14. Dio
Jel volim Harrya ili Justina? Ughhhhh ovo je tako zajebanooo.... Mislim boli me sto sam prekinula sa Harryem,ali ako se sad posvadam sa Justinom onda ode posao kvragu... Zvao me netko...
Xxx: Leah,ti i Kim morate doći u moj ured za pola sata,Kim sam vec javio.
Ja: zasto? Ashton,šefe,to ste vi?
Xxx: samo dođite.. Da ja sam,sad doviđenja..
Justin: tko je to bio?
Ja: moj sef.. Moram na posao,sorry Justin...
Justin: oces se vratit tu onda kasnije?
Ja: hoću sad stvarno žurim...
Justin's POV
Joj Harry ce doći danas navecer tu.. Leah je izjurila..
Ja: Leah,Harry ce danas doći.. - nije me čula naravno.. Ali,zasto je tako odjurila,mogla mi je bar reci hoće li biti samnom ili ne. Ughh oko nje se stvarno treba truditi.. Ponekad mislim da ju ne Zaslužujem,da je predobra,da nije za mene nego za Harrya i užasno me boli gubitak Kim.. Bio sam sretan i sad kad bi napokon sa Leah mogao biti sretan,ona juri...
My POV
Stigla sam ispred sefovog ureda.. Čekala sam Kim..
Kim: evo me,ajmo unutra..
Ušle smo unutra,sef je stavio neke papire ispred nas..
Kim: sto je to?
Ashton: to je sve sto ste vi napravile. Sjebale ste posao.. Morate se sad potrudit da ga popravite. Leah,ti se moras pobrinut da saznas sto vise o Harryu,a Kim o Justinu...
Kim: a jel mogu ja o Harryu a Leah o Justinu?
Ashton: ne. Mora biti kako sam rekao. A sad se prihvatite posla..
Ja: šefe ja sam na rubu da dam otkaz.. Sto vi mislite kolko ćemo ih mi sa ovim povrijediti? Ne mogu ja ovo,odustajem.
Kim: dobro ali onda im moras rec istinu da je ovo sve u vezi posla,da ih ne volis,zapravo.
Ja:a sto ako ga volim? Sto ako stvarno želim bit sa njim?
Ashton: NA POSAO! POSLUŠAJTE ME BAR JEDNOM U ZIVOTU!
Ja: ughhhhh
Kim: ajmo,Leah...
Izašle smo iz tog šugavog ureda u koji vise niti jednom ne bih ušla...
Kim: ja idem do Luke,čeka me.
Ja: ja idem doma po stvari.. A Luka je kod nas ili?
Kim: da...
Ja: idem onda pozzz...
Sjela sam u auto. Previše je ovo stresa za mene. Samo želim da me puste da budem sa kim hoću,sa osobom koju volim... Boli me previše. Nisam vidjela bas sve čisto jer sam plakala.
Harry's POV
Boli me jako sto me prevarila sa Justinom. Ne krivim njega,ali nije u redu. Upalio sam tv i stavio na vijesti.
NESREĆA NA AVENIJI U LONDONU. CURA DVADESETIH GODINA SE BORI ZA ZIVOT SAD JE PREVEZENA U BOLNICU. ZAPRAVO SE RADI O LEAH GARCIA. VISE INFORMACIJA ZA SAT VREMENA.
Leah? U bolnici???????? Odjurio sam do auta i ušao u bolnicu. Tamo su bili Luka,Kim i Justin.
Ja: di je kako je????
Kim: i mislila sam da ces doći.. Bori se za zivot,Harry,na operaciji je. Možda.. Možda nece.. Uspijeti.
Plakao sam. Možda ce jedina osoba koju sam stvarno volio i koju stvarno volim umrijet? Psovao sam. Osoba koju nikad ne bih samo iskoristio za sex,osoba koja mi je sve na svijetu možda umire tamo na bolničkom stolu?
Ja: NE! ONA JE ŽIVA I BIT CE ŽIVA NECE UMRIJET! NESMIJE!
Kim: Harry,svima nam je teško.
Pogledao sam u Justina. Taj decko stvarno pati za njom. Vjerojatno ona njega voli. Ali ja nju volim,nemogu bez nje! Moram je vidjeti.
Ja: gdje je ona sad?
Kim: evo sad je gotova sa operacijom. U sobi 356 je..
Ušao sam u sobu 356. Vidio sam je. Kolko god me povrijedila,uvijek cu ju voljet.. Princeza moja mala... Sjeo sam na njezin krevet i primio joj ruku.
Ja: Leah, znam da moj glas negdje duboko dopire do tebe.. Molim te probudi se trebam te. Ako nista drugo,trebam vidjet da si sretna,da ti je lijepo i da uživas u zivotu.. Molim te nemoj me ostavit.... Leah,volim te...
My POV
Čula sam Harryev glas. Ali,nisam mogla otvoriti oci koliko god se trudila i htijela. Odjednom me nešto samo povuklo.. Kao da idem u smrt..
Harry's POV
Čuo sam Bipbipbipbip. __________
Ne ne NENENENENENE! Derao sam se i otišao po doktora.
Dok: gospodine Styles,molim vas da izađete...
Ja: spasite ju,molim vas!
Izašao sam. Sjeo sam na stolicu i čekao tri sata i tek onda je doktor izašao..
Ja: kako je ona?
Dok: živa je,ali izgubila je pamćenje zbog udarca. Sijeca se samo ljudi koji su i prije tri godine postojali u njezinom zivotu.
Ja: to znaci da se mene ne sijeca?
Justin: niti mene? Jebem ti mater,da ti jebem krv Isusovu!
Kim: ne bedirajte se. Sijeca se mene i uopznat ćete se ponovno sa njom i to je sve..
Dok: možda nece imati iste osijecaje kao i prije prema svakom...
Kim: sve ce bit oke.. Idemo sad do nje..
Justin: moze ona van iz bolnice?
Dok: stabilno je,pretrage smo obavili,nalazi su u redu.. Moze.. Ona je čudo.. Neznam samo kako je preživjela..
Ušli smo u sobu.. Leah je sjedila na krevetu..
Kim: ejj,Leah..
Leah: ejj.. Tko su ovi ljudi,Kim?
Kim: pa upoznaj se sa njima.. Ovo je Harry,ovo Justin,a ovo moj decko Luka..
Leah: drago mi je.. Oćemo negdje otići da se bolje upoznamo?
Ja: Leah, gdje god ti hoces...
Leah: hmmm... Ajmo negdje na kavu. Starbucks.
YOU ARE READING
BELIEVE
FanfictionLeah je obična cura koja radi kao tajna agentica. Ali sto kada dobije nemoguću misiju? Sto ako posao postane ljubav? Hoće li Leah izabrati između novca kojeg ima napretek ili ce to ipak biti ljubav?