2.SEZON
-İlk Randevu*
* -Aşk nutella gibidir. Tatlı ve bir o kadar bağımlılık yaratan. *
'' Hey Soo. Hadi , çıkalım artıık. Geç oluyor. ~ ''
''Geliyoruuuum. ''
'' Tanrı aşkına , hazırlanmanın neden bu kadar uzun sürdüğünü anlayamıyo-- Tanrım ! Şimdi anlıyorum... ''
''Hey noldu ? Hadi çıkalım. ''
Kyungsoo evin dış kapısına yönelirken, Jong In bileğinden kavradı ve kendisine doğru çekti.
''Jong In-aah sorun ne ? Neyin var ?''
''Ahh Soo , bilerek yapıyorsun öyle değil mi ? ''
'' Ne yapıyormuşum ? Yah Jong In , seni anlayamıyorum..''
''Anlatmama izin ver ! ''
Jong In sinir ve tutkuyla karışık Kyungsoo'yu koridordaki soğuk duvara doğru ittirdi.Onu böyle görmek istemiyordu. Bunu , yapamazdı..Bir kaç saniye Soo'nun kimsede görmediği o iri gözlerine bakındı. Evet, gözleri harikaydı. Ama şuan hedef orası değildi. Amaca odaklanmalıydı.Sadece az önce görüş açısına giren o süt beyaz tene..
''Jonn-ah !''
Kyungsoo küçük bir inilti bıraktı. Bu beklenmedikti.
Şu an Jong In , Kyungsoo'nun yakası açık t-shirtünün üst kısmındaki boynuna dudaklarıyla baskı yapıyor ve derin bir şekilde emiyordu.. Daha doğrusu vantuzluyordu. Sahi bir vampir falan mıydı ? Belkide daha fazlası.. Gerçi bir vampir olsa işler kolaylaşabilirdi.Sarımsak ve ya haç işareti olan bir kolyeyi ay savaşçısı gibi tutup onu uzaklaştırabilirdi. Ama şimdi , şimdi oldukça zordu. Kyungsoo , kendisine koala gibi yapışan çocuğa karşı güçsüzdü. Minik kolları , onun boynundaki dokunuşları engellemek için fazlasıyla yetersizdi.Bundan hoşlanmıyor değildi. Ama şimdi ne sırası , ne zamanı ne de ne olduğunu anlayabildiği bir konumdaydı. Göz kapakları adeta kanat çırpmaya başlamışken , Jong In bir kaç santimetre geri çekilmişti.
Kyungsoo kalmış olan son enerjisiyle , mırıldandı.
''B-bu da nesiydi şimdi ? ''
''Bunu sen istedin. ''
''Gel benim boynumu sik dediğimi hatırlamıyorum ! Sahi dünün acısını falan mı çıkarıyorsun. Eğer , öyleyse lanet olsun-''
''Alakası yok ! ''
''Tanrım ! , o zaman ani hormonsal bozukluğunun sebebini sorabilir miyim Bay Kim ? ''
''Beni bir ergen mi sanıyorsun , giydiğin t-shirte bir baksana ! ''
''Ne var t-shirtümde . Ah geçen sene almıştım. Yırtık falan mı var ? ''
Kyungsoo , endişeyle sevdiği t-shirtünde defo ararken , Jong In mırıldandı.
'' Dün benle seks yapan kişiyle aynı kişi misin ? Nasıl bu kadar saf oluyorsun.. ''
''Hey bana ne demek istiyorsun ! ''
'' LANET OLSUN SOO , GİYDİĞİN T-SHİRTÜN YAKASI FAZLASIYLA AÇIK . ''
'' Ah öyle mi ? Bir kadın gibi göğüslerimin gözükmesinden mi
endişelenmeliyim ? ''
''Ah beni delirtiyorsun.. ''
'' Seni cidden anlamıyorum Jong In. ''
'' A-AH OLMAYAN GÖĞÜSLERİN İÇİN ENDİŞELENMİYORUM. A-AMA .. SEN BOYNUNUN NE KADAR GÜZEL OLDUĞUNUN FARKINDA MISIN HI ? BU BENİ ÇILDIRTIYOR ! VE DIŞARDA BÖYLE GEZECEKSİN ÖYLE Mİ ? BUNA İZİN VEREMEM. ''