Všetko to začalo jedným papierikom a smrťou mojej mamy. Neverila som, že môj šťastný život musí mať až taký zvrat. Myslela som si, že moja kniha je už uzavretá. Škola, priateľ, šťastný život. No tak strašne som sa mýlila. Prečo každý musí trpieť?
Je to presne mesiac od smrti mojej mamy. Od smrti výnimočného človeka s HIV. Nikdy som sa jej nepýtala na jej minulosť ani na to, ako sa dostala k tej zákernej chorobe. Hoci ma to vždy veľmi zaujímalo. Niekedy je však lepšie nedostať odpoveď, ako vedieť všetko a ešte viac.
Udalosti však dostali nové farby. Pred štyrmi mesiacmi som zistila, že som tehotná! Aspoň nejaká správa, ktorá mi vyčarí úsmev na tvári. Lucas sa na dieťa veľmi teší. Myslí si, že nám teraz pomôže prekonávať toto obdobie, keď ja skoro stále plačem za mamou. Chýba mi, tak veľmi mi chýbajú jej dlhé biele vlasy, jej mäkký pohľad a krásny úsmev. Možno sa má lepšie a teraz je s Paulom.
Všetci píšu, ako im je ľúto smrti mojej mamy a ja len uvažujem, odkiaľ ju poznajú. Mám pocit, že mi niečo uniká.Svojho otca som nikdy nepoznala. Vedela som, že to je lekár. A bola som naňho pyšná. Mama ho často nazývala dvomi menami. Raz mu hovorila Paul a raz Will. Nevedela som, ako to mám brať, ale viac sa mi páčilo Will, hoci to bolo podľa všetkého jeho druhé meno.
,,Lief, haló."
Pred tvárou sa mi zjavila mužná ruka. Prekvapene som zhíkla a zazrela naňho.
,,Prestaň ma strašiť!"
Osopila som sa naňho. Len sa zasmial a ukázal na monitor počítaču, kde hľadal mená pre dievča. Dnes výnimočne. Inokedy hľadá len chlapčenské mená.
,,Ja ti neviem, ale meno Hedviga sa mi nepáči."
Rozosmialo ma to. Predstava, že budem svoju princeznú volať Hedviga ma strašne zabávala.
,,Čo máš proti tomu menu?"
Na mojom smiechu sa musel začať smiať aj on.
,,Všetko, Lucas."
Prisadla som si k nemu a prevzala kontrolu nad počítačom.
,,Keby to bola ona, dala by som jej meno Cheryl."
Lucas sa pousmial a súhlasne prikývol.
,,A chlapec by bol David."
,,To by nebolo zlé."
Usmiala som sa naňho a odišla preč do kuchyne. Som už v štvrtom mesiaci, čiže chute sa mi menia z minúty na minútu. Chudák Lucas si musel jednoducho zvyknúť.
,,Lucas?"
,,Zmrzlina došla."
,,Argh! A nešiel by si nejakú kúpiť?"
Dúfala som, že sa mu bude chcieť. Ale ozvala sa opačná reakcia.
,,Vieš ty, že vôbec nie?"
,,Lucas Colin Faith! Okamžite choď kúpiť zmrzlinu!"
,,Lief Heis, okamžite kroť svoje chute a poď si ku mne sadnúť."
,,Dopekla, ale keď ja som taká hladná."
Zašomrala som len pre seba a odišla k pobavenému Lucasovi. Roztiahol svoju teplú náruč len pre mňa a hrejivo sa usmial. Zamračená tvár odišla rovnako ako moja chuť na zmrzlinu a na svojho budúceho manžela som sa usmiala a vletela mu do náruče.
,,Ľúbim ťa, Lief moja."
,,Ja teba tiež."
Zašepkala som mu. Cítila som jeho úsmev a spokojne zatvorila oči. Len pri ňom som sa cítila celá. Budeme rodina! Síce budem naozaj mladá mamina, ale to nič nemení na tom, že sa ohromne teším na malé.
V mojom období polospánku, začal zvoniť telefón. Otravné zvonenie sa ozývalo celým bytom a nechcelo stíchnuť. Lucas spal ako zarytý a neho naozaj nezobudí nič. Zdvihla som sa preto ja.
,,Prosím?"
Ospalo som si žmolila oči, kým sa hlas na druhej strane uráčil ozvať.
,,Slečna Lief Heis?"
,,Zde."
A potom mi prišlo, čo som vlastne povedala. Ťapla som sa po čele. To tehotenstvo mi uberá na inteligencii.
,,Teda, hovoríte s ňou."
,,Som April Hazelgrey. Známa vašej mamy. Dostala som na starosti vypratať jej dom. Pamätáte?"
Zaryto som premýšľala, kto to je. A potom mi to došlo. Jasné!
,,Áno, pamätám si vás."
,,Našla som niečo, čo patrilo vašej mame. Je to v polorozpade. Malý papierik. Možno by ste ho chceli vidieť."
Na žiadny papierik som si vtedy nespomínala. Možno tam bol, ale nevedela som o ňom cez slzy. Ten deň bol pre mňa naozaj náročný. Nedivila som sa tomu.
,,Prídem tam."
Ani som nevedela, ako mi vyrieknutie týchto dvoch slov dokáže skomplikovať život. Často krát sa v malých veciach ukrývajú obrovské chyby, na ktoré žiaľ prídeme až neskôr.
×××
FANFÁRY!!! POKRAČOVANIE NA SVETE 😍😍❤️❤️❤️
Ďakujem vám krásne všetkým, ktorí ste komentovali časť "OZNAM!" a vyjadrili sa k tomu. Naozaj to bolo pre mňa veľa a vážim si to ako vás všetkých, ktorí tento príbeh naďalej čítate ❤️
A teraz k veci. Pamätáte si ešte z úvodných častí April? 😁Cheryl s ňou chodila na výšku a zdieľala s ňou izbu. Názorná ukážka :
Zaradovala som sa, alebo to bol len smútok? Okamžite som tieto myšlienky posunula do políčka nedôležité a vyšla po schodoch do mojej izby, ktorú zdieľam spolu s dvomi babami. Jednou z ních je April, veselá brunetka s hnedými očami a plnými perami, ktorá očarí každého, kto sa na ňu pozrie.
Bolo to po tom, ako Cheryl odišla od Willa.
Prológ je veľmi krátky, ale veď aj to musí byť 😏. Osobne sa veľmi teším na pokračovanie, možno to vyznie zle :D. Ale samozrejme dúfam, že vás to bude zaujímať rovnako ako Broken Chance 1 a možno viac, kto vie?
Vaša RockBands_Lover.
YOU ARE READING
Broken Chance ✔
Romance~Aký som?~ ,,Nemý?" "Veriť v niečo, čo už neexistuje, je ako veriť v to, že tupý ľudia budú raz chápať." "Plakať nad polámaným srdcom je ako plakať nad rozliatym mliekom. Nedá sa samo do vedra, ani sa nepoutiera samo. Potrebuje náhradu." "Každý...