Ez egy +18as rész lett szóval óvatosan. Nyugodtan írjatok kommentet. És igen ő ott fent Jimin 😙😏☝🙏sajnálom ha szar lett.
Su:
Azt hiszem, hogy szeretem.
És hogy ezt honnan tudom?
Elég csak alvó arcát néznem ahoz, hogy úgy érezzem hogy egy angyal alszik mellettem.-Asszonyom. - állta meg egy hölgy az ajtóban.
Gyorsan fel álltam és hozzá rohantam.
-Shhhh... - piszegtem le.
-Asszonyom mit kíván enni? - kérdezte.
-Hagyja abba. - fogtam meg kezét és húztam kiljebb. - Ne hívjon igy.
-De igy kell hívnom. - hajolt meg előttem.
-Kérem... - sóhajtottam. - Rendben. Miben segíthetek?
-Kíván fürdeni? - kérdezte.
-Igen. - mosolyogtam. - Köszönöm segítek.
-Ne.. - állított meg. - Ez a dolgom.
-De.. - láttam kérlelö arcát. - Köszönöm.
-Kérem. - ment a fürdőbe.Addig míg csinálta a vizemet le ültem az ablakhoz és néztem ki rajta. Jimin még aludt igy mikor nyílt az ajtó bolintva mentem ki.
-Köszönöm. - mosolyogtam.
-Én köszönöm. - ment ki.Le vettem ruháimat és bele ültem a kádba. A víz vállam tetejéig ért, lejjebb csúszva le hunytam szemem és élveztem a vizet. Előrébb csúsztam, hogy megnézhesem a tusfürdőket. Az ajtó ki nyílt igy megijedtem és lejebb csúsztam a vízbe.
-Jó reggelt. - állt az ajtóban Jimin.
-Menj ki. - takartam magam.
-Miért? - kérdezte és le vette pólóját. - Én is akarók fürdeni.
-De... - nem volt időm bármit is mondani mert le vette nadrágját, igy el fordultam.Hallottam, ahogy beül a kádba mögém. Hallottam ahogy nevet, de nem mozdultam meg.
-Su. - érintett meg. - A barátnőm vagy.
-Mi? - fordultam meg.
-Vagy... - vakarta tarkoját.
-Az vagyok. - csúsztam közelebb.Hírtelen el felejtettem, hogy a kádba vagyunk igy teljesen hozzá csúsztam és nyaka köré fontam kezem. Jimin körbe fonta derekamat és magára ültetett, de csak a lábára.
-Igy már jobb. - nézte mellem.
-Ne nézd. - vettem ki a vízből egy kis habot és be kentem arcát vele.
-Pfuuuu.. - fújta le. - Szed le a szememröl.
-Jó? - töröltem meg szemét. - Igy jó?
-Jó. - csókolt meg habos arccal és szájjal.+18🔞
Vissza csókoltam, de egy kis idő múlva el váltunk. Én össze haboztam a haját, ahogy ő is az enyémet. Nevetünk mind ketten, ahogy a gyerekek. Jimin abba hagyta és vissza húzott majd újra megcsókolt, de vadaban.
Nyakamra tért ott nyakamba harapott és végig csókolt mellemig. Ezeken a tetein, csak sóhajtottam vagy nyögtem. Előrébb csúsztam, de meg éreztem valamit hasamnál mire Jimin nyögött egyet nyakamba.-Óvatosan. - nyúlt a vízbe.
Gondolom magát kezdte kényeztetni mert le hunyta szemét és nyögött.
Megfogtam kezét igy le állítva. Kérdőn rám nézett de feljebb emletem csípőm és ráültem hosszára nehezen, de meg próbáltam.
-Biztos? - nézet szemembe.
-Nem, de ezt akarom. - kezt mozogni rajta.Fel-le mozogtam rajta mig ő csípőm fogta és nyögött. Hátra döntőt a vízbe és mozogni kezdett bennem. Nyakába kapaszkodtam míg ő a kád szélébe.
-Jimin. - nyögtem nevét mire ő csak mosolyra húzta száját.
Végig húztam kezem hátán addig ameddig tudtam, majd vissza nyakához. Le húztam, hogy megtudjam csókolni meg csókoltam, de meghúztam alsó ajkát és nyakához hajolva bele haraptam és ki szívtam az álla alját. Meg állt és derekára emelve, de még mindig bennem volt a szőnyegre fektetett és ott folytatta.
Még jó hogy puha a szőnyeg.Végig simított arcomon és meg emelve álamat myakam kezdte kényeztetni.
Egy hatalmas nyögés kíséretében el mentem. Jimin még folytatta, de ő is végzet a nevem nyögve. Fáradtan vissza tett a vízbe és velem szembe bele ült ő is.-Meg mosom a hátad. - szólaltam meg.
Meg fordult és kezembe adta a szivacsot. Közelebb csúsztam és elkezdtem megtisztítani, de le hunyva szemem meg pusziltam nem egy helyen nyakát és hátát.-Su. - fordult meg velem szembe és kivette a kezemből a szivacsot. - Hagyd abba vagy kapsz még egy menetet. Fordulj én jövök.
Megfordultam hajam oldalra tettem és vártam. El kezdte le mosni hátamat, de derekamon előre csúszott keze és lábam közé nyúlt.
-Jimin. - fogtam meg kezét.
-Csak meg tisztitom. - tolta be ujját.
-Ne.. - kezdtem kezét mozgatni.
-Nagyon is akarod. - csúszott közelebb igy neki dőltem hátamal melkasának és szélyelebb tettem lábam. Jimin be tolta még egy ujját igy kezdett kényeztetni.
-Gyorsabban. - mondtam hirtelen mire gyorsított kezén bennem.Az ajtó ki nyílt. Jimin oda kapta fejét, de én meg csak takartam arcom.
-Apa. - szólalt meg Jimin.
-Mit csinálsz? - kérdezte idegesen az apja. - Három órája írtam. Ezt csináltad?
-Ezt. - kezdte kezét mozgatni mire számra haraptam. - És?
-Ki ez a lány? - kérdezte.
-A barátnőm. - puszilta meg nyakam.
-Su Wang? - kérdezte.
-Üdvözlöm Uram. - mondtam nehez.
-Kint leszek. - ment ki.Ahogy az ajtó be záródott Jimin nyakam kezdte kényeztetni ujjaihiz pluszban. Egy kis idő múlva megvolt a második élvezetem, de közben nem húzta ki ujjait igy rá ment mind amit le is nyalt ujjairol.
-Nyugodtan folytasd a fürdést. - szállt ki.
-Te is... - kérdeztem volna.
-Aham az előbb. - törölte meg magát és vette fel a köntöst. Le hajolt hozzám és adott egy csókot majd ki is ment.Csak néztem az ajtót, majd fürdeni kezdtem a már hideg vízben. Ki szálltam és méh töröltem magam és fel kaptam egy köntöst én is.
Az ujában egy hímzés volt.-Park. - olvastam el. - Hát persze.
-SU.. - kiabált be Jimin.Ki léptem a szobába, ahol csak Jimin volt fel öltözve. Ahogy meg látott közelebb jött és megcsókolta homlokom.
-Éhes vagy? - kérdezte.
-Nagyon. - mosolyogtam.
-Remek. - huzott le az emeletről.
-Jimin lassabban. - próbáltam tartani a tempót.
-Ne haragudj. - fordult meg. - Gyere már kész a kaja.
-Oké. - követem.
-JÓ REGGELT MR. PARK ÉS MRS. PARK. - mondták a felszolgálok.
-Én.. Nem.. - kezdtem volna bele, de Jimin nem hagyta.
-Köszönjük. - fogta meg kezem és ültetett le.Néztem ahog figyelnek a szolgálok, de nem bírtam.
-Jimin. - fordultam páromhoz.
-Mi az? - kérdezte.
-Nem vagyok a nejed. - suttogottam.
-Ne bántsd meg őket. - ete tovább.Csak piszkáltam az ételt azon gondolkodva ami a fürdőben volt. Jimin megfogta kezem és tovább evett.
Zavart hogy nem tudtam miről beszélt Jimin és az apja. Biztos vagyok benne, hogy rólam volt szó..Ennyi volt mára. Remélem, hogy nem haragudtok a rész miatt.
Nyugodtan írjatok és csillagozatok. 😅😅
YOU ARE READING
Akaratos Főnököm. (End)
Romancesaját ne lopd!+18(lehet) Ha ismertél valakit azt hiszed újra ismerheted. Évek óta nem láttad, de újra láthatod. De egy hiba miatt gyülölhet. Ki az a férfi aki fel borítja a nyugodt napjait Su Wang-nak? Miért utálja a lányt? Lehetnek újra barátok va...