17.rész

841 68 11
                                    

Tádá remélem higy ez is tetszeni Fig mindenkinek. Köszönöm a sok-sok kedves kommentet és csillagot. 😍😍

Su:
Gyorsan telnek a napok és egyre nagyobb a gyomorgörcsöm.. Izgulok nem is kicsit. El se hiszem, hogy Jimin-hez megyek.
Tae lesz Jimin tanúja, de nem mondta el Jimin hogy mit szólt hozzá Tae.

Ma épp készültem, hogy el hozzam a esküvői ruhámat mikor útközben össze futottam valakivel.

-Tae? - néztem fel rá.
-Su? - nézett rám. - Hogy vagy?
Bár kedves akart lenni, de láttam rajta, hogy valami zavarja.
-Jól vagy? - kérdeztem. - Zavartnak tűnsz.
-Jól vagyok, de zavar valami.. - válaszolta.
-Tae.. - fogtam meg kezét, de el húzta. - Sajnálom.

Tudtam, hogy érez valamit irántam, de én is éreztem, de jobban szerettem Jimin-t. Tae engem nézett és szólásra nyitotta száját.

-Terhes vagy? - kérdezte hírtelen.
-Igen az vagyok. - válaszoltam.
-Nem vagy rosszul, ugye? - kérdezte arcomat vizsgálva.
-Miért csinálod ezt? - kérdeztem aggódva.
-Jimin-t választottad.. - mondta közben el fordult. - Most meg terhes vagy Jimin-től.
-Tae... - néztem, ahogy ajkait be harapta.
-Hogyan kéne reagálnom? - kérdezte majd rám nézett.
-Nem tudom. - néztem szomorúan.
-Su az a baba az enyém is lehetett volna. - nézett szemembe.
-Sajnálok mindent. - fogtam meg kezét és szemébe néztem.
-Én is. - húzta el kezét. - Találkozunk az esküvőn.
-Tae. - néztem ahogy itt hagy egyedül.

Tovább mentem a ruháért, majd ahogy be mentem és fel próbáltam közölték, hogy kell egy kis át alakítás mert szűk lett. Hát igen a baba nö a hasamba.

-Rendben, köszönöm. - ültem le. - Megtennék hogy erre a címre hozzák?
-Igen, persze. - mondta a nálam nem sokkal idősebb lány. - Ez a Park család birtoka?!
-Igen az. - nyújtottam neki a papírt, majd hírtelen meg csörent a telefonom. - Egy pillanat.

Mig fel vettem a lány csak állt és várt.
-Szia. - szóltam bele.
"-Megvan a ruha? - kérdezte Jimin."
-Jimin kintebb kell venni. - mosolyogtam.
"-Gyorsan nö a kicsi. - nevetett."
-Igen, nagyon. - nevetem.
"-Mondtad, hogy majd hozzák ide? - kérdezte."
-Igen mondtam, de most le teszem. - válaszoltam.
"-Rendben kicsim.. Siess haza. - mondta."
-Ígérem hogy sietek. - tettem le.

A lány csak csillogó szemekkel nézett rám amit nem nagyon értettem.

-Ön Park Jimin jegyese?! - szólalt meg.
-Öhmmmm... Igen. - jöttem zavarba.
-Annyira szerencsés.. - folytatta. - Senki nem volt neki elég jó... Már azt terjesztették az újságok, hogy meleg.
*itt fel nevetem*
-Jimin nem meleg.. - legyintettem nevetve, de a folytatás ki csúszott. - Hiszen már terhes vagyok.
-Terhes? - kérdezte döbbenten.
-Opsz.. - fogtam be szám. - Igen, de ez titok.
-Ahhh olyan szerencsés. - ugrált.
-Igen, igen. - legyintettem kezemmel mintha olyan egyértelmű lenne.
-Biztosan valami gazdag férfi lánya.. - mosolygott.
-Nem dehogy is. - ráztam meg fejem.
-És a többi fiú? - kérdezte mire nem tudtam hogy miről beszél.
-Kik? - kérdeztem.
-A barátai.. Jungkook, Suga, Namjoon, Jin... - kezdte mire le állítottam.
-Ők is jönnek az esküvőre. - válaszoltam.
-Tényleg? Annyira jó. - csillogott szeme.
-Kedves lány vagy. - mosolyogtam rá. - Nincsenek barátnőim mióta itt vagyok.. A munka miatt nem volt.
-Kár pedig kedves lány vagy. - fogta meg kezem. - Ha gondolod meg adom a számom.
-Tényleg? - kérdeztem mosolyogva. - A nevem Su Wang.
-Az enyém Sung Ha Won - mosolygott.
-Hasonlóak. - nevetem.
-Igen. - nevetett ő is.

A nálam idősebb lány kedves volt még leültem vele és beszélgetünk, majd el is mentünk egy kicsit kávézni.
Meghívtam az esküvőre és el kértem a címét is, hogy el küldjem majd a meghívót is, majd el indultam haza.

Teltek a napok és beszéltünk Ha-Won-nal sokat. Egyik nap ő hozta el a ruhát és mondta, hogy próbáljam fel.

-MR. Park ugye nincs itthon? - kérdezte.
-Nem nincs. - válaszoltam.
-Szerencse. - kapcsolta össze a ruhát. - Kész is.
-De ez bő. - néztem a tükörbe.
-A hasad még nőni fog. - mosolygott. - Így szóltam, hogy legyen bő.
-SU MEGJÖTTEM. - kiabált fel Jimin.
-JA MEG MI IS. - kiabálta az egyik idióta.

Gyorsan le vettem a ruhát és segítettem el tenni. Hawon-t kézen ragadtam és le vittem.

-Kicsim nézd kik vannak itt. - mutatott az épp evő fiúkra. - Ahh te vagy Hawon. Üdv.
-Hello. - integetett.
-Szia. - mondták a fiúk.
-A ruhát hoztad? - kérdezte Jimin. - Drágám jó lett?
-Hát bő lett, de majd bele nő a hasam. - nevetem.

Jimin megfogta a kezem és közelebb húzott magához, majd hátulról át ölelt. Kezével a hasam simogatta én meg a kezét fogtam.

Gyorsan telnek a napok és mire észbe kap az ember már készül is az esküvőre. Hawon az koszorús lányom lett más baratnőkkel akik még a másik városból voltak.
Hawon és anyu velem voltak, de nagyon rosszul voltam. Jimin már el ment reggel hogy ő is kész legyen, majd a templomban vár rám.
Hajam kész lett fel tűzve, de hagyva alul kint lógva is.

-Jól vagy? - kérdezte Hawon.
-Nem. - valltam be. - Rosszul vagyok.
-Semmi baj drágám. - simogatta karomat anyu.
-Mindenki meg van? - kérdezte Jackson az ajtóban állva.
-Jackson.. - néztem rá.
-Nyugi... Beszív kifúj. - mutogatta.

Hallgattam rá és csináltam.. Enyhén jobban lettem, de még mindíg ki vagyok. Ahogy az órára néztem rá kellett jönnöm, hogy el fogok késni.
Gyorsan fel álltam és el kezdtem sietni lefelé.

-Lassan. - jöttek utánam miközben Jackson aggódott miattam.

Gyorsan be szálltunk a limuzinba.. Mert ugye Jimin ezt rendelte pedig nem lett volna muszály.
Szerencsére most nem volt dugó így oda értünk, ahogy ki szálltam Tae várt rám.

-Tae? - álltam elé.
-Gyönyörű vagy. - mosolygott.
-Köszönöm. - mosolyogtam.
-Jimin bent vár.. De ha te.. - fogta meg kezem.
-Tae szeretlek. - néztem rá mire mosolygott. - De Jimin-t jobban mert ő az első és egyben remélem az utolsó igaz szerelmem.. Sajnálom és ha nem ismerném Jimin-t most te várnál bent.
-Su.. - szorította meg kezem.
-Nem.. - ráztam meg fejem. - Te vagy a tanú. Jimin-nek fontos vagy.. Menj be.
-Számomra ez fáj. - hunyta le szemeit.

Kezem arcára tettem és adtam arcára egy puszit. Csak én és ő voltunk kint mig a többiek be mentek.
Tae közelebb jött és megölelt én meg vissza öt.

-Ne haragudj.. - ölelte testem Tae. - Szeretlek ezért fontos, hogy boldog legyél.
-Boldog vagyok. - mondtam neki. - És szeretném ha a kicsinek a keresztapja lennél.
-Én? - kérdezte.
-Igen, de ehhez be kell hogy menjünk. - álltam távolabb.
-Át gondolom. - indult be.

Tudom, hogy Tae-nek rosszul esik, hogy Jimin-nel vagyok nem pedig vele.
De Tae-nek fontos hogy boldog legyek és most nagyon is az vagyok.
Bent mindenki már engem várt, hogy végre be érjek. Az oltárnál nekem háttal Jimin állt, de ahogy meg hallotta, hogy mindenki fel állt megfordult... Arcom rögtön vörös lett és zavarban voltam. Jimin anyukája mosolygott míg apukája csak figyelt.. Éreztem, hogy nem tetszik neki a halyzet.

-Hogy vagy? - kérdezte halkan Jimin.
-Mindjárt hányok. - válaszoltam.
-Én is. - nevetett halkan.
-TISZTELT EGYBE GYŰLTEK... - kiabálta a pap.
-Frászt kaptam. - mondtam halkan.
-Nekem mondod. - mondta Jimin.
-AZÉRT GYŰLTÜNK MA ITT ÖSSZE... - folytatta a pap.

Érzem, hogy ez a nap a kezdett azzal akit szeretek és majd azzal aki nem soká össze köt minket... Csak ne legyen baj mint általában.. A jó dolgok után jönnek a rosszak. Remelem, hogy ez csak babona.

Na ennyi volt.. Hosszabb mint szokott lenni, de remélem, hogy nem baj. 😊😊😊

Akaratos Főnököm.  (End)Where stories live. Discover now