Hospital sucks.

412 14 0
                                    

39. Dio

Ja: doktore,kako to mislite da mu aparati ne trebaju????

Dok: probudio se iz kome. Sad samo spava.

Ja: ziv je???

Dok: da. - kada sam to čula,mogla sam predahnuti. Nisam sama vise. Uhhhh dobro je.

Ja: mogu li u njegovu sobu?

Dok: možete. Ali nemojte ga previše uznemiravati,moglo bi sve opet krenuti na gore.

Ja: u redu. Pazim ga.

Ušla sam u Harryevu sobu. Ipak je ziv. To je najbitnije. Sjela sam na stolac. Primila sam Harrya a ruku i poljubila ju. Počeo je otvarati oci.

Harry's POV

Otvorio sam oci. Ziv sam. Vidio sam curu koju ne bi mjenjao za nista. Volim ju,previše... Samo da mi je ona dobro,i sve je dobro. Držala je moju ruku jako čvrsto. Ali,nije mi smetalo. Volio sam to. Jecala je. Primio sam ju jako za ruku.

Ja: Leah,smiri se,ziv sam..

Leah: HARRY!- zagrlila me

Ja: eej,dobro sam... Tihooo... -zagrlio sam ju

Leah:Harry... Beba je umrla...

Ja: znam.. Rekla si mi... I jako mi je zao.. Stvarno sam se veselio bebi... Ali,prebolit ces to... Pomoći cu ti... Bolje da je sad umrla,nego kao Avallana... Ovako nemaš bas uspomena..

Leah: čuo si me? Kad sam ti pričala?

Ja: pa da.. Sad ne bi bio ziv da nisam čuo. To me na neki nacin trgnulo i potaknulo da sam ti potreban..

Leah: Harry,hvala ti sto si tu uvijek za mene..

Ja: ma joj daj,pa volim bit uz tebe..

Leah: i Justin je bio u bolnici i zaželio ti brz oporavak...

Ja: a vi ste sad?- tako sam htio znati odgovor,a sa druge strane ga se bojim...

Leah: nista... Bas nista.

Ja: kako to mislis? Niti frendovi?

Leah: pa dosao je sa onom fufom Emily.

Ja: ajoj... Gle nije vrijedan tvojih suza ako te ne voli.. Pusti ga.. Ima ljudi kojima je stalo do tebe... Jako puno...

Leah: ma jel? Prvo dijete umre,Justin nađe drugu,onda drugo dijete umre... Pa daj me ono ubi jos.. - počela je opet plakat.. Moram ju oraspolozit...

Ja:neces se ubit... Jasno?

Leah: ali.

Ja: neces.

Neko je otvarao vrata. Bili su to Niall,Zayn,Liam, Louis,Perrie i El..

Zayn: ejj ljudi...

Leah: ejj... Idem ja malo van.. Ostavit cu vas...

Liam: idem i ja sa tobom pa uđem kasnije,oke Harry?

Ja; okok..

My POV

Izašla sam van i Liam za mnom.

Liam: zao mi je...

Ja: ma proći ce.. Bitno da je Harry ziv..

Liam: da... I moja sućut za bebu..

Ja: hvala... A di je Soph?

Liam: prekinuli...

Ja: zasto sad opet?

Liam:prevarila me,Leah.. Vise joj nisam zanimljiv. Rekla je da sam dosadan..

BELIEVEWhere stories live. Discover now