Everything's gonna be alright.

407 16 0
                                    

33. Dio

Justin's POV

Dobiti cu dijete? Opet sa Leah? Sretan sam i sve,i želim odgajati to dijete,ali kako ćemo Leah i ja to uspijeti? Jos ce mi dijete oduzeti.. Počela je plakati. Ne,nemogu podnijeti te njezine suze. Mrzim kad plaće a ja znam da sam kriv. Čvrsto sam ju zagrlio..

Ja: ššššš.... Ne plaći.. Sve ćemo srediti mi.. Zajedno ćemo odgajati ovo dijete... Kao sto smo Avallanu na početku...

Leah: bojim se. Bojim se da ce i ovo dijete isto tako završiti.

Ja: nece. Pazit ćemo ga kao oko u glavi.. I voljet ćemo ga vise od ičega.

Leah: ali ne mogu ga sama odgajat...

Ja: tko kaze da ces biti sama? Ja sam tu. I uvijek cu biti.

Leah: možda ces biti tu,ali samo zbog dijeteta. A ja to ne želim. Želim nekoga tko ce biti uz mene i dijete. To ce jednako voljet i mene i dijete. A ne da nas dijete povezuje.

Ja: ja cu bit tu za tebe. Uvijek. I za tebe i za dijete. I nece nas samo dijete povezivat. Gledaj,da nije ničega bilo između nas,ne bi sad imali dijete.

Leah: kako ces ti bit uz mene uvijek kad ces si nac curu?

Ja: da nac cu si curu. Vrlo brzo. Znam to. I briga me dal ces patit. I da bit cu uvijek tu. Sa curom.

Leah: e pa hvala ti. Onda mi niti ne trebaš.

Plakala je. Otrčala je van. Trcao sam za njom i povukao ju za ruku.

Ja: stani. Ako te zanima,mogu ti rec ime moje cure pa da se sve dogovorite,prije nego sto dijete dođe.

Leah: ne nije potrebno. Stvarno mi to ne treba u zivotu. Ako je tako,sama cu odgajat dijete.

Ja: ali saslušaj. Puno bi mi značilo kada bi ti bila dobra sa mojom curom. Ako zbog ničega drugog,onda zbog dijeteta.

Leah: dobro ko je ta tvoja čuvena cura? Iskreno ne zanima me,i ne traži me da budem dobra sa njom.

Ja: pa ovako. Ima smeđu kosu. Kao ti. Plave oci. Isto ko ti..

Leah: dobro a kako se zove?

Ja: Leah Garcia.- kad je čula te rijeci,čvrsto me zagrlila.

Leah: volim te.!

Ja: i ja tebe. Jako jako... Kako si samo mogla pomislit da bi mogao biti sa nekom drugom?

Leah: pa ti si tako pričao..

Ja: nikad,ali nikad te ne bi ostavio na cjedilu sa dijetetom. Zapamti to.

Leah: dobro. Hoću. Otpeljas me sad do hotela?

Ja: da. Kad smo kod toga. Idem natrag za London za 4 dana.

Leah: tad se i mi vraćamo.

Ja: odlicno.

Leah: idemo u hotel vise?!

Ja: a vec? :(

Leah: da,nije mi dobro.

Ja: a onda idemo.

My POV

Ušli smo u auto. Nismo previše pričali jer mi nije bilo do pričanja. Trbuh me bolio u donjem dijelu. Ubijala me ta bol. Samo da beba bude dobro. Mora biti. Stigli smo ispred hotela. Izašla sam van,a on zamnom.

Justin: cekaj.

Ja: sto?

Justin: volim te. - poljubio me u usta.

Ja: volim i ja tebe.

Justin: nikad,bas nikad nemoj mislit da te ne volim, jer to nije istina.

Ja: dobro. Sad stvarno moram ici. - zagrlio me.

Justin: ajde čuvaj mi se. Vidimo se sutra..

Ušla sam u sobu i odmah zaspala. Probudila sam se oko 10 ujutro. Harry je ležao do mene.

Harry: jutro...

Ja: i tebi..

Harry: i kako je moja buduća majka?

Ja: mah,dobro donekle..

Harry: jesi rekla Justinu?

Ja: jesam. I pomirili smo se. Hvala ti Harry.

Harry: na cemu mi zahvaljujes?

Ja: pa ti si tu bio uz mene. Cijelo vrijeme. Hvala ti za to.

Harry: pa ako necu bit tu za tebe,za koga cu biti?

Ja: pa neznam ja. Valjda za neku curu.

Harry: pa neam ja cura drugih osim tebe...

Ja: ma joj nemoj Harry... - zagrlio me

Harry: znam ja da ti mene volis ko frenda...

Ja: naravno! A ti mene? :(

Harry: da. Jako jako...

Ja: fala.. :)

Hoće li na kraju ipak sve biti u redu? Sto ce biti samnom i Justinom? Ocemo se i dalje tako svađati? Hoce li naša veza ocvrsnuti? Sto ce dalje biti? Glava mi je puna pitanja na koje ne mogu jos dobit odgovore........

BELIEVEOù les histoires vivent. Découvrez maintenant