Vlad si-a sunat un prieten ca sa-i spună locul exact unde locuiesc.
Am ajuns in fața blocului lor. Nu stiu exact cati prieteni de ai lui Vlad stăteau in acel apartament. Am intrat in bloc. Trebuia sa luam liftul pentru ca stăteau la un etaj foarte înalt al blocului.
Am ajuns in fața usii apartamentului. Vlad bate la usa si cineva răspunde, era un băiat înalt, drăguț, cu parul puțin blond.
- Ati ajuns asa repede? Haideți intrați.
- Da, nu a avut trenul întârziere prea mare. ii spune Vlad
Am intrat in apartament si ne-am dus in sufragerie. Acolo erau mai multe persoane, si fete si băieți.
Băiatul care ne-a deschis usa a venit spre mine, mi-a întins mana si mi-a zis:
- Eu sunt Max!
- Jessica! ii răspund întinzându-i mâna
- Eu sunt Vasco! spune un băiat apropiindu-se de mine
- Jessica! ii răspund
Am facut cunostinta cu toți, Max, Vasco, Selly, Bianca Adam, Rottby si Deniz.
Toți erau asa de treabă. Am vorbit, am mâncat si am râs.
După un timp, Vlad primeste un telefon, era un număr pe care nu-l avea salvat in agendă, se uita ciudat si raspunde:
- Buna seara! Vlad la telefon? spune o voce feminina
- Buna sara! Da, sunt Vlad. spune Vlad neînțelegînd ce se întâmplă.
- Sâmbătă pe la ora 13:00 vom organiza un fan-meeting, am vorbit cu mulți vlogger, Max, Selly, Deniz Vural, Tequila etc ; si am uitat sa te anunțăm si pe tine. Ne întrebam daca vrei sa vii.
- Sigur! spune Vlad foarte apăsat
- Bine, ne bucurăm ca ai acceptat! spune femeia
Vlad a inchis telefonul si a intrebat:
- Voi va duceți la fan-meeting-ul de sâmbătă?
- Da, noi am fost anunțați mai devreme. spune Max
Vlad s-a uitat la mine si mi-a zis:
- Jessica, vrei sa vii si tu?
- Mda, n-am alceva de facut... ii răspund timidă
Am vorbit si m-am împrietenit foarte bine cu oamenii de acolo.
Era ora 02:00 dimineața, nimeni nu dormea. Selly s-a ridicat de pe canapea si a zis:
- Eu cred ca ma duc la hotel, mi-e cam somn.
- Cred ca vin si eu. spune Deniz
Max a stat câteva secunde pe gânduri si a zis:
- Nu plecati. Haideți sa dormim toți aici!
- Esti nebun?! Crezi ca avem loc sa dormim toți? spune Vasco
- Macar incercam. Mai petrecem si noi timpul împreună. Daca n-avem loc viitoarea seara va duceți la hotel.
Se pare ca toata lumea era de acord cu ideea lui Max. Eu trebuia sa dorm cu Bianca pe canapeaua din sufragerie si băieții trebuiau sa se organizeze in 2 paturi.
Era noapte. Ma trezesc sa merg pana la bucătărie ca mi-era sete. Pe scaunul din bucătărie il vad pe Vlad.
- Ce faci aici? N-ai somn? ii zic adormită
- Am venit sa beau niste apă..
Mi-am luat paharul de apa si am plecat sa ma culc.
CITEȘTI
O relație cu Vlad Munteanu #1
FanfictionO fata obisnuita pe nume Jessica se multa împreună cu părinții ei in Constanța. Ajunge la un liceu in care se imprieteneste cu 2 băieți, Vlad si Cristi. Acestia afla ca sunt si vecini de bloc. Citeste ca sa afli mai multe.