HOW THEY KNOW HIM?

716 27 0
                                    

7. Dio

My POV

Kako oni to znaju? Stvarno mi nista nije jasno.. Ako oni njega znaju onda nece biti dobro.. Imam osijecaj da sad nas posao ide kvragu... I da ćemo sve izgubiti. Prvobitno Harrya i Justina, a onda jos i posao...

Kim: kako vi to znate onda?

Harry: a gledaj, on je jednom ubio zajedno sa nama... I od tad smo si bili dobri,a onda je on se negdje povukao i to je to. Pa mene zanima sto je zapravo vas posao...

Ja: gledaj,ja neznam sto je bilo između vas, ali mi samo pisemo članke o zločincima među kojima niste vi..

Pokušala sam spasiti se sto se spasiti da..

Kim: da,ne možete nas okriviti za ama bas nista!

Justin: ne vjerujem vam..

Ja: a zasto ste vi ubili? I koga?

Harry: gledaj,neznam je li pametno da ti to govorim.. Sa jedne strane bi ti rekao,a sa druge strane se bojim... Da me opet ne bi izigrala..

Ja: Harry to nisam ja bila.. Mi nismo pisale ono sto ste vidjeli na laptopima..

Kim: daj Justin reci mi...

Harry: oćemo im onda rec?

Justin: previše je ovo za mene. A i predugo sam tajio..

Ja: onda recite vise..

Justin: oke ubili smo iz osvete. Ubili su Harryevog oca i mog strica. Jednostavno osveta.. To su bili ljudi koji su tako i tako trebali ići u zatvor..

Harry: ali nismo imali dokaza da ih prijavimo...

Ja: a kako ste bili tako ovjereni da bi oni trebali ići u zatvor?

Justin: znali smo mi njih..

Ja: Harry,ja ovo vise ne mogu.. - otišla sam doma iz shopping centra..

Kad sam dosla,bacila sam sve stvari na pod. Kasnije je i Kim dosla.

Kim: zasto si odjurila?

Ja: gledaj,dosta mi je toga. Hodam sa njavecim kriminalcem svijeta zbog posla. Kim,ti nisi razmišljala da ako oni nama nešto naprave, sto onda?

Kim: ne hodaš sa njim samo zbog posla,vidi se to. A i oni nama nece nikad nista nažao Napravit, vjeruj mi..

Ja: ali oni ce nekad Morat otic u zatvor.. A kad otiđu,bit ce zbog nas,i nece nam moći oprostiti.

Kim: gledaj, sve ce bit oke. Ne radi sad skandale gdje ih ne treba biti.

Ja: a ma Kim,ja nista ne radim,nego sam se previše vezala za Harrya i kad bi njega izgubila,sve bi izgubila.

Kim: a i ja volim Justina,i stvarno neznam sta bi ja vise bez njega.. Ali smiri se, sve ce doći na svoje mjesto. True love never dies.

Harry me zvao 3848389 puta ali nisam se htijela javiti. Nisam imala snage za to.. Poslao mi je puno poruka.... Nisam odgovarala.. Kada sam se legla da krenem spavat,dosla mi je poruka..

"Zasto ne odgovaras? Ne želim da se svadamo, boli me to.. Xx Harry"

"Gledaj,Harry i mene boli ali činjenica je da si ti bio poveći kriminalac.. Xx Leah"

"Nisam ja bio kriminalac! Molim te nemoj me mrziti zbog toga! Moze li sve biti po starom? Xx Harry"

"Harry.. Gledaj znacis mi i sve,ali malo trebamo stati. Xx Leah"

To je bila zadnja poruka na koju sam odgovorila. Potom sam legla na krevet i zaspala..

*slijedece jutro*

Kim: Leah,diži se,imas posjetu..

Ja: ko je sad u rano jutro?

Kim: nije rano. Samo kojih pola 12.. Ajde siđi..

Ja: oke evo me.

Otišla sam u kupaonicu i sredila se. Sisla sam dolje i vidjela Jakova? Jakov je moj bivši i nakon njega mi je bilo teško nastaviti dalje. Ali imala sam Kim koja je uvijek bila uz mene.

Ja: Jakove? Sta ces ti tu?

Jakov: shvatio sam neke stvari..

Ja: gledaj ne zanimas me. Van.

Jakov: kad bi mi barem dozvolila.. Da te dotaknem... Da te ponovno osjetim..

Ja: Jakove,van! Gledaj,ne mogu to vise sa tobom raditi!

Kim: Leah,Harry stiže!

Ja: Jakove,VAN!

Potjerala sam ga van nakon gnjavaže..

Harry: Leah..

Ja: Harry... Reci zasto si sad jos i ti tu?

Harry: zbog tebe naravno..

Ja: reci. Nemam vise živaca danas..

Harry: ti i Kim trebate meni i Justinu pomoći u poslu..

Ja: kako?

I leti leti nas posao kvragu.. Ili ćemo raditi dva posla?

Justin: trebate samo napisati par naloga sa potpisom i to je sve..

Kim: a ma naravno ljubavi...

Ja: neznam Harry.. A sto mi dobimo od toga?

Harry: gledaj stvarno sto god poželis. Samo mi to sredi,molim te..

Ja: okok hoću..

Harry: i jesmo si sad oke?

Ja: valjda..

Justin: a ko je onaj tip koji je izašao? Sta je on t trebao?

Kim: pitaj Leah.

Harry: Leah? Nisi valjda?

Ja:..........

BELIEVEWhere stories live. Discover now