Poznáte ten pocit, keď vlastne ani neviete, ako sa voláte? Ten pocit prežívam práve teraz.
,,Lief.. Lief Heis."
Odkašľala som si. Suché staré oči zdvihli svoj pohľad do tých mojich, zvláštne hnedých. Zahľadela sa na mňa a smutne sa usmiala.
,,Veď ty ani nevieš, ako sa voláš."
S tým súhlasím.
,,A odkiaľ to viete vy?"
Zdvihla som na ňu obočie. Prišla som sa zabaviť a odreagovať od všetkých zlých myšlienok s Broken Chance, s mojou kapelou, ktorá je vždy pri mne, ako aj teraz. Bohužiaľ mi to zasa nevyšlo a opäť žijem život svojej mamy. Kedy konečne začnem čítať svoju knihu a nie dookola knihu matky, ktorá sa zdá byť nekonečná?
,,Som niekto, koho môžeš kľudne volať babka."
Usmiala sa a v očiach jej nezbedne zaiskrilo. Vypleštila som oči.
,,Vy ste Paulova mama? Cheryl, teda, mama hovorila, že jeho rodičia sú mŕtvy."
,,Veď aj sú dievčatko."
,,Tak potom.."
Nechápala som. Nechápala som už nič na tomto svete. Pocítila som Lucasove ruky na mojích bokoch a znepokojený pohľad. Kapela na tom nebola inak. Iba oni sa ma nedotýkali. Našťastie.
,,Som matka Davea."
Nadhodila.
,,Môj syn bol zlomovou osobou v živote tvojej mamy. Vieš, kto je David Christopher Washar?"
Z toľkej bezmocnosti sa mi oči naplnili slzami. Nemôže mňa a moju mamu celý svet nechať na pokoji?
,,Nie.."
Zachvel sa mi hlas. Tak kto to je?
,,Frajer tvojej mamy, ktorý ju týral, znásilnil a väznil týždeň, možno dokonca dva týždne niekde v pivnici. Ale môj syn mal kamaráta, ktorý mal tvoju mamu strážiť. Volal sa William Jesse Rodesz. Bohužiaľ už sa na to nemohol pozerať a tak tvoju mamu pustil. Zamilovali sa do seba. Lenže môj syn mal vírus HIV a keďže sa s tými dvomi pravidelne stýkal, mali ho aj tvoji rodičia. Tvoji pravý rodičia. Tento vírus sa rozhodli ignorovať, teda až dovtedy, kým Will vážne neochorel a zomrel. Tvoja mama si vzala Paula, aby ťa mohla vychovať spoločne s mužom, hoci ti chcela byť všetkým. Veď aj napokon bola. Toto je príbeh tvojej mamy, Lief. Aký je ten tvoj? Celý život žiješ v klamstve a teraz ti tu nejaká starena kecá hlúposti. Je to celkom vtipné."
Nakoniec svojho monológu sa zasmiala. Mne do smiechu teda nebolo ani trocha. Prečo? To bolo všetko, čo sa mi ozývalo hlavou. Prečo musel môj pravý otec zomrieť.. A prečo mal Dave HIV. Prečo to mama nešla liečiť? Prečo splodili dieťa, ktoré nikdy nepoznalo svojho skutočného otca. Aký asi bol?
Otočila som sa na Lucasa, ktorý ani nežmurkol. Keď si všimol, že naňho hodnú chvíľu civím, usmial sa a naklonil k môjmu uchu.
,,To je život tvojej mamy, Lief. Aký je ten tvoj?"
Zašepkal a na ucho ma jemne pobozkal. Ruky premiestnil na moje bruško a jemne pohladkal malého tvora vnútri. Zalial ma pocit nekonečné lásky, ktorú som k nemu cítila.
,,Keď.."
Odhodlala som sa nakoniec ozvať tej starej žene na vozíku.
,,Je toto život mojej mamy, aký je ten váš? Odkiaľ to všetko viete?"
,,Bola som chorá, Lief."
Usmiala sa. Nechápavo som sa zatvárila.
,,Vieš, bola som veľmi mladá, keď som aj ja zistila, že mám tento vírus po mojej matke, ktorá bola kurva."
YOU ARE READING
Broken Chance ✔
Romance~Aký som?~ ,,Nemý?" "Veriť v niečo, čo už neexistuje, je ako veriť v to, že tupý ľudia budú raz chápať." "Plakať nad polámaným srdcom je ako plakať nad rozliatym mliekom. Nedá sa samo do vedra, ani sa nepoutiera samo. Potrebuje náhradu." "Každý...