Yazarın Vedası

324 20 1
                                    

Çok uzun bir aradan sonra herkese yeniden merhaba.

Aslında yeni bölüm ile karşınıza çıkmak isterdim ama bunu yapamam. Sebebini az sonra anlatacağım zaten.

Öncelikle neden yeni bölüm gelmiyor?..

Bu birkaç boyunca yurtdışındaydım ve interneti bulmam hiç de kolay değildi. Telefonun internetini yurtdışında kullanamadığım için.

Yurtdışından döndükten sonra bu hikayeye devam ediyordum ancak içimde yazma isteği yoktu. Bunun da birçok nedeni var ama en önemlisi yaşadığım depresyondu samırım.

İyi de bunları söyledin ama başlıkta neden yazarın vedası yazıyor diye düşünüyorsunuz bence.

Çünkü Wattpad'i bırakacağım sanırım. Kesin değil ama bu gidişle öyle olacak. Ailem nedeniyle tabii.

Umut Her Zaman Vardır, ailem tarafından bir şekilde öğrenildi ve oldukça şiddetli bir tartışmaya neden oldu aile içinde.

Yani evet, ailem durumumu öğrendi.

Şu anda konuşmuyoruz pek. Hatta hiç konuşmuyoruz.

Demem o ki, kitaba bir final bölümü bile yapamadan gidiyorum sanırım. Gerçekten o finali yapmayı çok isterdim ama hepinizin affına sığınıyorum.

Ayrıca hepinize defalarca kez teşekkür ederim. Bunu resmiyet olarak değil, yürekten söylüyorum.

Bu hikayeye o kadar güzel bir ilgi gösterdiniz ki, bu ilgi beni yazmaya teşvik ediyordu.

Okuyucuların bazıları ile sohbet ettiğimiz zamanlar oluyordu. Hepsi çok iyi niyetli insanlar. Onlara sayısız teşekkür ederim. Büyük ihtimalle bu bölümü yayınladıktan sonra bana mesaj atacaklardır.(Atın -_-)

Ağladığımda, güldüğümde, kalbim kırıkken, umutluyken, yani her zaman bu hikaye aracılığıyla desteğinizi hissettim bu nedenle teşekkür ederim.

Unutmayın:

UMUT HER ZAMAN VARDIR!

Umut Her Zaman VardırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin