Back to work.

369 10 1
                                    

41. Dio

Da pristanem?

Da budem Harryeva?

Hoće li me voljeti?

Hoće li biti uz mene?

Harry: oces onda biti moja cura?

Ja: da. - poljubio me u usta

Harry: volim te,Leah...

Ja: i ja tebe,Harry...

Sisla sam dolje po mobitel i sok. Krenula sam uzeti sok iz hladnjaka,ali mobitel mi je zazvonio.. Zvao je Ashton,moj sef. -.-

Ashton: dobro veće... Samo vas želim pitati dolazite li sutra na posao... Znate,puno je posla,a malo sposobnih ljudi.. Čuo sam da ste izgubili bebu i zao mi je...

Ja: da. Nema smisla da sam vise doma... Dolazim...

Ashton: u redu.. Doviđenja... - poklopila sam i uzela sok i mobitel.

Harry: ajde legni se da nešto radimo...

Ja: a Harry,moram se spremiti za posao...

Harry: a ko ce mene paziti?

Ja: pa sam ces se paziti...

Harry: nisi fer. - pogodio me sa jastukom.

Ja: jesam. - pogodila sam ga sa jastukom

Harry: nisiiii... - pogodio me sa jastukom.

I tako smo se gađali sa jastucima i nateravali se po sobi sve dok se ja nisam popiknula i Harry pao na mene. Tijela su nam bila milimetarski udaljena. Harry je spojio naše usne i jezikom tražio dopuštenje da uđe unutra... Dopustila sam mu i poceli smo se strastveno ljubiti.. Nakon nekog vremena Harry me stavio na krevet i počeo me skidati... Ja sam počela njega skidati. Kad je dosao do grudnjaka, imao je malih poteškoća sa skidanjem jer se otkopcava naprijed a ne otraga.

Ja: Harry... Naprijed se otkopcava...

Harry: BU-DA- LA sam...

Kada smo se skinuli,počeo je polako ulaziti u mene. Od užitka sam mu zabila nokte u leđa... Sad ima oziljke od mene hahahah.... Lagano mi je ljubio vrat,a onda naglo povukao sav zrak iz mog vrata i napravio mi je ljubavni ugriz. Svršili smo u isto vrijeme. Teško smo disali jer je u sobi bilo jako vruće,pa sam otvorila prozor i legla na krevet. Zaspali smo.

Ujutro sam se probudila u pola sedam zbog posla. Obavila sam higijenu i obukla se. Obukla sam crne uske hlace,bijelu košulju i crni sako. Dolje sam imala crne štikle. Kosu sam ispeglala. Kad sam se spremila,uzela sam torbu i sunčane naočale i krenula.

Stigla sam na posao i odmah ušla u Ashtonov ured. Dao mi je papire koje trebam Napravit.. Opet trebam slijediti neku osobu. Sijela sam u svoj ured i krenula citati papire.. Znaci,osoba koju pratim: Paul,živi u St. Main 71,sumnjiv je jer se stalno smuca po nekom podrumu,nabildan,jace građe. Nije teško pronaći takvog tipa. Prvo sam sve podatke napisala u laptop,a onda sam krenula na teren. Dosla sam do te ulice,nije bilo nikoga. U tom kvartu kao da niko ne živi. Išla sam do podruma,zaključan... Sve sam uslikala sto je bilo zanimljivo i otišla u Starbucks na kavu. Naručila sam nescaffe. Kad sam počela piti,neko mi je stavio ruke na oci. Dotakla sam te ruke i maknula ih sa očiju da vidim ko je. Bio je Justin.

Ja: sto trebaš?

Justin: pa danas je sud,sta si zaboravila?

Ja: a jooj da... Doro sredit cu jos i to danas..

Justin: ja nisam kriv.

Ja: dobro... A kad je to

Justin: počinje za pola sata,znaci da sad moramo krenuti...

Ja: ajde idemo.

*na sudu*

Sudac: znaci,Justin Bieber,vi ste okrivljeni za ubojstvo...

Justin: jesam,ali ja nisam ubio. Ja sam samo bio na licu mijesta kad se to dogodilo.

Sudac: pa,ima li sto vas advokat za reci? - advokat? To bih bila ja

Ja: da.

Sudac: pristupite.

Ja: znaci,Justin nema nikakve veza sa ubojstvom. Pod jedan: nema nikakvih tragova Justinovih otiska na oružju kojim je ubojstvo učinjeno. Pod dva: da je Justin ubio,trcao bi čim bi čuo policiju kako dolazi,ali Justin nije. Zato sto je znao da nije kriv i da mu se nista nece dogoditi...

Sudac: pa,argumenti su dobri. Da ne

Duljimo,Justin Bieber nije optužen za nista sto se dogodilo. Suđenje završeno. - sudac je lupio "čekićem " i suđenje je napokon gotovo.

Izasli smo van. Justin ne dignuo i zavrtio. Spustio me dolje i poljubio me u obraz.

Justin: hvala ti!!! Bila si savršena! Neznam kako da ti se odužim!

Ja: ma nije to nista.. Idem ja sad doma.

Sjela sam u auto i nazvala Harrya.

Ja: eej... Jesi doma...

Harry: da... Ovaj... Um....

Ja: ja sad dolazim...

Harry: ma nemoras jos ljubavi... Mozes ostati jos malo... Necu ti zabraniti...

Ja: Harry,sta spremaš? Kad

dođem doma sta cu vidjet?

Harry: nis nis... Aj cao ljubavi,idem....

Ja: pusa ljubs...

Kad sam dosla doma........

BELIEVEOù les histoires vivent. Découvrez maintenant