17.Bölüm

3.7K 293 8
                                    

Soo şimdi nasıl davranması gerektiğini gerçekte bilmiyordu.Özel teklif yapmak gerçekten önemlimiydiki ? Ya da hislerini söylemek için hazır hissetmiyordu ve bahanesi olarakta lanet olası bir teklifi öne sürüyordu..
Yapışsa dudaklarına, kollarında kaybolurcasına sarılsa..Elini tutabilmek bile kalbinin atışını değiştirebilridi oysaki.

Tüm hisler zıt kutupların birbirini çeken etki alanındayken neden susuyorlardı ki ?

-

Yemeklerini yedikten sonra Jong In televizyonun başına kurulmuş talk show programlarına göz atıp küçük kahkahalar atıyordu. Anlaşılan gerçekten eğleniyordu. Yan koltukta oturan Soo ise daha fazla katlanamayacağını düşünüp odasına çekildi.
Usulca odasının kapısını açıp kendini zıplayarak yatağa attı. Ardından elini sol göğsüne koydu. Diğer eliniyse alnına yerleştirdi.

''Aptalsın Jong In tam bir aptalsın. Ben ikimizin ağır gelen hisleriyle uğraşırken karşıma geçip gülüyorsun.
Hadi onu geçtim gülüşün harika bunu bilmiyor musun ! '' iç sesiyle boğuşmayı sürdürürken bir an duraksayıp 
cebine sıkıştırdığı telefonu çıkardı.

Bir hamleyle yataktaki konumunu değiştirip yüzükoyun yatmayı tercih etti.
Chen'e mesaj atacaktı. 


Gönderen:Soo
Hey Chenchen napıyorsun ? ~~

Gönderen: Chen
Beni boşversene asıl sen napıyorsun ya da siz mi demeliydim ? 

Gönderen : Soo
Biz.? Ben ve Jong In ? Ah Chen özet geçeceğim.Bana sakın sorma ya da ben zaten biliyordum deme. Ben Jong In'i seviyormuşum tamam mı ? Ayrıca onunda beni sevdiğini öğrendim.Gerçekten bir kahinsin değil mi ? 

Gönderen : Chen
Yaa öyle mi ? Hiç beklemiyorduuum !! ( Böyle olacağını biliyordumkii haha  ) 

Gönderen : Kyungsoo 
İyi ki söyleme dedik..

Gönderen : Chen
Onu bırak da nasıl gidiyor bakalım taze aşkınız ? Ah düşününce aşık olasım geliyor. Kıskandım lanet olsun . 

Gönderen : Kyungsoo
Henüz AŞK sayılmaz dostum. Çünkü ona sevdiğimi söylemedim sadece onun beni sevdiğini biliyorum.

Gönderen : Chen 
Salak mısın sen Soo ? NEDEN SÖYLEMİYORSUN O ZAMAN ? Hemen içeri git ve hayvan gibi öp şu çocuğu.
-Bu bir emirdir.

Gönderen : Kyungsoo
Ah Tanrım ! Bi bok bilmiyorsunki Chen .Henüz yapamam. 

Gönderen : Chen
Ahh dur bir saniye Y-Yoksaa ? Hani şu lisede dahi istediğin türden özel bir teklif mi ? Vuah hala bunu yapmak istiyor musun ?

Gönderen : Kyungsoo
Ah Chen çocukluk arkadaşım olmanın bazen kötü yanları olabiliyor,her şeyimi biliyorsun bu gerçekten sıkıcı. Neden gizleyemiyorum ki ?

Gönderen : Chen 
Benim gibi arkadaşın var yetmedi aşkını çözdüm daha ne istiyorsun ? O değilde Jong In şanslı velet.
Büyük Teklif yakında..huhuv !

Gönderen : Kyungsoo
Hey dalga geçmeyi kes. Yarın erken kalkacağım işe başlıyorum sonunda. İyi geceler~

Gönderen : Chen 
Ups yarın mı ? Yarın vakit bulursam öğle arasında gelip uğrayabilirim . İyi geceler~

Kyungsoo elindeki telefonu yatağın başındaki etejerin önüne iliştirdikten sonra yataktaki hafif debelenmeler sonucu ayağa kalkmadan yorganın içine girebilmeyi başardı.Gözlerini kapatır kapatmaz uykuya yenik düşmüştü. Bu gerçekten nadir olurdu.

Jong In ise göz kapaklarının titremeye başlamasıyla kumandaya uzanıp televizyonu kapattı, usulca odanın kapısını açtı. Kyungsoo'nun çoktan yatmış olduğunu gördü. Kafasını hafifçe eğip uyuyan masum yüze bakındı. Ardından yorganın ucunu yavaş hareketlerle aralayıp yatağa ağırlığını verip küçük hareketlerle yanına sokuldu.Uyandırmak istemiyordu.Cenin pozisyonundaki Soo'nun yüzüne bakmak iyi gelmiş olacakki uyuması çok uzun sürmedi.

Gece yarısı aniden gözlerini araladı Soo. Nefesi kesilmişti. Jong In bir bacağıyla kendisini arasına almış ve kollarıyla sıkıca sarılarak baskı yapıyordu.
''Her gün bu konumda mı yatıyorduk ? Yoksa aşık olduğum için mi şimdi etkilenesim geldi ? ''

Soo alnından dökülen kurdeşenleri hissedebiliyordu. Kalbiyse bir kuşun kanat çırpışından farksızdı. Kalkmalıydı yoksa gerçekten bayılabilirdi.Nerdeyse 10 dakikadır aynı pozisyondalardı ve Soo kalp
atışını normale döndürememişti.

Kendine sarılmış sıkı kolun içinden kayarak kafasını çıkardı. Derin bir iç çekmenin sonunda odadan 
sessiz adımlarla çıkıp salona geçti.

Jong In kapının kapanmasıyla gözlerini araladı ve hayal kırıklığıyla iç geçirdi.

''Sarılmam bile rahatsız mı ediyor ? Beni sevemez misin Soo ? Tanrım , belkide bastırılamaz sandığım bu duyguları bir şekilde bastırmanın zamanı geldi.''

Yeni Evim-izHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin