43. Dio
Kada je El ušla,vidjela sam da ima trbuh. Pa ona je trudna! Dotrcala sam do nje i zagrlila ju. Falila mi je.
Ja: pa ti si trudna!!!
El: jesam...vec četiri mjeseca...
Ja: čestitam! Zasto ja to neznam?
El: pa Justin... Mala beba.. Nisam te htijela i time zamarati... - sjetila sam se Justina. I bebe. I Avallane. Sve mi se vratilo. Previše loših uspomena.. Suza mi je kliznula niz lice.
Ja: ma da,jasno mi je..
El: a nisam te htijela rasplakati..
Ja: ma oke je. Navikla sam. Daj sjedni,oces sta pit,jest?
El: daj smiri se haahah... Daj mi neki sok...- sjela je za pult,dala sam joj sok
El: hvala
Ja: ma joj daj.. E a Lou.. Zaš ti to meni nisi rekao?
Louis: pa nisam ti htio raditi da ti bude jos gore.
Ja: ma dobro ali mogli ste mi rec hahaha
El: daj idemo kod njih u dnevni..
Ja: ajde.. Mozes?
El: ma mogu joj daj,pa tek sam četiri mjeseca trudna... Ovaj,htijela bi te nešto pitati...
Ja: ma reci...
El: oces mi dati par stvari,malo muške,malo ženske,čisto da stavim nešto u ormar jer smo sve kupili...
Louis: ako nije problem..
Ja: ma moze,tako i tako to meni ničemu ne sluzi..
Harry: ne jos..
Ja: Harry,daj suti.. Dođi da ti dam stvari...
Ušle smo gore u sobu gdje su bile stvari od Avallane i ove bebe koja je trebala biti živa..
El: sigurna si da to želiš i mozes?
Ja: ma moram krenut dalje...
El: oke,onda izvadi kutije da vidimo sta tu ima.. Vjerojatno ima lijepih stvari.. Ipak ste to ti i Justin kupovali...
Ja: da. Evo.. Ovo ti je čim se dijete rodi... - pokazala sam joj mali rozi bodi i jedan zeleni...
El: ajme,sta je to malo... Daj mozes mi Dat ova dva?
Ja: ma moze..
El je izvukla bijeli bodi na kojem je pisalo: I love mum & dad.. To je nosila Avallana.. To joj je prvi bodi koji joj je Justin kupio... Suza mi je kliznula niz obraz...
Ja: uzmi si i to...
El: ma necu,to ti previše znaci..
Ja: ma u redu je,imam ih takvih sličnih jos.. Ako ti se ovaj sviđa,uzmi ga..
El: oke,ali ako ce ti faliti,samo se zaderi na mene i odmah ti ga vratim...
Ja: ma daj,El,uzmi ga.. I ne drami hahah..
El:dobro hahah...
I tako smo pola sata tražile stvari... Toliko uspomena mi se vratilo,a od nekih stvari se nisam mogla odvojiti,ali sad je uzela bodi koji je Justin kupio maloj bebi koja se trebala roditi.. To je bio zadnji poklon koji je Justin kupio.. Oci s mi suzile,a suze su ko lude klizile niz obraz.. Harry je ulazio u sobu.
Harry: ljubavi,jel ti ovo sve previše?
Ja: ma ne,u redu sam....
El: pustit cu vas malo nasamo...
Izašla je.
Harry: priznaj,teško ti je.. Vidim da plačeš,ljubavi...
Ja: da,Harry,teško mi je i sad se kajem sto sam taj dan otišla u klub i upoznala se sa njim!
Harry: ali taj dan smo se mi prokužili,a kasnije smo ušli u vezu... Zar ti mene ne volis?
Ja: ma joj Harry,volim te,ali ovo sve mi je ipak previše. - plakala sam jos vise
Harry: ljubavi,pogledaj me. - podignuo mi je glavu- nemoras ti ovo raditi ako ne zelis... Ima El razumijevanja,a i pitala te mozes li, i izgleda da se samo jos nemozes pomirit sa činjenicom... Samo se smiri ljubavi.. - čvrsto me zagrlio i poljubio u celo.
Ja: Harry,ja te stvarno jako volim! - poljubila sam ga
Harry: ma i ja tebe,Leah... Ajde sve ce biti u redu...
YOU ARE READING
BELIEVE
FanfictionLeah je obična cura koja radi kao tajna agentica. Ali sto kada dobije nemoguću misiju? Sto ako posao postane ljubav? Hoće li Leah izabrati između novca kojeg ima napretek ili ce to ipak biti ljubav?