Enough.

395 14 0
                                    

29. Dio

My POV

Trebam dati Liamu priliku da mi pokaze kakav je zapravo. To cu i napraviti.

Justin: vidis da se sve moze srediti ako VJERUJEŠ.

Ja: daaa..

Justin: e da sad kad smo frendovi,mogli bi se skrasit sa BILOKIM drugim.

Ja: nebi mi smetalo. - rekla sam,a zapravo mi je srce pucalo kad sam čula te rijeci.

Justin: oke onda

Ja: oke.

Trebam plan. Plan u kojem cu se ja skrasit sa drugim,a Justin ce patiti. Dada Ahahah Kak sam zlobna. Skrasit cu se sa Liamom. Daa. Pozvala sam Liama u sobu i ispričala sta hoću napravit.

Liam: i onda sam ja zloban. -.-

Ja: Napravit ces to samnom il ne?

Liam: dobro hoću.

Ja: zahvljujem. :) - zagrlila sam ga.

Liam: ali zlobna si,to znas? ;)

Ja: s kim si takav si. :)

Liam: onda idemo na posao?

Ja: o daa.

Sišli smo dolje. Justin je sjedio u kuhinji na stolici. Došli smo Liam i ja. Ja sam si kao krenula nešto raditi,a Liam me zagrlio odostraga i poljubio mi rame. Justin ga je gledao kao da ce ga ubiti. Uspijevaaaaa!

Ja: nemoj,Liam.. Strpi se malo...

Liam: nemogu,ljubavi,volim te.

Ja: ma i ja tebe,ali pričekaj samo da si sok natocim. - Justin je lupio Šakom u stol.

Liam: Justin imas problema?

Justin: da. Tebe.

Liam: ah,hvala sto si me dodao na popis svojih problema.

Justin: znas ti dobro sta je moj problem.

Liam: vjerojatno.

Justin's POV

Liam me prcao. Liam i Leah su zajedno? Leah voli Liama? Koji kurac se događa? Istina je da sam rekao da se možemo skrasit kad nismo u vezi,ali nisam mislio da ce se ona skrasit. Otišao sam u sobu jer mi je dosta gledati kako se ovi zvale. Zalupio sam vratima. Legnuo sam na krevet i ubrzo zaspao. Samo da je sve ono bio san. Samo da je bio san. Probudio sam se za nekih 3 sata. Sišao sam dolje. Leah i Liam su sjedili zagrljeni na kauču. Super. -.- dođe mi da mu facu razbim.

Leah: pozz Jusss...

Ja: Ej.

Liam: bro spavao si..

Ja: jesam i ?

Liam: pa propustio si svoj najdraži film.

Ja: trenutno mi se jebe za film.

Liam: a sta ti je?

Ja: NE PROVOCIRAJ.-povisio sam ton.

Liam: okok bro chill.

Poljubio je Leah. U usta. Ispred mene?

Leah: ljubavi,tako te volim.

Liam: ja tebe jos vise.

Leah: ja tebe najviše.

Liam: a ja tebe najnajnajnajvise.

Leah: oke pobijedio si. Hehehehe

Ja: oke bilo je dosta za mene. - otišao sam na balkon. Liam je dosao odmah zamnom.

Liam: bro', reci sta je bilo. Nešto si mi čudan.

Ja: naravno da sam čudan kad osoba koju volim najviše voli drugog. - počeo sam plakat. Znam da se nisam ponio ko muško,ali imam osijecaje.

Liam: gle,tko god ona bila,vratiti ce se.

Ja: neznam. To bi ti zapravo trebao znati. - Leah je dosla. Zagrlila je Liama. On ju je poljubio u usta. Dahtao joj je za vratom. Ne,ne mislim da ce ovo ovako stati. Ne. Opet ju je poljubio.

Ja: e sad je dosta!!!! - derao sam se. Gurnuo sam Leah od Liama.

Liam: bro', sta ti je?

Ja: ona je moja! Samo moja! Odjebi od nje dok batina nisi dobio!!!!

Leah: Justin,sam si rekao da se možemo skrasiti. Pa evo ti. Jel Patis?

Ja: patio sam previše. Kako ga volis nakon svega?

Leah: eto. Kako tebe volim nakon svega.

Ja: cek rekla si da volis njega. Pa jel ga volis?

Leah: da

Liam: ????

Leah: ko frenda.

Ja: a mene?

Leah: ne. Tebe ne volim.

Ja: ???

Leah: tebe volim vise od frenda. Vise od ičega.

Ja: zasto onda sa njim?

Leah: da Patis malo.

Ja: e pa patio sam previše.

Liam: znaci uspjeli smo?

Leah: da. Hvala ti.

Ja: i jel smo jos ono frendovi tjedan dana?

Leah: ti mi reci.

Ja: oces bit samnom u vezi.

Leah: valjda.

Ja: to nije pitanje. To je zapovjed.

Leah: onda,na zapovijed kapetane!!!! - poljubio sam ju. Princezu moju.

My POV

Uspjelo je. Napokon. Liam je otišao i sobu.

Justin: jel te mogu nešto pitat?

Ja: da.

Justin: zasto je tako teško nama biti u vezi?

Ja: previše ljubavi pršti iz mog srca.

Justin: a jos vise iz mog.

Ja: dada. Vidis u tom je problem.

Justin: volim te. Volim te bas zato sto si takva. Zajebana. Ti nisi ko ostale. Ti se nisi naljutila kad sam rekao da bi se mogli skrasit,ti si mi pokazala kako bi bilo da smo se skrsili. Ti mi pokazuješ koliko zapravo volis. Volim te zato sto si to ti,Leah Garcia.

Ja: awwiiii.. Ja tebe volim jer si uvijek tu za mene. Zato sto mi uljepsas i najgori sjebani dan. Ti ga bar pretvoris u dobar dan. I zato te volim. Vise od svega. Tebe. Zapamti to.

Justin: Obećaj mi nešto.

Ja: bilosta

Justin: Obećaj mi da nikad neces me prestat voljet.

Ja: a zasto bi ja to tebi trebala obecat?

Justin: zato sto te volim vise od ičega. Zivot bi dao za tebe. Samo mi to Obećaj.

Ja: ..............

BELIEVETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang