Living young and wild.

312 21 10
                                    

51. Dio

*nakon tjedan dana*

Harry mi stvarno ugodava u svemu,ali ja se gubim i ne mogu vise ovako. Pravim se da mi je dobro,a zamalo da se ne srušim i to sve zato sto ne zelim da Harry previse pati. Ustala sam iz kreveta.

Harry: di bi ti?

Ja: idem se otusirati,Harry to mogu sama...

Harry: ako me trebaš, samo zovi.

Usla sam u kupaonu. Otusirala sam se. Obukla sam si tajce i hoodicu. Izasla sam iz kupaone i zamracilo mi se malo,pa sam pala na pod.

Harry: LEAH!!!!! Jesi dobro???? - dosao je do mene.

Ja: dada,samo... Zavrtilo mi se...

Harry: idemo u bolnicu.

Ja:Harry necu doktore!

Harry: ma da umri tu na mjestu.

Ja: ne! Nego...

Harry: sto???! Kad toliko silno to zelis,ja se onda ne moram brinuti za tebe! - izašao je iz sobe i zalupio vratima. Ustala sam,i sisla dolje u kuhinju,a tamo je bio Liam.

Liam: Ej.. Kako si?

Ja: um.. Ma bolje mi je.

Liam: zasto je Harry istrčao ko bijesna lisica?- Harry je ulazio u kuhinju.

Harry: zasto sam istrčao??! Zato sto se srušila i nije htijela da zovom hitnu,izgleda da hoce sto prije umrijeti!

Liam: a Leah.. Znas da je to sve za tvoje dobro,a ti joj Harry ne moras otežavati!

Ja: suoči se sa tim da umirem! U-M-I-R-E-M!!!!- otišla sam do balkona i pocela plakati. Harry je opet dosao do mene i stavio mi svoju ruku na rame.

Harry: oprosti,ali nisi mi jasna. Stvarno nisi. Zasto ne zelis tu hitnu?

Ja:zelim se osijecat živo,bar ovo malo vremena koliko imam. Zelim zaboraviti da cu umrijeti,a kad se to dogodi,dogodit ce se.

Harry: mogla si mi prije reci.

Ja: nisi dozvolio.

Harry:oke,danas idemo van.

Ja: ma daj molim te.

Harry: zelis se osijecati živo?

Ja: da,ali ja ne zelim samo u neku šetnju,zelim van,u club neki,napit se po zadnji puta,zapalit koju cigaretu,ne ljuti se zbog toga...

Harry: okej. Idemo van.

Ja: HA??ti si pristao na to?!

Harry: pa jedna šetnja nas nece ubiti, jelda?

Ja: valjda nece,ipak je to samo šetnja.

Harry: a oces u club?

Ja: pa sad sam ti rekla.

Harry: dobro,idemo...

Ja: cek cek ti si pristao na to?

Harry: pa,ako je to sve sto tražiš,da otiđemo u provod... Onda moze...

Ja: ajmeeeeee! Ja ne vjerujem da si ti pristao na toooo!

Harry: jesam.

*navecer*

Cijeli dan je prošao u redu. I napokon mi idemo nekud van.. Mislim,stvarno mi je ovo falilo.. Otišla sam u kupaonu i Otusirala se. Obukla sam crnu usku haljinu i crne štikle. Nasminkala sam se malo jace i kosu nafrckala. U deset sam bila gotova. Izasla sam iz kupaone i sisla dolje,a u dnevnom su bili svi. Harry,Liam,Niall,Zayn,Louis,Perrie,Justin i Emily. Pa dobro sta Emily Radi tu?! Čak joj se i trbuh vidi.. (Trudna je)

BELIEVEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora