8.rész

1K 85 16
                                    

Hoztam egy új részt... Remélem, hogy elfogadható lesz. 😅😅😅

Su;
Reggel fáradtan és másnaposan keltem, ahogy felültem egyből eszembe jutott a tegnapi nap.

-Waaaaa... - dőltem hátra és rugkapálni kezdtem. - Jimin.

Hírtelen kezdett katogni a fejem, hogy hogyan kerüljem Tae-t, de inkább nem fogom. Miért? Mert nem Jimin Nagyúr fogja meg mondani.
Gyorsan feláltam és felöltöztem hajam besütötem igy göndören hullott a vállamra. Bele néztem a tükörbe és megalapítottam, hogy csunya vagyok de nem izgat.

-Reggelt. - léptem ki a napaliba a magassarkúban.
-Reggelt. - kötötte meg nyakkendöjét. - Fejed?
-Fáj. - válaszoltam, de le is döbbentem kérdésen.
-Viseld el. - túrt tökéletes hajába. - Legközelebb ne igyál.
-Pedig már kezdtem azt hinni, hogy kedves vagy. - mentem el mellette, de megfogta kezem és vissza rántot.
-Kerüld! - szorította meg kezem.
-Jól van. - rántottam el kezem. - Utálak.

Ezek után nem szóltam hozzá, csak kezébe nyomtam a napi rendjét. Bent, ahogy be léptünk az irodába épp mondani akart valamit, de meg állította egy dolgozó. El mentem mellette egyenesen a lifthez.

-Su. - intett Tae.

Nem foglalkoztam vele, hisz Jimin meg tiltotta, de Tae nem adta fel. Bejött a liftbe.

-Kerülsz? - kérdezte, de Jimin is be szált.
-Tae. - fogott vele kezet.
-Jimin. - mosolygott Tae.
-Chhhh... - forgattam meg szemem. Jimin rám kapta fejét.

A két fiú közt áltam mint a sóbálvány. Hirtelen a lift megállt és korom sötét lett.

-ÁHHHH... - sikítottam és Jimin karjaiba ugrottam.

Kezeit derekam köré fonta és én fejem mellkasába. Vörös lett minden igy láthattam, ahogy arcomat figyeli.
Hírtelen el ugrottam és Tae karjaiba kötöttem ki, de az ö kezéből nem mozdultam. Tae diadalmasan Jimin szemébe nézett majd álam alá nyúlt és fel emelte fejem és meg akart csókolni. Vörös arccal vártam a csókot, de Jimin ellökte tőlem és háta mögé húzott.

-Ne mert meg tenni! - tartott háta mögött.
-Miért? - kérdezte Tae és felém nyújtotta kezét. - Su?

Nem tudtam hogy mit is vár tőlem, de ugy éreztem hogy meg kell fognom kezét. Jimin háta mögött tartott, de ki nyúltam Tae felé és megfogtam kezét.

-Su? - fogta meg csuklomat.
-Engem választott. - húzott magához. - Én megfogom védeni.
-Akkor véd meg a cégen kívül. - indult el a lift, de meg nyomta a föld szintet. - Ki vagytok rúgva!
-Jimin. - ijedtem meg.
-Tűnés! - mutatót az ajtóra majd fülemhez hajolt. - És a házambol is.
-De.. De... - dadogtam. - Jimin.
-Tünés. - mondta nyugodt hanggal.

Tae kihúzott, de a liftet figyeltem. Ugy éreztem mintha a szívem tőrt volna össze. Könnyeim útnak indultak és Tae mellkasába fúrtam fejem.

-Tae. - sírtam.
-Ne sírj. - simogatta hajam.
-Nincs hol aludnom. - szorítottam meg ingjét, de nem csak ez fájt.
-Költözz hozzám. - mondta nyugodt hanggal.
-Mi? - kérdeztem kicsit elválva tőle.
-Ideiglenesen. - mondta tarkoját vakarva.

Össze kulcsolta kezünket és kihúzott az irodából. Vissza fordultam és felnéztem.
"Vajon figyel? - kérdeztem magamban ahogy felnéztem."

~Nála~
Nagy házban lakik kicsit kisebb mint Jiminé, de vajon van vendég szobája.

-Tae... - kezdtem volna kérdésem, de közbe vágott.
-Nincs vendég szoba, de alszom a kanapén. - mosolygott.
-Nem! - tiltakoztam. - Majd én.
-Egy lány nem alszik ilyen helyen. - mutatót a kanapéra.
-Akkor te se. - nem gondoltam át.
-Akkor veled? - lépdelt felém. - Nekem megfelel.

Kezem magam elé tettem Tae mellkasára igy próbáltam magamtól messzebb tartani.

-Félsz tőlem? - kérdezte szomorú szemekkel.
-Nem. - hajtottam le fejem. - Csak...
-Csak mi? - kérdezte majd nevetni kezdett. - Nem vagyok Jimin?!
-Nem Tae. - néztem szemébe és lejebb húztam. - Kedves vagy ezért kedvelek.
-Kedvelsz? - mosolygott.
-Igen. - adtam egy gyors puszit arcára. - Nagyon.
-Akkor nem baj? - kérdezte, de mielőtt válaszolhatam volna megcsókolt.

Boldog voltam igy vissza csókoltam, de valahogy fájt is. Hiányzott valami amit nem tudtam hová tenni ezt az érzést. Tae lassan lépdelt a kanapé felé én meg követem és leült rá.
Hátra döntött a kanapén és felém mászott. Hajába túrtam ami nem is kicsit volt puha.

"Talán Tae lesz az aki kell nekem? - merült fel bennem a kérdés."

Nyakam hintette be csókokkal amit nagyon élveztem, igy hangot is adtam.
Ahogy egyre jobban lejebb haladt ugy gombolta ki ingemet és fojtata a mellem között is. Hajába martam és meghúztam.
Élveztem minden csókot amit kaptam hiszen végre valaki gyengéd volt velem.

-Akarod? - nézett szemembe.

Éreztem hogy ö akarja ezt.. Nem kicsit fájhatot neki. Szeretem volna, hogy valaki gyengéd legyen hozzám....
Épp bolintani akartam mikor valaki kopogott.

-Várj itt. - puszilta meg homlokomat.
-Jó. - próbáltam be gombolni ingemet.

Olyan hírtelen történt minden, hogy fel se fogtam.

-SU! - kiabálta nevem valaki. - Tae hol van Ő?
-Nem te parancsolsz neki. - veszekedni kezdtek.

Belépett Jimin, de én még mindig gomboltam az ingem. Megfogta csuklóm és elkezdett ki húzni a házból.

-Jimin! - rántottam el kezem már a folyosón.
-Mi a francot művelsz? - fordított magával szembe.
-Semmi közöd hozzám! - toltam el.
-Le feküdtél volna vele? - kérdezte el zárva az utam.
-Talán. - hajtottam le fejem.

Jimin a kocsiig húzott és rám zárta az autót is majd haza vezetett.
Otthon ahogy oda értünk fel cibált és a szobájához vezetett.

-Miért? - áltam az ajtó előtt.
-Ezek szerint... - nem fejezte be mert meg fogta csuklóm és az ágyhoz huzott.

Vártam, hogy mi lesz ebből. A testem öt akarta. Egy kézzel hátra lökött és felém mászott.
Légzése nyugodt volt, de az enyém nem.

-Jimin. - fogtam meg nyakkendöjét és le huztam magamhoz.

Jimin meg támaszkodott fejem mellett és arcom fürkészte.

-Su. - nyitotta ki ajkait, de be nem engedtem hogy becsukja.
-Miért jöttél utánam? - kérdeztem.
-Nem tudom. - válaszolta.

Ajkaimat nézte majd egy gyors mozdulattal le is csapott rájuk. Nem tudtam felfogni, hogy mi is ez, de vissza csókoltam. Lábam fel húztam, kezem meg nyakaköré.
Ki bontottam nyakkendöjét és ingjét is Jimin meg az én inhem gombolta ki.
Miközben csókokkal lepte el testem fel se tünt, hogy szoknyám alá nyúlt és fehérnembe is, csak az ahogy belém nyomta ujját és hogy hirtelen számra tapadt ajkaival.....

Utáltok? Lehet....
Remélem, hogy tetszett ez a kis rész. Nyugodtan írjatok.. 😉😅😅💞💖💙Csillag+comment ha tetszett.

Akaratos Főnököm.  (End)Where stories live. Discover now