A venit ziua in care trebuia sa plecăm la Arad. M-am trezit la ora 6:00 pentru ca la 7:00 trebuia sa fim la gară. Am coborât din bloc si la scara ma asteptau Cristi si Vlad. Ne-am salutat si am plecat.
- Ai mai fost la Arad pana acum? ma intreaba Cristi
- Nu, e prima dată. ii răspund
Am ajuns la gară, ne-am luat bilete si ne-am urcat in tren. Ne-am pus bagajele si ne-am asezat.
A fost un drum foarte lung, dar m-am simtit bine. Timpul zbura foarte repede cu Vlad si cu Cristi.
Timpul a trecut foarte repede si am ajuns la Arad. Am coborât din tren, acolo ne-am întâlnit cu alți vlogger..cum ar fi: Max, Diana C, Deniz Vural, Chițu Darius, Vasco Tataru si mulți altii. Ne asteptau sa mergem toți la hotelul in care eram cazați.
Am chemat 3 taxiuri, pentru ca n-aveam loc toți intr-unul.
Era ora 23:45. Am ajuns la hotel. Eu trebuia sa dorm cu Diana in camera, dar ca si data trecuta...nimeni n-a dormit, desi ar fi trebuit pentru ca maine la ora 13:00 trebuia sa fim prezenti la fan-meeting.
Ne plictisea foarte rău, asa ca ne-am decis sa ne jucam ceva. Max a venit cu ideea sa ne juca "Adevar sau provocare". Toți am fost de acord.
Am băut o sticlă de apa ca sa o golim si sa o folosim ca sa o invartitm.
- Cine învârte primul? intreaba Vasco
- Eu! spune Vlad
- Bine! Zi de acum ce alegi: Adevar sau provocare? intreaba Diana
- Provocare! raspunde Vlad
- Bine, acum poți sa invarti. spuse Max
Vlad învârte sticla si pică la mine.
- Vlad, te provoc sa o pupi pe Jessica pe buze 10 secunde. spune Diana
- Hai ma! Nu provocări si din astea! spun eu rusinata
- Jessica, nu e dupa tine, Vlad trebuie sa facă provocarea! spune Deniz
- Vlad, daca nu faci provocarea trebuie sa primesti o palmă si un şut in fund de la fiecare participant. spune Vasco
- Dar nu e vina mea daca nu vrea. spune Vlad
- Hai ma, Jessica! E doar un sărut, ce naiba! spune Cristi
- Ok! spun eu putin mai apăsat
Vlad se îndreaptă spre mine cu capul, imi pune mâna pe genunchi ca sa se poată sprijini. Ma simteam super prost ca trebuia sa facem asta in fața tuturor. S-a apropiat tot mai mult si m-a sărutat. Max avea telefonul cu care conometra secundele.
Au trecut destul de repede secundele. După ce au trecut secundele, eu si Vlad ne-am îndepărtat unul de altul rusinati. Toata lumea a inceput sa aplaude si sa râdă. Pana si pe mine m-a bufnit râsul la un moment dat.
Ma simteam cam rusinata.
Ne-am jucat "Adevar sau provocare" pana la ora 3:30, dupa care ni s-a facut somn tuturor si ne-am culcat.
CITEȘTI
O relație cu Vlad Munteanu #1
FanfictionO fata obisnuita pe nume Jessica se multa împreună cu părinții ei in Constanța. Ajunge la un liceu in care se imprieteneste cu 2 băieți, Vlad si Cristi. Acestia afla ca sunt si vecini de bloc. Citeste ca sa afli mai multe.