Fan-meeting

3.1K 83 6
                                    

   Era ora 08:00, prea de dimineata pentru mine. L-am trezit pe Vlad ca sa nu întârzie la fan meeting. M-am dus si mi-am facut un dus.
   După mine trebuiau sa-si faca toți dus, d'aia ne-am trezit mai devreme.
    M-am îmbrăcat si m-am dus in bucătărie sa mănânc ceva. Deschid frigiderul si apare cineva in spatele meu.
- Esti emoționată? ma intreaba Vlad
- Da, n-am mai fost la un fan-meeting pana acum. Nici măcar nu stiu ce sa fac.. ii spun scoțând un iaurt din frigider
- Pai n-o sa faci nimic. O sa stai la masă cu noi, in timp ce noi o sa dăm autografe si facem poze. Nu ai de ce sa te ingrijorezi. imi spune Vlad incercand sa ma liniștească
   Am mâncat iaurtul si am plecat din sufragerie.
   S-a facut ora 12:50, la 13:00 trebuia sa fim in sala unde se ținea fan-meeting-ul.
   Am plecat de la apartamentul in care stăteam si ne-am dus la fan-meeting.
   Am stat in sală vreo 10 minute, timp in care ne-am asezat la masă *Eu stăteam langa Vlad*.
   Usile sălii sau deschis. Au intrat foarte multe persoane, cred ca erau in jur de 300. Au venit la masa la care stăteam pentru ca ere autograf si poza volggerilor de acolo.
   Toate fetele se uitau urat la mine, de parca le-am facut ceva. Poate ca au vazut poza cu mine si cu Vlad de pe Instagram, sau poate pozele cu noi din parc.
   Nu prea mi-a pasat...
   Vlad a scos camera de filmat ca sa facă un video pentru Youtube.
    M-a filmat pe mine, pe ceilalți youtuberi si pe oamenii prezenti acolo.
   Încerca sa ma integreze in tot ceea ce făcea. Ma lua cu el peste tot si toate fetele de acolo se uitau ciudat.
   Majoritatea fetelor făceau poze pupându-l pe obraz sau imbratisandu-l.
   Si parca ma deranja puțin...
   Eu m-am dus din nou la masă ca sa stau pe scaun că ma dureau picioarele. Vlad a venit la mine si mi-a zis:

O relație cu Vlad Munteanu #1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum