She WAS little angel...

487 19 0
                                    

17. Dio

* nakon 4 mjeseca*

Rodila sam malu Avallanu... Rodila se kasnije nego sto je trebala.. Ali sada je sve dobro... Makar su doktori rekli da ce biti problema,za sad ih nema... Kim je prekinula sa Lukom, i odlučila je probati sa Harryem.. Da li je to zbog posla ili ne,neznam..

Justin: znas sta jedva cekam?

Ja: sta? Ajde reci mudrace...

Justin: jedva cekam da Avallana nađe nekog poput mene ko ce ju voljeti i čuvati..

Ja: o da sigurno ti znas voljeti i čuvati..

Justin: jesi ti živa-da,čuvao sam te,jel te volim - da,zato ne pricaj gluposti...

Ja: Haha a pa dobro onda...

Ušli smo u Avallaninu sobu jer smo čuli plac. Justin ju je primio,ali nije prestajala plakati.. Bila je gladna.. Nahranila sam ju.. Stavila sam ju u kinderbet i zaspala je.

Justin: ona je pravi mali anđeo...

Ja; da..

Justin:i sad reci da ju ne volis..

Ja: to nikad nisam rekla. Naravno da ju volim,pa zivot bi dala za nju..

Justin: a htijela si pobacit..

Ja: Justine,bila sam uplašena jer si se ti ponašao a ma znas vec kako...

Justin: ali zao mi je..

Ja: a oke je..

* nakon 2 godine*

Avallana priča i hoda.. Stvarno je pravi mali anđeo.. Kojeg je Bog poslao na zemlju bas kod mene i Justina.. Justin ju pazi kao oko u glavi. Kim i Harry s dugo u vezi,dvije godine.

Ja: sad ce doc Kim i Harry..

Justin: ajde da vise vide Avallanu..

Avallana: tata,meni nije dobjo.

Justin: a sto ti je,ljubavi?

Ja: dođi da mama izmjeri temperaturu..

Otišla sam u sobu sa Avallanom. Izmjerila sam joj temp i bila je zastrašujuće visoka.

Ja: JUSTIN! - derala sam se

Justin: da?

Ja: trebamo sa Avallanom kod doktora.. Javi Kim i Harryu da ne dolaze..

Justin: javio sam vec..

Ja: idemo onda..

* u bolnici*

Doktori su odmah primili Avallanu. Obavljali su neke pretrage..

Dok: Avallana je teško bolesna.. Neznam koliko dugo ce moći živjeti i biti otporna.. To je zbog poteškoća pri porodu koje ste imali sa njom..

Ja: hoćete reci da ce Avallana.......

Dok: umrijeti ce jer je to neizlječiva bolest i najbolje da bude tu u bolnici...

Počela sam plakati.. Moj mali anđeo koji ima tek 2 godine ce otići na nebo.. Ostavit ce me samu.. Justinu su suzile oci i htio je to sakriti ali nije mu išlo.

Justin:pusti ga,sta on prica.. Nema pojma da je to Avallana Bieber i da se ona bori..

Ja: Justin ne pomažes...

* nakon 1 mjeseca*

Noći smo proveli uz Avallanu. Nismo spavali niti ja niti Justin...

Justin: jesi shvatila kako joj glas postupno je sve slabiji,sve manje prica,hodati vise ne moze... - plakao je.

Ja: znam.. Nas anđeo uskoro ide u raj.. - plakala sam..

Dok: idemo ju pregledati..

Ušli smo u sobu sa doktorom. Odjednom se čulo biiiiiiiiiiiiiipppppp. Znala sam da je gotovo.. Bitka za zivot je gotova. Odustala je.

- plakala sam.

Nakon sto su je doktori svu pregledali,došli su nam reci njezino stanje.

Dok: zao nam je,nismo mogli nista napraviti... Umrla je. Gotovo je.

Ja: idem ,Justin.. Ne mogu vise ovdje biti.

Izasli smo i otišli u kuću. Otišla sam do svog ormara i počela se pakirati. Idem. Ne vrijedi se vise truditi kad nema Avallane..

Justin: gdje ces?

Ja: idem. Idem doma. Ne vrijedi vise nista kad nema Avallane.. Mi smo postojali zbog Avallane..

Justin: a jel postoji mogućnost da mi opet postojimo?

Plakali smo. Previše emocija u jednom danu.

Justin: Ostat cu bez svega danas. Bez moje dvije najdraže. Bez ljudi koje najviše volim.. Mogao bih dati zivot za vas,a vi se samo micete od mene. Sad i ti,Leah... - jecao je.

Ja: zao mi je...

Justin: da te otpeljam?

Ja: ne. Idem sama imam auto.

Otišla sam doma. Tamo su bili Harry i Kim.

Oni: ejjjj!

Ja: Ej.

Kim: Ej, sta se toliko strašno dogodilo?

Harry: Leah,nisi dobro..

Ja: Avallana.. Ona..

Harry: Isuse boze. Moja sućut. - jako me zagrlio.

Kim: Leah, zasto se tu vraćas? Zasto nisi sa Justinom?

Ja:nemogu. Tako me podsjeća na Avallanu..

*nakon tjedan dana*

Harry's POV

Morao sam nazvati Justina i vidjeti kako je.. A i stalo mi je do Leah.. Nazvao sam Justina.

Ja: eej,bro!

Justin: ee.

Ja: kako si?

Justin: nisam dobro..

Ja: znas da je Leah kod nas? I da nije.. Nie bas dobro.. Stalno plaće..

Justin: fali mi ona,bro.. Pozdravi ju.. Znam da si Avallanu ne mogu vratit,ali onda bar hoću Leah..

Ja: kuzim te.. Pa dođi tu..

Justin: nece htijeti.

Ja: samo dođi.. Aj pozz..

Justin je došao.

My POV

Justin je došao.. A fali mi.. Moram priznati.. A i nista necu postići ako cu samo plakati.. Moram krenuti dalje.

Justin: ejj,ljudi..

Mi: pozdrav..

Justin: ovaj,Leah,dođi malo tu..

Otišli smo na balkon.

Justin: vidis,Avallana je sada tamo gore i sretna je. - pogledao je u nebo.

Justin: i ne bi bila sretna da vidi mamu i tatu posvadane.

Ja: znam..

Justin: a jebemu,Leah,prokleto mi Falis.. Volim te.. Molim te vrati se..

Ja: Justin..

Justin: Avallana bi htijela da nas vidi opet sretne i zaljubljene.. Sijecas se kad se ljutila zato sto smo se ti i ja Posvađali..

Ja: Haha siječam se.. A miš moj mali..

Justin: onda.. Oćemo početi ponovno ispočetka.. Pokušat ponovno bit u vezi..

Jer mi jebeno znacis,Leah, i falila si mi užasno..

Ja:............

BELIEVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin