Ii spun lui Vlad ce simt

2.5K 83 71
                                    

   După discuția pe care am avut-o cu mama m-a luat somnul. M-am trezit dimineață, la ora 9:30 si m-am decis sa-i spun lui Vlad tot ce simt. Si daca el nu simte la fel...asta e.
    Ma îmbrac ca sa merg la magazin sa-mi iau un suc. Cand ajung in fața blocului il vad pe Vlad cu Spot. Am respirat adânc si m-am dus la el.
-Buna, Vlad! ii spun emoționată
-Hei, Jessica! N-ai mai avut somn? ma intreaba Vlad
-Nu...Uite, chiar pe tine te cautam. Vreau sa-ti zic ceva important. ii zic eu uitându-ma in pământ pentru ca n-aveam curaj sa ma uit in ochii lui
-Pai...spune-mi!
-Uite, nu stiu cum sa-ti spun asta pentru ca sunt foarte emoționată si in acelas timp speriată pentru ca stiu ca tu n-o sa simti la fel, dar vreu sa-ti spun ca sa nu ma mai simt "încărcată" de gânduri... Nu stiu cum a inceput chestia asta, totul a venit mult prea repede...
-Jessica, doar spune ce ai de spus. imi spune punându-mi mana pe umăr si uitându-se in ochii mei
-Cand m-am mutat in Constanța, tu ai fost primul meu prieten, si nu stiu cum dar ai inceput sa insemni mai mult pentru mine... ii spune lundu-mi privirea din pământ si uitandu-ma in ochii lui
-Ce vrei sa spui? ma intreaba Vlad
-Am inceput sa țin la tine mai mult. Cred ca...
-Uite, Jessica, eu țin la tine, esti o prietenă buna...dar nu cred ca poți sa fii mai mult de atât. Si eu te plac, dar nu in acelas fel. Imi pare rău, daca vrei rămânem prieteni.
    In timp ce vorbea Vlad, eu ma uitam la el mirată si cu lacrimi in ochi.
-Ah, da, sigur, rămânem prieteni. ii zic eu zâmbind cu lacrimile curgându-mi pe obraz.
    După asta am plecat la magazin. Eram foarte dezamăgită, dar stiam ca asta se va întâmpla. Adica, o persoana ca Vlad nu se poate îndrăgosti de o persoana ca mine...

   *sa fac si volumul 2?*

O relație cu Vlad Munteanu #1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum