8. Dio
Harry: onda ko je taj lik?
Ja: ......
Harry: nisi valjda....
Ja:... Nisam Harry! Ja ne varam ljude sa kojima sam u vezi! Ja nisam ko ti!
Harry: ja te nisam prevario!
Ja: ma sve pet.
Harry: NISAM! Onda ko je onaj lik?
Ja: moj bivši.
Harry: zanimljivo..
Ja: Isuse nisam te prevarila! Shvati me!
Harry:........
Odjurila sam u svoju sobu. Morala sam zapaliti. Nisam stvarno dugo. Uzela sam cigaretu i zapalila. Previše stresa u zadnje vrijeme. Harry je ušao u sobu.
Ja: sta hoces
Harry: PUSIS? Molim? Kako? Zasto?
Ja: da. Dobro vidis, eto sa cigaretom i zato sto me zivciras!
Harry: PUSTI TU CIGARETU NA POD!
Ja: necu.
Harry mi je uzeo cigaretu i ošamario me.
Ja: molim?? Zasto si to napravio!?
Harry: neces pusit! Znas kolko to šteti! I ja te zivciram? E pa lijepo, znaci da sam ti i dosadan!
Ja: ako hoću,pusit cu.
Harry: neces.
Ja: gledaj,to radim zato sto me ti zivciras,a kad bi me prestao živcirati ne bi imala ovu potrebu!
Harry: e pa draga Leah,ja ti vise ne želim smetati. Doviđenja, lijepo se ubi i uživaj sa svojom dragom cigaretom!
Ja: sto bi to trebalo znaciti?
Harry: nista posebno. Hajde ti lijepo uživaj..
Otišao je. Dobro stvarno brzamo. Previše je to.. Treba i meni i njemu malo predaha... Ali jedna stvar mi nije jasna... Sto ce Jakov tu? On nikad ne mijenja svoje misljenje... Sisla sam dolje nadajući se da je Kim sama.. Ali bio je i Justin. No,nije bilo Harrya sto je dobro..
Justin: Harry ti je otišao.
Ja: ne tražim njega.
Kim: prekidas nas.
Ja: i?
Kim: pa Odi u sobu il sa nama gledaj film.. Romantika na vrhuncu.
Ja: romantika,.... Fuj to..
Vratila sam se u svoju sobu. Oke i kaj sad Radit? Mogla bi otići u teretanu u kojoj sam prijavljena i izbaciti sav tak bijes iz sebe.. Sisla sam dolje sa stvarima za teretanu..
Kim: a di ces ti?
Ja: teretana. Pozdrav.
Kim: ajaj javi se kad dodes doma...
Ja: okiii...
Dosla sam u teretanu. Otišla sam u svacionicu i presvukla se. Krenula sam vježbati... Trbusnjaci ovo ono... Dosla je na red pokretna traka.. Neko mi je nes dobacio..
Xx: Leah!
Okrenula sam se i vidjela Jakova. Joj jos samo mi on fali.. Ubi me ono.. Stao je na pokretnu traku do moje...
Jakov: ti ne trebaš u teretanu.. Prelijepa si..
Ja: tenks,al ocu...
Jakov: zaš si takva? Sijecas se sta smo sve mi radili?
Ja: zasto si se vratio?
Jakov: imam svojih razloga... Većina si ti i tvoja prijateljica Kim.. Jao kakve ste mi sve spačke radile..
Ja: gledaj idem sad doma.. Pozdrav..
Jakov: cekaj
Ja: sto? * poljubio me*
Jakov: to sam čekao
Ja: gledaj jos jednom mi se približi i prijavit cu te policiji!
Jakov: whatever...
Odjurila sam u svacionicu i Otusirala se. Doma sam dosla oko 23... Bila sam preumorna od ovog danas svega..
Kim: pa dobro di si ti do sad?
Ja: teretana...
Kim: dobro oces jest sa nama,napravila sam palacinke...
Ja: Justin je tu?
Kim: da spavat ce ovdje..
Justin: Harry je rekao da ce sad doći jer ćemo gledati film..
Ja: NENENENENENE Justin ne mozes mi to Radit!
Justin: o da mogu....
Harry: pozz ... Ček ček Justin rekao si da Leah nije doma?
Ja: e pa kao sto vidis,jesam...
Stigla mi je poruka od Jakova..
"Ejj možemo se naći?"
"Daj kretenu maloumni odjebi vise.."
Jakov's POV
Ovo ce biti teze nego sto sam mislio.. Izgleda da me vise ne voli.. Haha nije da ju volim,ali moram ju zavesti zbog posla a i osvete.. Osveta ce biti slatka...
My POV
Harry: opet ti onaj Jakov piše?
Ja: ne..
Justin: dobro daj se sad nemojte tu potuč ono...
Harry: da imas pravo.. Došao sam tu pogledat film,a ne nekakve pizdarije..
Počeo je film. Horor naravno. Sjedila sam na fotelji, Justin i Kim na trosjedu zagrljeni i Harry na dvosjedu. Isuseka ove scene su stvarno strasne... Tako sam htijela sjesti do Harrya.. Ustala s se i otišla do Harrya.
Ja:shhhhhh Ej,mogu sjest do tebe?
Harry: naravno,babe.. -poljubio me.
E tako. Sad je puno bolje. Harry je isprprepetao naše prste. Čvrsto sam mu primila ruku zbog straha...
Harry: volim te,Leah..
Ja: i ja tebe,Harry.. Samo me plašis nekad sa svojim ispadima i imam osijecaj da cu te izgubiti...
Harry: neces. Obećajem
BẠN ĐANG ĐỌC
BELIEVE
FanfictionLeah je obična cura koja radi kao tajna agentica. Ali sto kada dobije nemoguću misiju? Sto ako posao postane ljubav? Hoće li Leah izabrati između novca kojeg ima napretek ili ce to ipak biti ljubav?