BELIEVE

3.5K 56 1
                                    

1.dio

Ja sam Leah Garcia. Imam najbolju frendicu Kim Martinez. Ona i ja smo trenutno u LA. Znamo se od osnovne škole i drago mi je sto smo i sad poslije faksa ovako bliske. Nemam dečka,kao niti Kim. U nekakvoj potrazi smo.. Danas je subota. Dan kada izlazimo.

Kim: oke danas idemo van jer mi je vec dosta i želim se sa nekim skrasit.. Želim imat decka...

Ja: hahaha dobro i ja..

Kim: znaci idemo u klub.

Ja: o daaaaaa. Beauty and a Beat!

Kim:yeah,BITCH! Aj sad TERAJ moramo se obuc...- nakon sat i pol smo se spremile.

Kim: oke idemoo viseeeeee

Ja: dobro dobro ajde....

otišle smo do kluba u koji inače idemo. Prvo smo si malo popile,a onda smo krenule u potragu. To jest ovaj put to nije bilo potrebno. Dečki su prilazili nama. Kim je prišao jedan dosta lijep dečko,a meni neki kovrcavi. Bio je sladak stvarno....

On:pa dobrar dan.. Kako se zoveš?

Kim: ja sam Kim Martinez,ti?

On:Justin Bieber... A ovo je moj frend Harry Styles... Iskreno napaljen je na tvoju frendicu...

Ja:pa Harry Styles,drago mi je. Ja sam Leah Gracia.

On:i meni je drago upoznat ovako jebenu žensku... Misim i tvoja frendica je oooo ali ti si vise moj tip..

Ja: zahvaljujem...

Justin: da fakat ste prehot. Ovaj,Kim,bi li postojala mogućnost da dobim tvoj broj možda?

Kim:naravno! Izvoli!-dala mu je svoj broj.

Harry: ocu ja dobit tvoj?

Ja:hmmm.. Možda.... Hoćeš li stvarno?

Harry: o da.

Ja:ade evo.

dala sam mu broj. Cijelu noc smo se upoznavali. Stvarno dragi tipovi.. Harry mi se osobito svidio. Kao da sam neke leptirice u trbuhu osijecala...

My POV

Kim: i sta mislis o ovim dečkima?

Ja:Harryu i Justinu?

Kim: a jok o babuški

Ja:a čuj meni je Harry preeeee

Kim: a ja sam malo čitala o njima na

internetu. I pročitala sam da ono.. Harry veliki veliki zenskaros a Justin... Justin je bio u zatvoru.

Ja: Molim?

Kim: nemoj se odma spetljat sa njima.

Ja: gotovo je vec. Zaljubila sam se,Kim.. Takve zelene oci nisam dugo vidjela. -osamarila me.

Kim:ne! Nisi se zaljubila! Leah spusti se na zemlju!

Ja: dobro.

Slijedeći dan....

Kim: Leah. Posao. Odmah.

Ja:Kim. Jos. Pet. Minuta.

Kim: NEMOJ DA SE MORAM DERAT!

Ja: Kim,deres se. Znam da to tvoj mozak nekad ne razumije,ali sad se deres.

Kim's POV

Oke nije da mi se ne sviđa Justin. Ali kad sam otkrila o njegovoj prošlosti najrađe sam htijela u zemlju propasti. I kad pomislim da ce on bit taj,onda ne. Mogla bi se ubit.

Ja:jesi gotova,Leah?

Leah: jesam. Idemo.

kad smo došle na posao...

Ashton(nas sef): imate zadatak.

Ja: recite šefe.

Ashton: trebate saznati sve o životu Harrya Stylesa i Justina Biebera.

Leah: ne o njima...

Ja: Ej,sve ce bit oke. U ovom smo zajedno.

Leah: nece.

Ashton:ili to ili otkaz.

Ja: sredit ćemo mi to.

Leah: idem ja na zrak.

My POV

Morala sam nazvati Harrya.

Harry: Leah?

Ja: da ja sam.

Harry: ejj...

Ja: Harry možemo se naći?

Harry: uvijek...

Ja: za tri sata...

BELIEVEWhere stories live. Discover now