11.Bölüm
Soo, Jong In'in odaya girmesiyle laptopun kapağını hızlı bir şekilde kapattı. Ardından Jong In ile göz göze geldiler.
''Hey Soo sanırım rahatsız ediyorum h-hı ? Üstümü sonra giyinsem iyi olacak ve sende her ne yapıyorsan onu yapmaya devam et.''
''H-hey bi dakika J-jon..''
Kyungsoo'nun cevap vermesini beklemeden odanın kapısını hızla kapatarak çıktı. Soo sessiz bir şekilde mırıldandı.
''Tanrı aşkına neden böyle yapıyorsun J-jong In ? ''
Oturduğu sandalyenin arkasına yaslandı ve derin bir iç çekti. Chen'in söylediklerini düşünmeye başladı.Her ne kadar düşünürse düşünsün aptalcaydı. Mantıklı bir açıklaması yoktu . Jong In nasıl sevebilirdiki kendisini ?
''Üstelik Chen'e kötü kötü bakmasının sebebide bu olamaz.Sadece Chen'den hoşlanmamıştır , hepsi bu. Peki az önce bana neden bağırdı ? Ah tanrım aklımı karıştırıyorsun Jong In..Neden her şey bu kadar karışık. Hep senin yüzünden CHEN !! ''
Kapağını tamamıyla kapatmadığı laptopundan bir mesaj sesi daha geldi. Kapağı araladı ve Chen'in yazdıklarına göz gezdirdi.
- Hey dostum. Odana geldi değil mi ? Ha-haha.
Bunu nerden bildiğimide düşünüyorsun değil mi ? ÇÜNKÜ BEN BİR KAHİNİM. Aslında cevabı basit, biliyorum çünkü aşık insan psikolojisiyle düşünüyorum .Seni merak ediyor,çevrendeki insanlardan kıskanıyor ve dahasını yapıyor.. Bende senin erkek arkadaşlarından biriyim .Ama çocukluğumuzdan beri senle yakın olmamıza rağmen birbirimize karşı bu tür şeyler hissetmedik.İkinizin arasındaki daha farklı bir şey..Jong In sana aşık, şapşal . Bunu nasıl göremezsin ? Ahh bunu anlamak o kadar basitki..Muhtemelen Jong In'in sevgiliside durumu çaktı. Kız geldiğinde ne kadar neşeliydi. Ama sizin aranızdaki ilişkiyi kavrayınca suratı asıldı.Ve dahası merak ettiğim bir şey daha var aslında. Sen ne hissediyorsun ?-
Kyungsoo boş gözlerle ekrana baktı.
'Ne mi hissediyorum ? Peki bir kaç dakikalığına düşüneceğim. Jong In'in sevdiğini varsayalım..Ahh , bilmiyorumkii.''
Ardından Chen'e bir ileti gönderdi.
-Hey Chen, Jong In beni sevmiyor dostum neden anlamıyorsun? Ayrıca benim hissetiklerim neler mi ?Kısacası bilmiyorum.. Yani biliyorsunki ben hiç birine aşık olmadım. Ve bu duygudan baya bir yoksunum.-
-Anlamıyor musun olum ya o SANA AŞIIK !
Göreceksin yakında ilk öpücüğünüde alırsın.Her neyse şimdi git ve yatağına uzan. Biraz Jong In hakkında düşün. Bence sende boş değilsin ? Biliyorsun
ben senin namıdeğer biricik çocukluk arkadaşınım, benden kaçmaz -
- Yaah CHEN ! Daha fazla saçmalama ,ben gidiyorum.-
-Hadi git bakalım aşk kuşu-
-CHEEEN ! 5.kaburgan 6. olsun ister misin ? -
-Dizi izlemeyi bırakmalısın Kyungsoo Pekala , hadi görüşürüz .-
Ardından laptopu kapattıktan sonra Chen'in aptal konuşmalarının tesiriyle kendini yatağa attı. Kendisi de merak ediyordu aslında.. Ne hissediyordu ?
Jong ın bir ihtimal kendisini sevse oda sevgisini verebilir miydi ?
Gözlerini usulca kapattıktan sonra içerde sinir küpüne dönmüş olan Jong In'in yüzünü anımsadı.Gülümsemesi , yüz hatları , esmer teni... Düşündüğünde neden bu kadar etkileyiciydi. Üstelik yattığı yatakta Jong In'e ait olan hakim koku işleri iyice zorlaştırıyordu. Tatlı atışmalar , büyük ellerinin saçlarını karıştırması , sevimliliği.. Daha fazla düşünmek istemiyordu. Çünkü kaçınılmaz sonu kendine açıklamaktan korkuyordu. Hafif dolmuş gözleriyle kendini tatlı uyuşukluğa bıraktı.
Ne zaman uykuya hapsolduğunu hatırlamazken gözlerini hafifçe araladı.Gözleri başka bir çift göz ile daha buluşmuştu. Jong In ne zaman yanına gelip yatmıştı ? Bir fikri yoktu.
Ama uyumuyordu Jong In adeta Soo'yu gözlüyor , yüzüne beynine kazımak istermişcesine bakınıyordu. Kyungsoo gözlerini araladığında da irkilmemişti. Anlaşılan pnu seyrettiğini farketmesini umursamıyordu.
Jong In Soo'ya etkileyici bakışlar atmaya devam ederken Soo büyük bir şekilde yutkundu. Jong In kendisine gerçekten yakındı ve nasıl davranması gerektiğini bilmiyordu. Soo'nun büyük yutkunmasıyla Jong In'in dudaklarını aralandı ve büyük bir gülümseme
bıraktı. Kyungsoo ise gözlerini kaçırdı.
Ardından Jong In'in boğuk sesiyle yattıkları yerde tekrar gözleri buluştu.
''Soo ?''
''H-hı ?
Kyungsoo bu ortamdan gerçekten etkilenmişti , bunu inkar edemezdi. Chen'in dediklerinin doğruluk oranın ağır bastığını düşünüyor bir yandanda Jong In'inin itiraf yada ona benzerromantik bir şeyler söyleyeceği hayaline engel olamıyordu.
Ama Jong In'in söyledikleriyle hayaller ülkesinden uyanması kısa sürdü.
''Bira aldım , içelim ne dersin ? ''