Aflu ca Vlad e vlogger

3.8K 92 18
                                    

     Am deschis laptop-ul si caut aplicația Instagram. Am intrat pe Instagram si caut "Vlad Munteanu" dau click pe primul profil care imi apare. Avea foarte mulți urmaritori, dau in jos ca sa vad pozele si nu mi-a venit sa cred. Era chiar Vlad, era profilul lui Vlad.
      Am dat click pe o poza si avea foarte multe like-uri si multe comentarii. Am inceput sa citesc câteva comentarii si majoritatea, intr-un procent de 90% erau de la fete si cam toate comentariile erau "Ce perfect esti / Esti cel mai frumos / Te iubesc " etc
      Am dat sa vad fotografiile in care era el etichetat cand am vazut ceva ce nu sperăm sa vad...
      Peste tot erau poze cu noi postate de persoane siferite si de fan page-urile lui de azi din parc si aveau tot felul de descrieri, cum ar fi: "Cine e fata asta?/ Oare sunt împreună?/ Vlad si-a faut iubita" etc
       La inceput nu am înțeles. Apoi mi-am adus aminte de cele 2 fete din parc. Cred ca ele ne-au facut pozele si le-au postat, si cum e un subiect care ar "strânge" multe like-uri si alte persoane au luat pozele si le-au postat.
       De ce toata lumea crede ca suntem împreună? Adica suntem doar colegi de clasa, nimic mai mult.
      M-am uitat mai bine in descrierea profilului lui de Instagram, acolo vad un link de la un canal de Youtube, am apăsat pe el... Link-ul acela te ducea la un canal de Youtube numit "Vlad Munteanu" care avea peste 400.000 de abonați.
       Am apăsat pe un videoclip de acolo si era chiar Vlad... Nu mi-a venit sa cred, Vlad era un vlogger. Oare de ce nu mi-a spus? Ce voia sa țină secret?...
      Aveam asa multe intrebari fara raspuns..la care abia asteptam sa-mi raspunda ziua urmatoare la scoala.
      Toate gândurile mi-au fost întrerupte de soneria telefonului meu. Cineva ma suna. Era un număr pe care nu-l aveam salvat in agendă, eram curioasă sa vad cine e asa ca an raspuns:
- Alo? răspund eu
- Alo! Jessica, sunt Vlad!
      Era chiar Vlad, puteam sa-i spun toate intrebarile acum, insa m-am gandit ca e mai bine sa-l întreb față in față.
- Hei, Vlad! Ce faci?
- Lucrez la proiectul pentru maine.
- Da, încă imi pare rău pentru asta...
- Nu-i nimic, te poți revanşa.
- Cum?
- Tu, eu, la Mc, oricum imi erai datoare cu o sticlă cu apă, sa mergem sa mâncăm ceva..
- Cand? Sunt cam ocupată zilele astea...
     Incercam sa-l ignor, dar sa o fac sa nu-si dea seama, nu voiam sa-l fac sa se simtă jenat sau ceva de genul...
- Pai cand iti faci si tu timp..
- Ok, te anunț eu.
- Bine, pa.
- Pa.
      Ma simțeam asa naspa sa-l mint, pana acum am fost asa sinceri unul cu altul si dintr-o dat BOOM...
      M-am uitat la câteva clipuri făcute de el pe Youtube pana s-a facut ora 03:43, adică cred ca m-am uitat cam la toate de s-a facut asa tarziu. Nici măcar nu mai simteam notiunea timpului...
      Era destul de tarziu având in vederea ca maine aveam scoala, asa ca mi-am pus laptop-ul deoparte si m-am culcat....
      *credeti ca am lungit prea mult povestea?*

O relație cu Vlad Munteanu #1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum