Enjoy when you can.

439 18 0
                                    

25. Dio

Sutradan. Probudila sam se prije Justina. Otišla sam se obuci za bazen jer je bilo vec 10,a dogovor je u 11. Obukla sam bijeli badic i crnu haljinu do poda. Sunčane naočale sam stavila u kosu. Bilo je 10:30. Probudila sam Justina.

Ja: Justin... Budi seee...- otvorio je oci

Justin: kaj je vec vrijeme?

Ja: da. Ako ti nije dobro,ne moras ici.

Justin: ne. Danas idem! Super se osijecam!!!

Ja: ajde drago mi je...

Justin: a ti se nešto sredila...

Ja: mah,nista posebno..

Justin: Haha dobro idem se ja obuci.. Presvukao je majcu. Bio je samo u gaćama... Ajmee hot hot.... Zagrlila sam ga odostraga i ostavila mu ljubavni ugriz. Malo je zajecao.

Justin: aaaa... Cekaj da se obučem.

Za 15 min je izašao iz kupaonice. Taman da stignemo na vrijeme. Izasli smo iz hotela i sreli Kim i Harrya.

Harry: na vrijeme.

Kim: a i ti ides,Justin?

Justin: da.. Danas mi je puno bolje.

Kim: hahaha to je dobro. Ajde idemo..

Harry: ekipa čeka.

Stigli smo na bazen i vidjeli grupu ljudi.

Zayn: pozdravv!!!

Ja: danas vas je nešto vise..

Zayn: da. Ovo je Perrie. Moja djevojka.

Liam: Sophia... Moja..

Louis: Eleunor.. Moja cura..

Niall: a ovo ti je Barbara...

Ja: pa drago mi je!!!!

Harry: dobro idemo se sad zabavit..

Ja i Justin smo prvo otišli malo sami. Spuštali smo se niz tobogan,ljubili se u vodi,potapali se.. A onda su nam se svi pridružili..

Harry: a sad. Igra guranja. Znaci,Leah, ti se sjedni na Justinova ramena,Kim ti ces na moja.

Louis: El,ramena. Borit ces se sa.. Hmmm Perrie. Perrie na Zaynova ramena.

Liam: i zadnji par.. Soph,hop hop na moja ramena,a Barbara na Niallova..

Harry: ko izgubi,placa pice.

Krenuli smo. Gurala sam Kim.. Prvo je ona pobjeđivala. Pa ja. Pa ona pa ja. I tako su Harry i Justin zaključili da nas moraju nekako potopit i bacili su nas u bazen.

Justin: ja ne plaćam...

Ja: ni ja..

Harry: ti i Kim morate.

Ja: dobro dobro...

Harry: izgleda da ćemo se danas napit.. Kim placa,Leah placa,Perrie placa,El placa,Soph placa,Barbara placa...

Otišli smo po koktele. Mi cure smo platile. Pili smo,ali smo bili i u vodi pa smo se odmah otrijeznili. I tako stalno kad bi se počeli opijati. Bilo je vec dosta sati.. Negdje oko 3 ujutro. Bila sam mrtva umorna i gladna. Cijeli dan nismo jeli.

Ja: Justin,idemo u sobu?

Zayn: a dajte jos malo.. Evo imam pljugu.. Ajde molim te..

Ja: mah,zasto ne??

Zapalila sam. I svi smo. Osim Harrya. On se drži podalje od toga.. Sto je i dobro.. Nakon neki dva sata nisam mogla na nogama stajati i srušila sam se.

Justin: Leah!!! Jesi dobro?

Ja: ne.. Idem u sobu. Ne mogu vise.

Justin: e ljudi,idemo mi. Aj vidimo se sutra..

Ja: čaoo

Oni: pozzz!

Usli smo u sobu. Odmah smo zaspali i probudili se tek negdje oko 4 popodne..

Justin: jutro ljubavi...

Ja: Ej.. Ali nije bas jutro.. Vec je 4 popodne..

Justin: nazvat cu Harrya pa vidit sta danas.. - neko je pokucao na vrata. Bili su Harry i Kim.

Ja: ne moras zvat...

Justin: ejj.. Sta danas?

Kim: do kad ste vi jučer bili??? Ja sam otišla kad sam platila svoje..

Ja: mah.. Dugo.. Ne pitaj..

Harry: danas.. Pa čuo sam da ovi moraju natrag.. Tak da.. Neće oni vise tu bit..

Justin: a pa dobro.. Ko da nemozemo sami se zabavit..

Harry: da,ali sutra idemo natrag i mi..

Ja: a joj daaaa.. Cek pa mi smo u Miamiu i nismo se uopce prošetali po gradu..

Justin: mislis u shopping otišli?

Ja: jebote čitaš me ko knjigu.

Kim: no shit Sherlock.

Harry: obucite se vi,pa idemo u "grad". Shopping.

Obukla sam kratke hlace svijetlo zelene boje i bijelu košulju odrezanih rukava. Dolje sam imala bijele starke..

Ja: idemo? Ja spremna..

Kim: idemo.

Kim i ja smo odmah čim smo došle u grad odzujale.. Ušle smo u shopping centar.. Za 3 sata smo se napunile sa vrećicama.

Harry: jeste vise gotove? Mi bi sad na večeru..

Justin: idemo?

Ja: da..

Došli smo u hotel i otišli na večeru.. Jeli smo ribu jer je bio petak,a i to je bilo na meniu za danas. Kad smo pojeli,otišli smo svaki u svoju sobu.

Ja: bas mi je bilo lijepo... Ja bi jos bila tu..

Justin: oćemo jos jedno kupanje? Enjoy when you can..

Ja: oćemo. - na brzinu sam se obukla u badic i izjurili smo.. Skočili smo u bazen i izronili. Justin je ponovno zaronio i povukao me sa sobom i onda me poljubio. Izronili smo.

Justin: volim te.

Ja: i ja tebe.

Justin: vidis da sam bio u pravu kad sam rekao da mi samo trebaš vjerovat..

Ja: izgleda da je tako..

..............

BELIEVEWhere stories live. Discover now