SONG

573 30 0
                                    

Stigla mi je poruka.. Nepoznat broj..

" Oces bit samnom? "

"Ne,Jakove."

"A kako bi bilo da ti oduzmem sve sto imas u zivotu? Ne materijalne stvari,nego jednu osobu.. Harrya... Hahaha reci mu da se čuva za njegovo dobro."

....

10. Dio

Moram to nekome reci.. Harry-ne.. Kim- ma daj pa da me jos zakolje... Justin-hmmm.. Možda..

Harry: Leah,sta bilo?

Ja: nista..

Harry: blijeda si mi..

Ja: idem malo se prošetati.. - uzela sam torbu i otišla kod Justina..

Justin:Leah? sta ces ti tu?

Ja: pa dosla sam. Iskreno,živciraju me ovi doma,pa.. Ovaj mogu ući?

Justin: da,naravno... Oces nešto?

Ja: ma nije potrebno..

Justin: a dobro,ovaj,počeo sam pisat pjesmu za Kim..

Ja: i Kako se zove?

Justin:BELIEVE.

Ja: waaaaaa svidjet ce joj se vec vidim..

Justin: da,samo je nisam jos dovršio a želio bi da moj stručni sud prije odluci dal je dobra.

Ja: a imas stručni sud? O.o

Justin: Haha pa ti si moj stručni sud..

Ja: okii ajde mogu se ja malo odmoriti dok ti pišeš pjesmu?

Justin:mozes...

Ja: ajd idem onda

Justin: znas,puno mi znaci sto si ovdje.. I sto mi pomažes oko Kim..

Ja: a ma sve pet.. Aj idem da to u miru mozes napisat

Justin's POV

Stvarno mi znaci sto mi Leah Tolko hoće pomoći... Pisao sam pjesmu.. Zvučala je tako.... Neznam,bolilo me čim sam pjevao jer sam znao da je nema sad kraj mene. Zvao me Harry.

Harry:Justin molim te reci da znas di je Leah! Molim te nema je vec dugo,a ne javlja mi se...

Ja: kod mene je. Spava u sobi.. Ja pišem pjesmu za Kim a ona mi pomaze..

Harry: Fala Bogu sta je živa.. oke reci joj da moram na posao i da je ne mogu čekat.. Uzivajteee....

Ja: Haha pozdrav.. Imas amazin curu...

Harry: a čuj moja je.. Ajaj cao

My POV

Probudila sam se.. Čula sam kako Justin svira gitaru i sisla dolje..

Justin: pospanko,spavas tri sata.. Sad sjedni i slušaj. - počeo je pjevati..

"Everything starts from something,but something would be nothing,nothin If your heart didn't dream,with me,where would I be,If you didn't BELIEVE.."

Počela sam plakat.. Meni nitko nikad nije napisao pjesmu.. Ova je tako savršena..

Justin: znam nije dobra...

Ja:Ne! Savršena je..

Justin: a zasto onda plačeš?

Ja: pa meni niko nije nikad napisao pjesmu..

Justin: sredit ćemo to.. Ovaj,mislio sam da snimimo video i postavimo Kim na zid..

Ja: joj jos ce se ljutit na mene.. Bolje da ja nisam u tome..

Justin: ma nece.. Ti se sam trebaš ponašat kao Kim.. Biti ljuta.. A daj molim te samo cu te zagrliti nista vise pa volim Kim...

Ja: dobro ali da me ima sto manje u tome..

Krenuli smo sa snimanjem.. Prvo Justin piše pjesmu,onda ja uletim i brzo prođem,onda Justin plaće,ja se ljutim.. Na kraju me zagrli.. Jako mi se sviđao video ali mislim da se Kim nece svidjet.. Ona u zadnje vrijeme stvarno ne cijeni sto ima..

Justin: objavljeno na Kimicin zid..

Ja: ajoj.. Smrt dolazi..

Justin: na fejsu je..

Ja: smrt je tako blizu...

Stigla mi je poruka.. Bila je od onog broja sa kojeg mi Jakov šalje poruke.

"Mislim da ces ubrzo kad saznas pridobiti moju pažnju.. "

"Saznam sto?"

"Sve polako samo.."

Nisam dalje odgovarala.. Stigla mi je poruka od Kim..

"Koji kurac,Leah?"

" Justinova ideja. Za tebe.. Voli te.. U zadnje vrijeme ne cijenis ga."

"Awwwi a ljubav... E da Harrya ti vec dugo nema.. Neznam di je?"

Ja: Justin,daj nazovi Harrya i pitaj di je..

Justin:sad zvao. Ne javlja se..

Ja: Justin on se uvijek javlja..

Justin: ja idem pogledat na sva mjesta di bi mogao bit a ti ga cekaj tu a nek Kim bude doma kod vas..

Ja: ok...

Nakon sto sam tu u ovom velikom stanu sjedila 6 sati bez ikakvih obavijesti ,Justin i Kim su došli...

Ja:jeste ga nasli??!?? Molim vas recite da jeste!!!

Justin: nema mu ni traga.. Niti auta niti nista.. Zao mi je,Leah,ali najvjerojatnije je.........

Ja:NIJE! NE! Ne smije biti......

Stigla mi je poruka sa onog broja..

"Jesam li sad pridobio tvoju pažnju kad si saznala?"

.............

BELIEVEWhere stories live. Discover now