You're here?

391 14 0
                                    

32. Dio

Došli smo u USA. Finnally!!!!! Legla sam se u krevet koji je bio u hotelskoj sobi u kojoj smo bili Harry i ja. Spavala sam negdje do 19 sati po njihovom vremenu. Harry me probudio.

Harry: imam iznenađenje.

Ja: jao bojim se. Cek da se obučem..

Harry: pozuri. Ovo volis..

Otišla sam u kupaonicu i Otusirala se i presvukla se. Obukla sam crne traperice i bijelu košulju. Dolje,po običaju,bijele starke.

Harry: jesi???

Ja: evo jesam.

Sišli smo iz hotela. Vozili smo se do nekog kafića. Onda je stao. I ušli smo u kafic

Ja: sta ćemo tu?

Harry: kava.. Ma vidjet ces,samo Uđi.

Ušli smo i Harry mi je pokazao na stol gdje je sjedio Justin. JUSTIN?????

Ja: Harry,sta ce Justin tu????

Harry: pa evo. Tu je dosao kad i mi.. Dobro par sati prije... Sudbina,Leah.

Ja: pa bok,Justin...

Justin: bok...

Harry: zahtijevam da se pomirite.

Justin: nema jebene sanse.

Harry: joj daj to vam je lakše nego da ste oboje sjebani. Danas idemo van i ides i ti Justin sa nama.

Justin: oke.

Harry: znaci za 2 sata ispred ovog kluba preko. Ako ne dodes,zadavit cu te golim rukama.

Justin: doći cu.

*nakon dva sata*

Stajala sam ispred kluba. Dečki su ušli,a ja sam sa Harryem čekala Justina. Napokon je dosao....

Ja: Zasto kasnis?

Justin: zato sto je bila gužva..

Harry je vec ušao unutra,a mi to nismo shvatili.

Justin: kaj ovaj vec zbriso?

Ja: pa znas njega...

Justin: da...

Ušli smo u klub. Pili smo i pili... Nisam ni gledala koliko. Samo sam se htijela napit.

Justin: volim te,Leah. Trebaš mi... Idemo u sobu... Sex odmah.

Ja: na zapovijed!

Ušli smo u sobu,zapravo smo došli do nje neznam kako...

Justin: krevet.

Skinula sam se,a on zamnom. Bacio me na krevet. Ostavljao mi je svoj dah po tijelu. Uživala sam. Onda je polagano ušao u mene... Vrištala sam njegovo ime,a on moje... Svršili smo u isto vrijeme... Slijedece jutro se nisam ničega sijecala.

Justin: sta ja radim u tvojoj sobi????

Ja: neam blagog pojma.

Justin: Ugl znas da nismo zajedno.

Ja: znam. A jel ti znas da smo goli?

Justin: fak. Sexali smo se.

Ja: no shit Sherlock.

Justin se počeo oblačiti... Obukao se i sjeo na krevet.

Justin: obuci nešto. Cisto da ako neko uđe da ne vidi da smo se sexali.

Obukla sam potkosulju i donji dio pidžame.

Justin: dobro.

Ja: zaš si ti tak ravnodušan prema meni?

Justin: nisam.

Ja: jesi. I boli me to.

Justin:oprosti,ali i mene isto boli.

Ja: a ti ne mozes jednostavno to prihvatiti normalno i da nastavimo dalje normalno?

Justin: ne,nemogu. Ti si taj problem. Ti si me odbila,a mislio sam da me volis. I boli me to da me zapravo ne volis.

Ja: volim te i ti to znas. Zato mi nemoj sad nešto jaukat,jer i sam znas istinu.

Justin: sta god. Idem.

Izašao je iz sobe.

*nakon 2 tjedna*

Jos uvijek smo u USA. Svaki dan osijecam nekakve mučnine bas kako sam osijecala kad sam saznala da sam trudna sa Avallanom. Napravila sam test. Pozitivan. Trudna sam. Nitko jos ne zna,ali imam namjeru reci Harryu..

Ja: moram ti nešto reci

Harry: pucaj

Ja: trudna sam...

Harry: AJMEEEE čestitam!!! Jel Justin tata???

Ja: da... Ali,mislim da nece prihvatiti dijete....

Harry: pa trebaš mu reci...

Ja: ah... Budem.. Bolje odmah na početku,nego na kraju.

Harry: aj dogovori se kad da se nađete i onda mu reci.

Nazvala sam ga.

Justin: halo,Leah?

Ja: ejj.. Moramo porazgovarati..

Justin: Oki.. Dođem ispred tvog hotela za pola sata..

Ja: okiiii. Caooo.

Prekinula sam. Za pola sata sam sisla. Justin je stajao naslonjen na autu.

Justin: aj sjedni..

*u autu*

Ja: idemo negdje na kavu?

Justin: da..

*na kavi*

Justin: pa sad reci sta imas...

Ja: vidis.... Justin... Ti mi znacis...

Justin: to si mi trebala reci? Pa i ti meni znacis,naravno!!!

Ja: ne.. Trudna sam.. Ono kad smo se sexali... Prije dva tjedna.. Kad smo došli u USA..

Justin: TO DIJETE JE MOJE? Ja sam tata???

Ja: da...

Justin: pa.. Neam sto reci... Sretan sam.. Ali neznam kako ce ovo između nas funkcionirati...

Ja: strah me. Strah me da ces me pustiti samu sa bebom. Tog se najviše bojim.

Justin: to sigurno necu napraviti. Obećajem..

.........

BELIEVEWhere stories live. Discover now