Ik ben hier nu een week of twee. Alleen. Op precies dezelfde kamer. Ik mag alleen van mijn kamer af als ik daar toestemming voor krijg. Er staat een ontzettend brede man voor de deur, dag en nacht. Alleen Prim, mijn moeder en Plutarch hebben toegang tot mijn kamer. Anders zal je ervoor moeten betalen.
Het vastzitten op een kamer is echt nog niet eens het ergste. Datgene wat ik moet doen is zo veel erger. Prim had gelijk. Mijn moeder verkocht mijn lichaam aan elke man die ze maar kon vinden. Sterker nog, dat gebeurt nog steeds.
De eerste keer was misschien nog wel het ergst van allemaal. Het was door Plutarch zelf. ''Een slet moet een ervaren man als start hebben,'' waren zijn woorden terwijl hij me, tegen mijn wil, uitkleed. Mijn moeder keek in een hoek toe, met misschien wel de breedste glimlach die ik ooit heb gezien. Voor ik het zelf door had, lag ik naakt op het grote bed. Plutarch kroop bovenop me en bevredigde zichzelf met mijn lichaam.
Ik had altijd al gewild dat mijn eerste keer seks speciaal zou zijn. Peeta en ik waren er stiekem al een beetje naartoe aan het bouwen. Ik moet wel zeggen, specialer dan dit kan je het simpelweg niet hebben. Maar of ik het nou wilde... Dat is een compleet ander verhaal.
Ik heb elke dag ongeveer 6 verschillende mannen boven me liggen. Elke keer weer voel ik me verschrikkelijk vies. Elke keer wil ik ze van me af duwen, zeggen dat ik dit tegen mijn wil doe en wegrennen. Maar die man van de bewaking kijkt vrolijk mee. Bij de deur, op een afstand, maar toch.
De mannen betalen veel. Toch zie ik er nooit wat voor terug. Mijn moeder houdt alles zelf, ziet het als de prijs die ik moet betalen om hier te zijn. Maar weggaan? Nee, verboden en levensgevaarlijk. Het hek rondom dit huis staat onder stroom en er zijn genoeg bewakers die me weer terug naar mijn kamer zullen brengen.
Prim komt elke avond, na de laatste man, naar me toe. Bij haar mag ik huilen tot er geen traan meer kan vallen. Als Prim eenmaal 15 is, moet ze precies hetzelfde doen. Prim zit hier net zo goed vast. Op deze avonden krijg ik verhalen te horen over de tijd dat ik weg was. Ik had zo gehoopt dat mijn moeder wel goed voor Prim bleef zorgen. Maar nee...
Als je tegen je dochter durft te zeggen dat ze de prostitutie in moet, ben je geen moeder.
Oh ja, nog iets. Kleren dragen mag alleen als ik naar bed ga, Voor de rest leggen ze pikante lingeriesetjes op mijn stoel vlakbij mijn bed. Niets meer, niets minder. Vaak gebeurt alles hier op mijn kamer, maar soms heb ik mensen die het liever op een aparte plek uitvoeren. Zoals in het zwembad, in de keuken, badkamer, keuken, tuin.
Zodra ik ook maar iets weiger, wordt er de mannen verteld om me gewoon te schoppen en slaan totdat ik naar ze luister. Sinds een vrij brede man me volledig bont en blauw wist te krijgen, ben ik maar gaan luisteren naar iedereen.
Opeens staat er iemand voor mijn neus. ''Katniss, er zijn een aantal mensen voor je,'' zegt mijn moeder poeslief. ''Een aantal?'' vraag ik. ''Ja, een vriendengroep. Ze hebben je voor twee à drie uur, zorg ervoor dat ze de beste tijd hebben,'' zegt ze. Ze keert haar rug naar me toe en loopt mijn kamer weer uit. Ik trek mijn badjas uit en leg hem in de toiletruimte.
Wanneer ik terug ben, staan er vijf gespierde jongens voor mijn neus. Allemaal speuren ze mijn lichaam af, kleden me in hun gedachten al uit. ''Euh, we konden naar andere ruimtes volgens de vrouw. Wat raad jij aan?'' vraagt de jongen in het midden. ''Geen idee, de meesten leken het meest blij te zijn met het zwembad,'' zeg ik. Ik zucht zachtjes. De jongens knikken en vertellen me dat dat een goede plek is. IK loop met hun door de gangen naar het zwembad en ga op de rand zitten.
De jongen die er het oudst uit ziet, grijpt mijn middel en tilt me gelijk weer op. Iemand anders pakt mijn voeten en de rest trekt alles van mijn lichaam. Ik schrik hier enorm van. Op het begin vecht ik terug, maar zodra een jongen een goede stomp in mijn rug geeft, laat ik ze gaan.
Nadat alles van mijn lichaam af is, ontkleden de jongens zichzelf. En zo gaat het verder. Ze bouwen het als groep op. Ik luister naar ze en laat ze mijn lichaam gebruiken. Ze doen werkelijk van alles met me. Alles in het ondiepe gedeelte.
Het doet hevig veel pijn. Ik had al verhalen gehoord dat de eerste keren pijnlijk zijn en dat ze erger worden als je geen pauzes van een paar dagen neemt. Ik heb pauzes van 10 minuten. Maar deze jongens gaan werkelijk overal in.
Als ze ein-de-lijk klaar zijn, heeft het inderdaad ongeveer 3 uur geduurd. Ze kleden zich aan en vertellen me dat ze ooit een keer al hun vrienden meenemen. Fijn...
Ik word weer naar boven gebracht, waar de volgende al weer staat te wachten. Zo gaat het, dag in, dag uit. Aan school wordt geen reet gedaan. Geld verdienen met mijn lichaam, dat is het enige waar dit huis voor dient.
Ik ben kapot wanneer de dag er eindelijk op zit. Ik douche alle gedachten van me af in de badkamer. Daarna trek ik mijn pyjama aan en loop ik weer naar mijn kamer. Prim zit al in mijn bed. ''Ik euh, zag je vandaag in het zwembad,'' zegt ze zacht.
Ik ga onmiddelijk naast haar zitten en sla mijn armen om haar heen. ''Zeg alsjeblieft dat je gelijk weg bent gegaan,'' zeg ik. Prim knikt langzaam. Er zit haar iets dwars. Ik weet dat het iets ergs is, omdat ze het niet tegen me zegt. ''Prim, er is iets,'' zeg ik zacht. Ze kijkt me met tranen in haar ogen aan.
''Ik word morgen 13. Mama wilde de tijd vervroegen naar 13, voor tieners en mannen die kinderen aantrekkelijk vinden. Mannen bleken ernaar te vragen. Ik begin over twee dagen,'' fluistert ze zachtjes.
Het nieuws slaat in als een bom. Mijn zusje... Nee, dat mag niet.
''Prim, heb je je mobiel bij?'' fluister ik. Ze knikt en haalt het uit haar zak. ''Wat ben je van plan?'' vraagt ze. ''Ik SMS Peeta. Daarna zorgen we ervoor dat deze mobiel kapot gaat, zodat mama het niet kan controleren. Je krijgt een nieuwe van me zodra we buiten zijn. Niemand raakt mijn zusje op deze leeftijd aan,'' fluister ik in haar oor.
Ze knikt en legt de mobiel in mijn hand. Ik weet het nummer van Peeta godzijdank uit mijn hoofd. ''Prim, weet jij waar we nu ongeveer zijn?'' vraag ik zachtjes. ''We zijn in het rijke gedeelte van het Capitool, vrij aan de rand,'' zegt Prim. Ik knik en begin te typen.
''Peeta, ik ben het. Ik heb de mobiel van Prim geleend. Binnen 10 minuten gooi ik het kapot, dus reageer snel of reageer niet. Kom naar de rand van het Capitool. Wij zitten daar in een groot bewaakt huis. Bewaar dit bericht en ga naar de politie. Zeg dat we hier tegen onze wil de prostitutie in moesten. Red mij en Prim, alsjeblieft. -xxx- Katniss.
PS. Ik mis je, alsjeblieft kom snel''
Ik verzend het en wacht 10 minuten. Geen reactie. Jammer dan. Ik loop naar de badkamer en gooi het in het toilet. Het ding begint te crashen. Daarna open ik het raampje, ram ik het ding een paar keer tegen de muur, haal de batterij en alle kaartjes uit het toestel en werp het naar buiten, buiten de hekken. De rest verdwijnt naar het riool.
Ik ga weer terug naar Prim en trek haar tegen me aan. ''Peeta gaat ons helpen, ik weet het zeker,'' fluister ik.
------------------------------------
Ik ben dood, en toch heb ik een nieuw stuk :) Jeeuy:)
Denk niet dat dit snel over is, zeker niet.
Toodles! <3 -xxx-
JE LEEST
Hunger Games High
FanfictionStel je voor, The Hunger Games, met elk genoemd personage, gewoon op je school, samen in de klas... Precies zoals wij leven, met hun dagelijkse problemen. Doodnormale tieners, net zoals jij en ik, die horen bij een vriendengroep, alleen zul je ze di...