10.BÖLÜM
''O-oh evet.Dediğim gibi çocukluk arkadaşım . Birbirimizi iyi tanıyoruz.''
''Demek öyle..''
Jong In elindeki bardağı bırakıp koltuğa doğru atlayıp, uzandı. Soo ise soğuk bir şeyler içmek için buzdolabına yöneldi. Kapağı açıp kurcaladıktan sonra buz gibi olan kola şişesini bulunca , sırıttı. Kapağı kapattığında ani bir sıçramayla bir iki adım geriledi. Az önce koltukta kıçını devirerek yatan Jong In ne ara ses çıkarmadan yanına gelmiş boş gözlerle kendisine bakınıyordu ki ? Üstelik yüzü kapağı kapattığında nefesini hissedilecek kadar yakındı. Bu korkudan öte garipte hissettirmişti.
Soo elini kalbine götürerek konuştu.
''Ah nerdeyse bebeğimi düşürüyordum.'' (Kore'de ani ürperti ve korku cümlesidir..)
Jong In sırıttı.
''Ne saçmalıyorsun Soo ? Aynı evde benden mi korkuyorsun komik olma.''
''Hey insan yanıma gelirken bir ses çıkarır.''
Tezgaha ilerleyen Soo bardağa kolasını boşaltırken homurdanmaya devam etti.
''Hey Soo , yanına geliyorum.Bardağıma kola koy.''
''Şimdide dalga geçiyorsun Jong In öyle mi ? Seni aptal.. gerçekten korkmuştum oysaki.''
Soo'nun bardağına koyduğu koladan büyük bir yudum alıp devam etti Jong In.
''O kadar korkutucu mu yüzüm h-hı ?''
Soo kafasını kaldırıp Jong In'e baktı.Elini çenesine koyup, gözlerini kıstı.
''Imm Jong In.. sen..''
'Seni lanet olası. Ne kadar yakışıklı ve etkileyici bir yüzün olduğunu bilmiyormusun sanki ? Korkutucu demek sadece kıçımdan uydurmamdı.''
Eli çenesinde olan Soo sözüne devam edip ses tonunu yükseltti.
''KORKUNÇSUNN !'' ardından kıkırdadı.
Jong In elini uzatıp Soo'nun saçlarını karıştırırken gülümsedi.
''Hadi ordaan ! ''
Bu esnada bir şeyi farketti sabah Chen'in saçlarına dokunduğu gibi bir tepki vermemişti. Elini çekmesi için iteklememişti, rahatsız olmamıştı.Buna içten içe sevindiğini inkar edemezdi ,özel hissettirmişti.
Ardından Kyungsoo telefonuna gelen mesaj sesiyle gözlerini telefonuna dikti. Kilidi açıp mesaja baktı.
Gönderen :ChenChen^^
Hey Soo ! Boş zamanın varsa internete gelir misin bi ?
Skype hesabım mesajın sonunda.
Gönderen : Soo
Ah olur. Bir sorun mu var ?
Gönderen : ChenChen^^
Sen gel bekliyorum.Hatta şu an Jong In yanındaysa ve mesajın kimden geldiğine dair soran bakışlar atıyorsa direk söyle. Mesajın benden geldiğini ve sohbet etmek için internete çağırdığımıda belirt.
Gönderen : Soo
Ne işler peşindesin Chen ?
Ardından Kyungsoo kafasını kaldırdı.Chen'in dediği gibi olmuştu. Jong In'in gözlerini telefonunun ekranına bakarken bulmuştu.Soo boğazını temizledikten sonra,söze girdi.
'Ihm Chen.Sohbet etmek için nete çağırıyor.''
''O-oh anlıyorum.''
'T-shh. Daha sabah buluştuk ya.Günde 3 öğün yemek vakti gibi Soo'yla haberleşmek istiyor.'
Ardından Soo odaya doğru yönelip kapıyı açıp içeri geçti. Çalışma masalarının üzerinde duran laptopun power tuşuna bastı. Mesajdaki skype hesabını ekleyip , çevrimiçi olan Chen'e mesaj attı.
''Hey Chen selam dostum.''
''Selam Soo..''
''Sorun nedir telefondan da mesajlaşabilirdik ?''
''Böylesi daha rahat , Jong In bir ihtimal mesajlarını okuyabilirdi.''
''H-hı ?''
''Bak Soo biraz garip bulabilirsin ama sana bir şey anlatmalıyım.''
''Hadi chen uzatma , merak ettim.''
''Saçmaladığımı düşüneceksin çünkü Sen hala tanıdığım KyungSoo'sun.''
''Önce anlatki saçmalayıp saçmalamadığına karar vereyim.''
''Peki anlatıyorum.Bugün bir şeyi farkettim dostum.Başta garipseyeceksin ama her neyse anlatmalıyım. Sanırım Jong In senden hoşlanıyor.Şimdi bana onun bir kız arkadaşı olduğunu falan söyleyeceksin ama durum bence göründüğü gibi değil. Gün boyu seninle yakın olduğum için bile, beni yiyecekmiş gibi baktı. Tanrım ! gözleri aklıma geldiğinde hala ürperiyorum.''
Soo klavye üzerindeki elleriyle ne cevap vereceğini bilemeden şaşkınca boş gözlerle baktı.
Ardından Chen'den bir ileti daha geldi.
''Hey Soo orda mısın? Şaşırmış olmalısın.''
''Hey Chen saçmalıyorsun bunu nerden çıkardın. O bir erkek.''
''İki erkek ilişkileri uzayda yaşanmıyor Kyungsoo ? Ayrıca birazdan benim için internete girdiğini bildiği için odana gelcek ve kıyafetini ya da bir eşyasına bakmaya geldiğini söyleyip oyalanırken bilgisayardaki konuşmalara bakmaya çalışacak..''
''Saçmalama dostu..'' Soo mesajını bitirmeden odasından kafasını uzatan Jong In'le göz göze geldi.
''Ah t-shirtümü almalıyım,üstüm leke olmuşta..''
Soo gözlerini irice açıp odaya giren Jong In'e bakıp iç geçirdi.
''TANRIM ! ''