And it's all over.

503 20 0
                                    

18. Dio

Nisam znala sto odgovorit na to.. Htijela sam samo sve zaboravit i počet ispočetka jer sam znala da cu kad tad morat reci Justinu i Harryu da je to sve počelo zbog posla. Ali,nije završilo zbog posla.. Zapravo je posao prešao u ljubav...

Justin's POV

Mrzim kad suti.. Bas se pitam o cemu toliko dugo razmišlja..

Ja: reci nešto....

Leah: um... Trebam ti puno toga za reci ako želiš nakon svega uopce biti ponovno samnom... Ali najbolje da to kazem i pred Harryem..

Ja: idemo onda u devni kod njih? - samo je otišla u dnevni i ja za njom.. Uputila je nekakav pogled Kim i rekla ' vrijeme je'.. Za sto? Nista nisam shvaćao...

Ja: za sto?

Kim: pa počni..

Leah: mi smo se morale nastaviti pozabaviti sa vama zato sto nam je to bio posao.. Morale smo zato puno toga saznati o vama i spojiti se sa vama kako bi smo vas mogle pratiti...

Kim: to je bilo na početku.. A onda smo počele osijecat nešto... Nešto na sto smo mi vas trebale navesti,a ne vi nas.. Ljubav.. Prvo sam probala sa Justinom,nije išlo.. A onda sa Harryem.. To ide bolje...

Leah: Justin,želim da znas da ovo nista vise ne radim zbog posla,nego zato sto stvarno nisam vise to mogla držati u sebi...

Jednostavno nisam vjerovao.. Osijecam se izigrano,poniženo... Samo sam izjurio iz stana i Harry za mnom.. Došao sam da se pomirimo i krenemo dalje,saznam istinu koja jako boli.. Ne voli me zapravo. Sve je ovo jedna bezazlena igrica...

Harry's POV

Nasamarile su me i jedna i druga. A ja naivan,zaljubio se u oba dvije... Mrzim ih.. I napokon kad mislim da ce sa Kim sve biti u redu.. Onda dobim ovo.. Ali,ne,Harry Styles nikad ne dobiva povrijeđeno srce. No,ovaj puta me bolilo jače od ičega. Stalo mi je do njih. A one tako.. Kim mi je mogla biti odlična cura,Leah frendica koja bi mi pomagala kad bi se Kim i ja Posvađali. Ali moralo je biti drugačije.

My POV

Otišla sam u sobu. Kad smo im to ispričali,na trenutak sam zaboravila da je postojala Avallana.. Stvarno sam mislila da cu krenuti dalje.. Ali nisam. Idem sve dublje i dublje. Zbog jebenog posla. Mrzim se. Odabrala sam novac pored Justina.. Sad vise nikad nećemo pričati....

Kim's POV

Nadam se da ce mi se Harry Vratit jer sama činjenica da cu morati živjeti sama bez Harrya me plaši... Voljela sam ga. Vise od Luke,vise od Justina.. Njega sam voljela onako pravo.. Legla sam na krevet i plakala..

My POV

Poslala sam poruku Justinu.

" hej,stvarno nisam onako mislila.. Voljela bi da se vratiš... <3 "

" da ti se vratim? To nakon svega očekuješ???"

" ljudi kažu da prava ljubav sve pobjeduje.."

" onda se mi ne volimo onako pravo. Tj ti mene ne volis onako pravo.ja bi zivot za tebe dao, ja... Ali neznam sta da kazem na ovo.."

" molim te... "

" gledaj.. Ti meni nikad nisi niti rekla da me volis. Ne.. Neznam.. "

" volim te,Justin. I to nije potrebno govoriti. Ti to znas."

" ne Leah. Odustajem i od tebe i od Kim. "

Bacila sam mobitel. Bas me danas krenulo. Izgubim Justina i vjerojatno se i Harry ljuti na mene.. Počela sam plakati.

Kim's POV

Nazvala sam Harrya.. Javio se

Harry: sta hoces?

Ja: Falis mi...

Harry: boli me kurac... Povrijedila si me previše,Kim...

Ja: nemoj tako,molim te.. Oprosti mi.. Gle ja te stvarno volim.. I to ne mozes promijeniti.

Harry: dobro. Volim i ja tebe,ali povrijedila si me. Shvati. Odustajem od nas.. MI vise ne postojimo.

Prekinuo je. Plačem. Opet. Jebem ti zivot i sve ko je stvorio osjećaje,kreten je,dođe mi sad da nekog zakoljem..

My POV

Uhh sve me to živciralo.. Samo sam htijela biti na miru sa nekim i uzivat u zivotu i osijecat se sigurno. Ali očito previše tražim. Jebiga,zivot je takav,a meni je suđeno da sve sto volim izgubim. Počevši od Avallane. Njezin gubitak me najviše pogodio. Zasto mi se Justin ne moze vratiti... Volim ga. To zaključujem. Otišla sam na Twitter i stavila staru sliku mene i Justina. Napisala sam u opis: old,but gold. I miss you,babe.. @justinbieber.

Stizali su mnogi komentari. Bilo je lijepih koji su pitali zasto smo prekinuli ovo ono,a bilo je onih koje su hejtale nas od prvog dana. One su komentirale kako je napokon Justin sretan kad sam ga ja kucka napustila i takve stvari. To me potjeralo na plac. Tako sam htijela da Justin komentira. Čekala sam i ujutro kad sam se probudila vidjela obavijest. Komentirao je: we are never getting back together </3.. But I still miss you @leahgarcia...

BELIEVEWhere stories live. Discover now