Oficiálna posledná časť tejto knihy. Žiadna časť z príbehu, len posledné slová k nemu. Je to hrozné, púšťať niečo na čom vám priveľmi záležalo. Aj keď som si s tým hocikedy nevedela rady, poriadne som tento príbeh mala rada..
A tak isto aj dúfam, že ste tento príbeh mali aspoň trošku radi. Ja viem, ono to možno nebolo lepšie ako stará dobrá Broken Chance, bolo to Stay with me, niečo iné, no aj na to som si neskutočne zvykla.
Nie je nič horšie, keď autor musí dať pápá svojmu výtvoru :D. Bitch, please. Už viem, jak sa musia cítiť rodičia. Oh damn. 😁
Moji milí, plesniví a hnilí, (nedalo sa mi to odpustiť 😆)
toto boli moje pocity. Každopádne ja by som rada vedela tie vaše. Poteší to.. Každá jedna otázka aj kritika, dojatie, proste všetko...A aj za tie komentáre pred tým - za to všetko vám patrí:
*fanfáry*
Veľké...
*2× fanfáry*
ĎAKUJEM!💖💖💖
Ďakujem vám za všetko, za 2k+ prečítania, komentáre a votes. Za neskutočnú podporu, za slzy. Ľúbim vás💘.
Každopádne, nejdem vás všetkých vypisovať, hoci vás není veľa.. Každý jeden ste pre mňa výnimočný, tak dúfam, že mi o sebe dáte aj vedieť 💖.
_-_-_-_-_-_-_-_-_
K príbehu:
Tuším že Lucka mi povedala, že z tejto knihy sálala depresia😁😆. Moja, to mal byť zámer :D. Nechcela som vytvoriť umelý svet, ktorý je ružový. Tento ich svet bol plný sklamania, bolesti a nemilých prekvapení. Ale boli tam aj šťastné chvíle. Nebola to ilúzia, toto bola realita.A presne takto to chodí. Nikde na nás nebudú čakať fontány z čokolády a spievajúci anjeli 👼pri zlatej bráne. Ale môžu na nás čakať sny. Stačí sa zatnúť a šťastie si vytvoriť. Nie naňho čakať. Občas človek potrebuje vykričať svetu, aká veľká je diera v jeho srdci. Ale keď sa tá diera zahojí, toho človeka už nikto nestopne.
Lief, Lucas a ich malé, kapela Broken Chance, krstná April, Jessabel, Connor a všetci ostatní.. Ľudia, ktorí hoci nikdy neexistovali, svoje dosiahli. Lief šťastná je. Lucas šťastný bol tiež, April sa narodili dve krásne deti, Connor má otvorený koniec :D a Jessabel sa zmierila so svojím životom.
Ľudia so zlomenými srdciami. A? Žili. Občas sa s tým všetkým treba zmieriť. Ísť ďalej. Nebude to ľahké -viď Lief.- ale bude to stáť za to.
A ja vám, mojím čitateľom, prajem veľa šťastia, čistých srdcí požehnane a hlavne, nezabudnite veriť, že aj vy budete šťastný. Každý môže.
❣R.I.P. Broken chance & Stay with me❣
Juju
YOU ARE READING
Broken Chance ✔
Romance~Aký som?~ ,,Nemý?" "Veriť v niečo, čo už neexistuje, je ako veriť v to, že tupý ľudia budú raz chápať." "Plakať nad polámaným srdcom je ako plakať nad rozliatym mliekom. Nedá sa samo do vedra, ani sa nepoutiera samo. Potrebuje náhradu." "Každý...