47. Dio
Justin je stajao na mojim vratima. Oke,zasto? Koji kurac je njemu ako sam mu rekla da ne dolazi?
Ja: sta hoces?
Justin: dosao sam ti raditi drustvo ako ga trebas.
Ja: tvoje ne trebam,hvala.
Justin: Leah,stvarno bi volio kad ne bi bila tako hladna prema meni,znas boli me to,jako.
Ja: i sto bi sad trebala? Imas Emily.
Justin: ali ona nije ti.
Ja: pa fala kristu.
Justin: ne u tom smislu. Ona ne zna voljeti,ona je skroz unistena drolja. Prije je bila dobra kad sam htio sex,ali sada to vise ne zelim. Zelim malo ljubavi.
Ja: to ne mozes dobiti od mene.
Justin:ma znam,ti volis Harrya,ovo ono. Ali,barem mi daj da ponovno vidim Avallaninu sobu i onog dijeteta kojem nije bilo suđeno.
Ja: dobro,uđi.
Ušli smo.
Ja: hoces soka?
Justin: moze...
Natočila sam mu sok.
Ja: izvoli.
Justin: hvala... Avallanina soba je gore,jelda?
Ja: vec si zaboravio?
Justin: ne,samo provjeravam jel jos postoji..
Krenuli smo prema sobi. Ušli smo u nju. Iskreno,ni ja nisam dugo tu ulazila.
Justin: ko nova je.
Ja: pa kakva ce bit ako tu samo stoji? Niko tu ne dolazi niti nista.
Justin:svi su zaboravili na nju...
Ja: ja nisam,i nikad necu i to mi je dosta.
Justin:kako bi ju samo i mogao zaboraviti? A bila je tako mala i slatka i draga....- suza mi je skliznula po licu.
Krenuo je hodati prema zidu sobe na kojem su bile naše slike sa Avallanom.
Justin: tu je Avallana bila živa i tu si me jos voljela.... Fali mi ta mala.... I ti...
Ja: i meni fali,Justin... - i dalje sam plakala.
Justin: nisam smio dopustit da joj se to dogodi... Jednostavno nisam! Ja sam kriv!- jecao je,plakao...
Ja:nisi ti kriv. Bog ju je samo odjednom odlučio staviti anđelima.
Justin: ali svaki dan,svaki jebeni dan me tu probada.- stavio je ruku na svoje srce.
Ja: i mene isto boli,Justin....
Justin: ides samnom na njezin grob?
Ja: idem. Jako dugo nisam tamo bila.
Ušli smo u auto i došli do groblja. Prvo smo tamo kupili cvijeće,a onda otišli do groba. Dugo smo hodali do njega i napokon smo našli tablu na kojoj je pisalo: Avallana Bieber. Suza mi je kliznula niz obraz. Stavila sam cvijeće na grob,a Justin je zapalio svijeće.
Ja: ljubavi moja mala,Falis mi... Znaj da te mama uvijek voli i da nikad nece prestati...
Justin: i tata te isto jako voli. A neznas ti sto smo sve ja i tvoja mama planirali za tebe. I hvala ti sto si nas uvijek spojila kad bi se svađali. Da si barem sada tu. Nista nije isto od kad te nema,makar je prošlo puno vremena.
Spustila sam se na koljena i gledala u taj grob. Kako je samo umrla prije mene i Justina.... Kako? Sa dvije godine nas je sve morala napustiti. Kiša je počela.
YOU ARE READING
BELIEVE
FanfictionLeah je obična cura koja radi kao tajna agentica. Ali sto kada dobije nemoguću misiju? Sto ako posao postane ljubav? Hoće li Leah izabrati između novca kojeg ima napretek ili ce to ipak biti ljubav?