Meg írtam mert már nincs sok a könyvből.. És mint mondtam szeretnék le zárni néhány könyvet,, de ez még nem biztos.. Attól függ hogy hogyan gondolom ki a dolgokat. 😊😊😂😂
Jimin:
Ma igen ma akarom.. Talán korai és azt hiszitek, hogy apám miatt, de nem nem miatta.
Szeretem és azt akarom, hogy velem maradjon... Azóta a nap óta hogy apámal és anyuval ettünk el telt néhány nap. Na igen holnap kell Su-nak a dokihoz menni.-Figyelj.. - beszéltem a telefonba Rap Monsterel. - Holnap akarom megkérni.
-De holnap megy a doktorhoz?! - szólt bele barátom.
-Hmmm.. - sóhajtottam. - Igen holnap megy, de én viszem el.
-Aggódsz? - kérdezte.
-Igen kicsit.. De tudom hogy nincs baja. - bólintottam.
-Na de a lényeg... - tért vissza. - A helyel beszéltem és várnak estére..szóval el van intézve.
-Köszönöm Monie. - mosolyogtam. - Örök hálám.Le tettem a telefont és le ültem a kis irodámba. Végeztem a papír munkát.
Su:
Minden nap olyan hányingerrel kelek és ez kezd idegesíteni.. Ráadásul olyanokat eszek amiket eddig nem is kívántam.
De egy jó dolog van ebben.. El kezdtem gondolkozni, hogy mi lenne ha el venne Jimin. Tegnap mondta hogy holnap este szeretne el vinni vacsorázni aminek örültem hiszen ha a doktor azt mondja, hogy terhes vagyok akkor el akarom neki mondani.A nap további részében Jimin el foglalt volt így kicsit unatkoztam, de csak pihentem ami jól esett.
~következő nap~
Jimin el vitt a kórházba és várt velem addig mig ki nem jött a doktor.-Su Wang? - jött ki a doktor aki nálunk volt.
-Igen. - álltam fel.
-Erre kérem. - állt arrébb.Míg fel álltam Jimin fogta a kezem, de ahogy távolodtam úgy csúszott ki a kezem a kezéből.
Bent nagyon féltem annyira, hogy remegtem a doktor figyelt, majd rám mosolygott.-Nem lesz semmi baj. - mondta majd bele kezdett.
Egy ideig bent voltam és vártam hogy vége legyen.. Már fel öltöztem és izgulva vártam a mondatott.
-Doktor minden rendben? - piszkáltam az ujjaimat.
-Igen minden. - ült le velem szembe és húzódott közelebb. - Van egy jó hírem.
Fejem fel emeltem.
-Terhes gratulálok. - mosolygott.
-Komolyan? - döbbentem meg.
-Nem boldog? - kérdezte.
-De nagyon is. - mosolyogtam. - Csak félek.
-Ez természetes hiszen ez az első gyermeke. - bólintott.
-Nem hiszem el, hogy van egy baba a hasamba. - fogtam meg az említett helyett.
-Igen ez egy csodálatos dolog. - mosolygott. - De írok fel egy gyógyszert.
-Miért? Baj van? - ijedtem meg.
-Nem dehogy is, csak gyenge a szervezete... Ezért. - írt egy papírt. - Nem lesz semmi baja a babának.
-Köszönöm. - haraptam ajkaimra. - Ohhh doktor ne szóljon a páromnak..
-Miért? - kérdezte.
-Én akarom el mondani. - mosolyogtam amin a doktor is mosolygott. - Elég ha csak annyit mond hogy gyenge a szervezetem, de kaptam gyógyszert... Kérem.
-Jól van. - mosolygott. - De be kell járnia ellenőrzésre.Ki mentem Jimin rögtön fel állt és hozzám lépet.
-Minden rendben? - kérdezte a doktort.
-Semmi baja a hölgynek, csak gyenge a szervezete. - nézett rám.
-De ez nem baj. Igaz? - ölelt magához.
-Írtam gyógyszert. - adta oda a papírt Jimin-nek. - De vissza kell járnia ellenőrzésre.
-Miért? - kérdezte Jimin.
-Jimin a doki jobban tudja. - fogtam meg kezét. - Viszont látásra.. Köszönöm.Haza mentünk és készültünk az estére. Jimin nagyon elegánsan öltözött föl igy én is fel vettem egy szép ruhát hajam is meg csináltam na meg egy enyhe smink.
YOU ARE READING
Akaratos Főnököm. (End)
Romancesaját ne lopd!+18(lehet) Ha ismertél valakit azt hiszed újra ismerheted. Évek óta nem láttad, de újra láthatod. De egy hiba miatt gyülölhet. Ki az a férfi aki fel borítja a nyugodt napjait Su Wang-nak? Miért utálja a lányt? Lehetnek újra barátok va...