nekem kijelöltek.
-Ohhh szóval hazudtál?! - nézet végig rajtam Hobe. - Ez így nem jó.
-Tudom.. Jó? - tettem le a poharat.
-Valamit tenned kell. - folytatta Hobe. - Vagy ved el vagy mond el neki hátha bele egyezik.
-Mi van? - kérdeztem döbbenten és kicsit idegesen. - Su el hagyna ha el mondanám.
-Akkor ved el. - mondta nyugodt hangon Hobe.
-Ez nem ilyen könnyű. - szólalt meg Jungkook.
Mind ketten rá néztünk.
-Ezt nem Jimin dönti el. - nézte a teraszt ahol V és Su beszélt. - Mi van ha nem akarja.
-Úgy érted, hogy ha mást szeret?! - néztem én is a teraszon beszélgetöket.
-Talán. - itta tovább a kávét. - Ez is csak egy lehetőség.Jungkook bogarat ültetett a fülembe és ez zavart. V és Su régóta beszélgetek már és ez zavart majd jöttek a kis mozdulatok.
V enyhén hozzá ért karjához vagy épp ujjaihoz majd arcához.
Bármi is legyen köztük lehet csak képzelem, de V-nek tetszik Su és ez tény.Su hírtelen támaszkodott meg V-ben és V tartotta. Ijedten álltam fel és rohantam feléjük. Ki csaptam az üveg ajtót, majd le guggoltam Su-hoz. V mire kiértem már le ültette a földre.
-Mi történt? - kérdeztem V-t.
-Nem tudom, csak meg szédült. - válaszolta V.
-Su.. - fogtam arcát. - Kicsim.. Jól vagy?
-Csak meg szédültem.. - ült fel kezemet fogva. - Fel megyek.
-Segítek. - vettem kezembe. - V hívj doktort.
-Rendben. - vette elő telefonját.Su-t fel vittem és ágyba dugtam teljesen be takartam amit csak nevetett.
-Jimin, csak meg szédültem. - tolta lejjebb a takarót.
-Nem vicces. - fogtam meg a takarot mire felült és megfogta kezem.
-Semmi bajom. - nézet szemembe.
-Rendben. - bólintottam és be feküdtem mellé.Su hozzám bújt, majd V jött be. Először mintha ideges lett volna, de rendezte a vonásait.
-Hívtam. - mondta, majd hátat fordított. - Nem soká itt lesz.
-V.. - szálltam ki az ágyból és mentem vele ki a folyosóra.
V idegesen nézet.
-Köszönöm. - fogtam meg vállát.
-Nem miattad csináltam. - vette le kezem.
-V miért haragszol? - kérdeztem mire fel nevetett.
-Most komolyan? - hagyta abba a nevetést. - Szeretem azt a lányt aki bent van, de ő téged választott, hogy ne lennék rád ideges.
-Sajnálom, de szeretem. - mondtam komoly arccal.
-Tudom. - hunyta le egy pillatra szemét. - De ha meg bántod én nem habozok.
-Meg értettem, de ez nem fog meg történi. - mondtam újra komoly arccal.A fiúk el mentek a doktor meg épp meg érkezett. Su nem akarta, hogy bent legyek így csak lent sétálgattam fel-alá.
A doktor, ahogy kijött egyből hozzá léptem.-Na mi baja? Mondjon már valamit. - fogtam meg vállát.
-MR. Park a hölgynek nincs semmi baja. - mondta mire fel sóhajtottam. - De..
-De mi? - fagatam.
-De egy hét múlva többet tudok mondani. - folytatta. - Hozza majd be a kórházba.
-Miért? Mi baja? - teljesen össze zavart ez a pali.
-Majd akkor többet tudok mondani. - vette fel az asztalról a táskáját. - Lehet hogy csak a vérnyomása.. Ne aggódjon..
Fura fejet vághat mert ő is furán nézett.
-Akkor egy hét múlva. - ment el.Össze zavarodva álltam és csak néztem előre..
"Most akkor mi baja? - kérdeztem magamba."
Teljesen össze zavart ez a helyzet mit kéne tennem.. Ráadásul egy hét múlva többet tud mondani, hogy értette ezt.
Miután le nyugodtam fel mentem Su-hoz aki nyugodtan aludt az ágyba fel emeltem a takarót mire össze húzta magát. Be feküdtem mellé és magamhoz húztam vékony és remegő testét. Míg Su aludt addig én csak simogattam arcát és gondolkodtam...Ennyi volt. Remélem, hogy nem lett vészes és várjatok a folytatást hozzá.
Puszi manók.
YOU ARE READING
Akaratos Főnököm. (End)
Romancesaját ne lopd!+18(lehet) Ha ismertél valakit azt hiszed újra ismerheted. Évek óta nem láttad, de újra láthatod. De egy hiba miatt gyülölhet. Ki az a férfi aki fel borítja a nyugodt napjait Su Wang-nak? Miért utálja a lányt? Lehetnek újra barátok va...