Friends for week- day two.

433 16 0
                                    

28. Dio

Probudila sam se. Sama. Zaboravila sam da sam samo frend sa Justinom. Ali za to sam si sama kriva. I izdržati cu jos 1,2,3,4,5,6 dana. A Justinu se možda i svidi.. Nikad neznas... Otišla sam u kupaonicu i obavila higijenu.

Obukla sam crne tajce i dužu kričavo žutu majcu. Dolje sam imala crne starke. Kosu sam si zavezala u nestašni rep. Sisla sam dolje. Svi su spavali? O.o weird. Otišla sam si napraviti kavu. Kad sam si napravila kavu,sišli su Harry i Kim.

Kim: jutro..

Ja: cao

Harry: Kak to da si se prva probudila?

Ja: ma neznam.

Harry: odi do njega u sobu... Vidjet sta radi..

Otišla sam do njegove sobe. Ležao je. Čak je i spavao jos uvijek.. Ali ne smiem nista pokušavati... Samo frendovi.. Prodrmala sam ga i probudio se

Justin: jutro...

Ja:eiii.. Ajde dođi dolje.. Tamo smo svi..

Justin: dođem. - krenuo je prema kupaonici,ali sam ga zaustavila. Povukla sam ga u zagrljaj.

Ja: to smijem jelda?

Justin: da. - stisnuo me jos jače...

Ja: ah.. Jos malo. Danas je drugi dan..

Justin: možemo odustati...

Ja: ma nije potrebno. Ionako ti je bolje bez mene.

Justin: nije mi bolje bez tebe. Opet si stvaraš krivu sliku o meni.

Ja: mah. Sam siđi dolje.

Sisla sam dolje. Uzela sam torbu i otišla van. Stvarno mi je previše svega ovoga. Cirkus. Koji sam ja napravila. Krenula sam prema nekom shopping centru. Ušla sam u guess i kupila si naušnice i novčanik. U Tommy Hilfinger-u sam kupila traperice. U Bershki sam kupila par majci i košulje. I u Converse sam kupila starke. Morala sam otići u shopping i toliko kupiti jer me shopping smiruje. Nakon 4 sata sam dosla doma.

Kim: pa dobro di si ti?

Ja: a pa evo me.

Kim: a sto to imas?

Ja: vrećice?

Kim: ima nešto za mene?

Ja: jedna trenirka. Izvoli..

Kim: a falaaaa!!! - derala se

Harry: dobro daj smiri se jos ce ti dijete samo izac.

Kim: Harry,ne jebi.

Justin: zaš si otišla a nisi mi ni rekla da ides?

Ja: ja ti nisam dužna reci da idem negdje. Nismo u vezi.

Justin: ah,da. Moje najdublje isprike sto se brinem za tebe.

Ja: mah.

Otišla sam u sobu. Obukla sam Adidas trenirku i majcu isto Adidas. Dolje sam imala Adidas tenisice. Legla sam na krevet i stavila slušalice u usi. Slušam: without you. Stara pjesma,koja me vraća u prošlost... Justin je ušao u sobu.

Justin: jesi dobro?

Ja: da.

Justin: sta slušaš?

Ja: without you. - legnuo se pored mene i zagrlio me.

Justin: Leah,ne moramo se vise ovako boriti. Možemo biti zajedno. Necu ti nista reci. Nit cu se ljutit. Samo vidim da ti je ovo sve teško.

BELIEVETahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon