Su:
Milyen eljutni a boldogságig? Én jól tudom, hogy nehéz, de mégis megéri.
Jimin és én boldogok vagyunk a kis lányunkkal.Teltek a hónapok, de V nem jött mintha eltűnt volna a városból és férjem se érte el. Az egyetlen aki beszélt vele az Jungkook volt, de csak annyit mondott, hogy V nem jön többet.
Jimin szomorú volt, hiszen V a barátja, de lefoglalta a lánya aki éjjel nappal rajta csüngött, már amikor tudott.
Nam-Gyeong egyre nagyobb lett és egyre szebb is.-Nam. - mentem szobájába. - Kész vagy?
-Nem kényelmes. - állt a tükör előtt.
-Mert még új. - mentem elé és igazítottam meg.Nam-Gyeong és én ma bemegyünk Jimin-hez, hogy megünnepeljük a cég sikerét, de mielőtt be mehetünk volna felhívott. Az amit hallottam nem csak engem szomoritott el.
-De hát.. - maradtam csendben hírtelen.
-Su ma nem jó. - mondta a telefonba.
-Rendben értem. - mondtam szomorúan. Pedig nagyon is nagy gond volt.
-Ugye nem vagy szomorú. - mondta a telefonba nekem. - Figyelj nem sokára szabadság lesz addig bird ki. Kicsim szeretlek.
-Én is. - mosolyogtam végre a szabadságot hallva boldogabb lettem.Igen eléggé nehéz így élni, de Jimin ha teheti velünk van és mindent meg tesz legalább a hétvége szabaf legyen, de néha fáj is.
Nam-Gyeong - nak is hiányzik az apja és ez látszik is rajta.Végül sikerült szabadságot kérnie és nyaralni mentünk együtt.
Jimin:
V a legjobb barátom aki velem volt mindig is. Fájt, hogy többet nem akar velem beszélni így miután vissza jöttem beszéltem Jungkook-al aki intézet egy találkozott. Persze nem mondta el, hogy velem fog beszélni.V csendben kávézót míg én leültem vele szembe. Idegesen horrkantot egyet és állt volna fel.
-Tae beszéljünk. - húztam vissza.
-Nem, nem fogunk. Akit szeretem el vetted pedig tudtad, hogy szeretem. - mondta halkan.
-Sajnálom. - mondtam szomorúan mire sóhajtott.
-Adj még időt nekem. - húzta el kezét. - Jimin túl kell ezen tennem magam vagyis rajta kell.
-Értem. - néztem őt ki a legjobb barátom volt. - Remélem, hogy sikerül.A nejem barátnője lépett be csinos ruhában és hajolt meg engem nézve majd V előtt is, de arca vörös lett.
"persze miért is ne"-mondtam magamban.-Szerintem Su örülne ha négyen mennénk el valahova - mosolyogtam mire V furán nézett. - Su én te és a hölgy.
Persze hogy vörös lett a lány arca.
-Nekem oké - mondta V. - Legalább láthatom Su-t.
Az utolsó mondatot rá hagytam.
Megbeszéltük az idő pontot és haza mentünk. Mindent elmondtam Su-nak és őrült a barátnője és V-nek.Hamar itt volt az idő és én azt hittem rossz lesz V haragudni fog vagy hátat fordít majd, de ehelyett a lány elbeszélgetett vele míg én végre Sun-nal lehetem.
A lányon látszott, hogy oda és vissza van V-vél aminek drága nejem őrült a legjobban míg én néha láttam ahogy hátra néz drága barátom Sun-t nézve.-Jimin nézd -húzott el onnan feleségem arrébb tőlük. Kozelebb hajolt és nézett a két beszélgetőre-Hagyjuk ketten őket
-Nem is te lennél-mondtam mosolyogva és fogtam meg Sun kezét elhuzva a másik irányba.
Ettünk nevetünk és reméltük a két másik boldogságát hátha össze jönne ez és végre boldog lenne V.
Este felé keresni kezdtük őket mire észre vettük, ahogy nevetnek együtt miközben kalapokat próbálnak fel egyik stand előtt. Aranyosak voltak így fogtam a lány kezét és ültem le vele a padra.-Szerintem meg lesz a dolog -mondtam ő pedig a másik kettőt nézi.-Emlékszel mi is milyenek voltunk csak egy lökés kellett.
-Igen, de mi ismertük egymást és úgy könnyebb volt. Lehet csak barátok úgy nehéz lesz, de bízik a barátnömbe. -mondta mosolyogva így kozelebb hajoltam és simitottam arcára.
Nagyon szeretem őt a legjobban a világon. Ajkaira tettem az én ajkaimat és csokoltam meg öt.
-De jól meg vagytok -mondta valaki mire fejem emeltem meg és néztem a két másikat egymás kezét fogták a lány vörös fejjel nézet minket gondolom V miatt vörös. -Haza kísérem őt. Köszönök mindent.Ahogy ezt mondta elhagyta a lánnyal a területet kézen fogva amire csak pislogtam mint egy épp merülő lámpa.
-Yeahhhh-mondta a mellettem ülő.
-Igen yeahhh-mondtam én is.Haza mentünk és játszottunk még a lányommal is egészen estig utána én furdettem meg és feküdtünk le aludni.
Mint kiderült V és a lány találkozgattak bár állítólag nem randi, de a lány szerint igen az.
Én többet időt töltök velük és így is lesz nem csak a munka van a világon és nem akarom a családom elveszíteni. Felvettem egy titkárt aki helyetem bent van közben én ha kell itthon melozok így lehetek velük többet így tudtam csak össze hozni.Eltelt vagy egy hónap így és remekül ment és mint kiderült végül V és beadta a derekát és kipróbálja ezt a kapcsolat dolgot a lánnyal és meg kell hagyni irtó szép pár és remekül össze illenek.
Alig várom az életem további perceit és a családommal töltött további perceket. Semmit nem bántam meg és ez így is lesz. Még azt se amit Sun-nal tettem hiszen így lehetek itt vele ha anno bele megyek talán nem ő lenne a nejem és a gyerekem anyja sem.
Köszönök mindent amit kaptam ez alatt a könyv alatt. Szeretlek mazsolák titeket. Love u xxxx
KAMU SEDANG MEMBACA
Akaratos Főnököm. (End)
Romansasaját ne lopd!+18(lehet) Ha ismertél valakit azt hiszed újra ismerheted. Évek óta nem láttad, de újra láthatod. De egy hiba miatt gyülölhet. Ki az a férfi aki fel borítja a nyugodt napjait Su Wang-nak? Miért utálja a lányt? Lehetnek újra barátok va...