Remélem nem baj, hogy nem lesz benne Mochie. Köszönöm annak aki olvasa és várja. 😊😊😊💞💞💞Buék mindenkinek.
Su;
Döbbenten néztem Jimin-t aki mosolygott rám, de én nem tudtam rá. Ijedtem néztem lányomat aki csak evett és közben logatta a lábát meg állás nélkül boldogan.Gyeong aranyosan játszott míg én vigyáztam rá addig Jimin el ment be a munkahelyére.
A nap gyorsan telt, de hírtelen kopogtak így fel álltam és el mentem az ajtóig. Ki nyitottam mire Jimin apja állt előttem.-Jó napot. - hajoltam meg.
-Jó napot. - hajolt meg ő is.
-Jimin nincs itthon. - mondtam, majd folytatni akartam, de közbe vágott.
-Tudom, de én Gyeon miatt jöttem. - nézte a kis lányt.
-Ő most játszik, de később amúgy is el akartunk menni. - mosolyogtam - Akkor gondolom megy is.
-Nem nem megyek. - nyitotta kiljebb az ajtót és ment a lányomhoz.Gyorsan elővettem a telefonom és hívni kezdtem Jimin-t, de ki sipolt.
"Jajj ne. - mondtam magamban. - Kit hívjak? "
A második esélyt kezdtem hívni aki V volt.Fel vette.
-V kérlek szólj Jimin-nek. - mondtam köszönés nélkül.
"Sajnálom, de ő tárgyal."
-V itt van Jimin apja. - néztem őket.
"Mi? Miért? "
-Nem tudom, de félek egyedül. - mondtam neki őszintén.
"Értem. Megyek.".
-De neked.. - ellenkeztem volna, de le tette.Reszketve álltam az ajtóban és őket néztem.
Gyeon játszott aranyosan míg MR. Park nézte és beszélt hozzá.
Tudom, hogy nem akar rosszat, de én félek, hogy el visszi tőlem.
A csengő hírtelen jelzett mire gyorsan kinyitottam és Tae állt ott.-Jól vagy? - kérdezte közben arcom fogta kezei közé.
-Jól vagyok. - válaszoltam.
-Hol van Gyeon? - kérdezte.
-Bent vannak. - mutattam magam mögé.Annyira féltem, hogy MR. Park el visszi tőlem a drága kicsi lányomat. V oda ment és meghajolt én pedig vele mentem.
Kicsim bár mellette volt a papája, de ő mégis kicsit el húzódott. V-t néztem aki épp akkor ült le Gyeon másik oldalára.-TaeTae.. - kapaszkodott nyakába.
-Szia hercegnő. - ölelte vissza. - Mit csinálsz?
-Rajzolók. - mutatta meg neki. - TaeTae ezt bele tehetem a hajadba?
-Hát.. - nézte a V a virágos csatot. - Rendben.Gyeong fel állt és hajába tette, majd vissza leült az ölébe. MR. Park ezt végig nézte míg én mosolyogtam.
Egy kis idő után meg állt egy autó a ház előtt ő pedig ki ment V pedig maradt velem.
Ki kísértem az ajtóig.-Viszont látásra MR. Park. - köszöntem el.
-Viszont látásra Su. - ment el és pedig sóhajtva csuktam be az ajtót.
-Jól vagy? - kérdezte V míg Gyeon el aludt ölébe. - Kicsit sápadt vagy.
-Tényleg? - kérdeztem és meg néztem magam a tükörbe.
-Fel vigyem? - kérdezte és fel emlte a hercegnőm.
-Nem muszály. - vettem volna át, de nem engedte. - Akkor óvatosan.
-Tudom. - ment fel én meg utána.Be ment a kis szobába és le tette az ágyra. Minden mozdulatát úgy néztem mintha bármelyik percben el ejtené pedig ő nem fogja.
Be takartam és csendben ki mentünk, halkan. Le mentünk és míg V leült addig én össze szedtem a játékokat a földről.Jó ideje kuszhattam, de ő meg szólalt.
-Tudod nekem még mindíg furcsa, hogy van egy lányod. - mondta, de én tovább pakoltam.
-Pedig van. - vettem ki a kanapé alól az egyik kockát.
-Segítsek? - kérdezte, de nem legesen meg ráztam fejem.
-Nem kell te pihenj. - tettem egymásra a dobozokat.
Össze pakoltam, de nem ültem le hanem V felé fordultam.
-Kérsz valamit? - kérdeztem. - Inni, enni?
-Nem kell. Pihenj le. - paskolta meg maga mellett a párnát.Leültem és pihenten úgy hogy le is csuktam a szemem egy picit. Levegőm le lassult így kezdtem el aludni míg meg nem éreztem egy kezét az oldalamon.
-Su menj fel. - mondta V.
-Nem kell. Jól vagyok. - toltam el kezét.
-El fogsz aludni. - próbált kelteni.
-Nem fogok. - fordultam oldalra.
-Gyerünk? - fogta meg kezem.
-TaeTae had aludjak itt. - pislogtam rá.
-Jó. - engedett el.Meg emelte a lábamat, hogy teljesen fel feküdjek a kanapéra míg ő a végén ült.
Szemem le csuktam és egy pillanat alatt el aludtam.Szemem pislogva nyitottam ki, de V szemei nézték arcomat.
-Te mit csinálsz? - próbáltam fel ülni.
-Csak meg néztem, hogy jól vagy e. - nézte arcomat, de nem mozdult.
-Jól vagyok. - nevetem kínosan és mellkasára téve kezem toltam volna el. - Tae jól vagyok.
-Csak biztos akarók benne lenni. - nézett tovább és homlokomra tette kezét. - Lázad nincs.
-Jól vagyok. - toltam el kezét, de meg fogta.
-Arcod nem sápadt. - nézte arcomat.
-Ne már. Jól vagyok. Oké? - néztem szemébe. - Csak fáradt voltam.
El engedett így fel álltam és meg indultam a konyhába, hogy igyak vizek.
-Tae te kérsz valami? - kérdeztem, de meg fogta csuklómat és maga felé fordította testemet. -Baj van?
Nem mondott egy szót se, csak engem nézett.
-Tae jól vagy? - léptem közelebb hozzá. - Hozok vizet.
-Su. - húzott magához és bújt hozzám.
-Oké oké. - simogattam hátát. - Mi a baj?Vártam, hogy el engedjen, de ezt alig akarta meg tenni. Mikor éreztem hogy enged akkor el akartam húzódni, de nem engedett helyére megcsókolt..
Kezemmel el akartam tolni magamtól, de nem eresztett amikor engedte hogy levegőt vegyek akkor meg, csak toltam magamtól el.-Tae engedj. - csapkodtam, de újra meg csókolt.
-ERESZD EL! - hallottam egy ismerős hangot, majd kezdett tőlem távol kerülni V.Körbe néztem és szembe találtam magam Suga-val. Döbbenten néztem a mögöttem álló fiút.
-Tae te hülye vagy?! - lökte meg a fiút. - Szerencséd, hogy én jöttem és nem Jimin.
-Suga. - néztem az ideges fiút.
-Su menj kicsit hátrébb. - tolt hátrébb. - Tae fogd már fel, hogy nem szeret téged.
-Szeret. - nézett engem V.
-Tae hagyd már abba Ő Jimin neje. - mutatott rám. - Ha téged szeretne akkor téged választott volna, de nem így tett.-Tae csak magadnak ártasz ezzel.
-Suga ez nem tartozik rád. - mondta és meg lökte mire Suga ideges lett.
-De rám is tartozik mivel a barátod vagyok. Ezt rossz nézni. - fogta meg V pólóját. - Add már fel.
-Te ezt nem érted. - szedte le Suga kezét magáról V. - Te nem voltál még szerelmes Suga.
-Lehet, hogy nem, de tudom hogy amit teszel az szánalmas. - nevette ki, de ezzel fel idegesítette V-t.Megfogtam V csuklóját és el kezdtem ki húzni az ajtóhoz. V döbbenten követett egészen az ajtóig, ahogy Suga is.
-V menj el. - mondtam neki mire nem csak ő, de Suga is döbbenten nézett.
-Rendben most el megyek. - ölelt meg. - De majd még jövök.
-Rendben. - mosolyogtam és be csuktam az ajtót és Suga-ra néztem. - Köszönöm Suga.
-Semmiség, de nem kelet volna abba bele egyezned, hogy vissza jöhet. - fonta kezét keresztbe.
-Tudom, de a barátom. - mosolyogtam rá. - Hiába teszi ezt velem attól még a barátom.Suga el húzta száját és sóhajtott, majd elő vette telefonját én meg fel mentem Gyeon-hoz.
Remélem, hogy tetszett. Hamarosan folytatom. 😙😙😙💞💞💞
Nem rég volt a mi kis Gucci V-k szülinapja... Woww gratulálok TaeTae
YOU ARE READING
Akaratos Főnököm. (End)
Romancesaját ne lopd!+18(lehet) Ha ismertél valakit azt hiszed újra ismerheted. Évek óta nem láttad, de újra láthatod. De egy hiba miatt gyülölhet. Ki az a férfi aki fel borítja a nyugodt napjait Su Wang-nak? Miért utálja a lányt? Lehetnek újra barátok va...