Three in one day.

492 17 0
                                    

20. Dio

My POV

Stvarno neznam koga volim. Liama? Harrya? Justina? Preteško je ovo za mene... Ali,mislim da se zaljubljujem. Ponovno. Netko me zvao.

Ja: halo?

Xx: ejj,Leah..

Ja: ko je to?

Xx:Harry

Ja: sta hoces?

Harry: da popričamo..

Ja: onda govori.

Harry: ne preko telefona.. Mogu doći kod tebe oko... Hm... 21?

Ja: dogovoreno.

Harry: ajde,vidimo se. - prekinula sam.. Nazvala sam Liama jer sam vidjela da me prije zvao...

Liam: ejj...

Ja: sto si me zvao?

Liam: dođem do tebe oko 22...

Ja: okii.. Cekam te...

Liam: ajde cao... - prekinula sam..

Nadam se da cu ovo sa Harryem brzo obaviti.. Stvarno mi se ne da njega gledati... Sisla sam dolje. Tamo su bili Kim i Justin. Super.

Kim: čaoo

Ja: ejj

Kim: jesi gladna?

Ja: ne. Samo vi nastavite sa tim.. Necu vam ja smetati.. Samo idem odnijeti Avallanine stvari u podrum.

Justin: NE! Nemoj molim te..

Ja: a zasto? Sto ce mi to vise????

Justin: podsjećaju me na nju.

Krenula sam prema podrumu da odnesem stvari,ali Justin me povukao.

Ja: sta hoces?

Justin: REKAO SAM DA IH NE NOSIŠ DOLJE! - derao se. Bacila sam stvari na pod i odjurila gore.

Kim's POV

Justin je došao sav uzrujan sa Avallaninim stvarima..

Ja: Juss jesi dobro?

Justin: ne nisam! Htijela je baciti ove stvari!

Ja: nije htijela baciti,htijela ih je spremiti...

Justin: briga me. Htijela ih je maknuti od mene.

Ja: nije... Daj smiri se.. Nisi se trebao derati na nju...

Justin: a kako da se ne derem kad mi oce uzeti nešto sto mi znaci najviše na svijetu?? Kako? - plakao je.

Ja: e pa ako su ti te stvari bitnije od mene,onda mi nemamo sto raditi zajedno.

Justin: Kim... Nisam tako mislio..

Otišla sam u sobu i počela plakati.

Živcira me... Vise voli te neke stvari od mene.. A ja sam mislila da me voli vise od svega..

Justin's POV

Pretjerao sam. I sa Leah i sa Kim. Nisam se trebao derati na Leah,i nisam trebao reci ono Kim.. A sta ona ne shvaća da sam tu malu volio vise od ičega? Ne razumijem ju... I sad sam sam u dnevnom boravku.. Cekam da neka od njih dvije side da se ispričam... Mislim da Kim nece tako brzo jer sam je povrijedio,ali Leah ce uskoro.. Imam predosijecaj.. I sisla je..

Ja: Leah... Oprosti....

Leah: pusti me. Ja sam dosla samo večeru napraviti. Jer mi dolazi Liam.. Ali jos cu prije toga morati sa Harryem pričat.. -.-

BELIEVEWhere stories live. Discover now