M-am trezit din cauza unui zgomot. Era ceva de la televizor. Adormisem cu el aprins. M-am ridicat si mi-am uitat la ceas. Era ora 09:30. Ma duc la baie sa-mi fac un dus. Părinții mei nu se trezisera.
După ce am iesit din baie si am trecut pe langa bucătărie, mama m-a strigat:
-Jessica! Vino la masă!
Mi-am dat ochii peste cap si m-am dus in bucătărie sa mănânc. Eram încă suparata pe mama ca mi-a luat telefonul si laptop-ul. M-am asezat la masă si am mâncat.
Mama tot încerca sa găsească subiecte de discutie cu mine, dar eu eram neinteresată si cu gândul in alta parte. Mai exact, cu gândul la Vlad. Nu stiam ce face sau daca s-a supărat pe mine ca nu i-am raspuns la telefon.
Nu aveam nici pofta de mancare, ma gândeam ce face Vlad. Merstecam cu lingura in bolul cu cereale si ma gândeam profund. Nici n-am observat cand mama a plecat din bucătărie. Dar am observat cand a venit înapoi, deoarece a venot cu telefonul meu, mi l-a pus pe masa si mi-a zis:
-Daca mai pleci undeva fara sa stiu n-o sa-l mai vezi!
M-am uitat la telefon, l-am luat de pe masa si am luat-o pe mama un brate spunându-i:
-Multumesc, mama! N-o sa mai plec!
Nici măcar nu mi-am terminat cerealele si am plecat in camera mea. M-am asezat pe pat si cu emotii am cautat numărul de telefon al lui Vlad. Cand voiam sa-l apelez, m-am gandit ce sa-i spun. Daca nu ma crede ca mama mi-a luat telefonul? Daca crede ca nu am vrut sa-o raspund? Atâtea intrebari...
Am stat pe gânduri cateva minute, si după m-am decis ca trebuie sa-l sun.
-Hei! ii zic eu dupa ce raspunde
-Buna! imi raspunde el
-Ce faci? Scuze ca nu ti-am raspuns ieri, dar mama mi-a confiscat telefonul si n-am putut... ii spun putin rusinata
-Ce ai spus? Poți sa vorbesti putin mai tare? ma intreaba el
Nici nu înțelegeam ce zicea. Era foarte mare gălăgie si multe persoane care vorbeau.
-Nu te aud. Unde esti? il întreb putin îngrijorată
-Sunt intr-un local, dar vorbeste mai tare ca nu te aud.
-Alo?! ii spun eu ținând
-Nu am chef de tine, pa! spune o fată si apoi începe sa râdă
N-am mai apucat sa zic nimic, ca acea fata mi-a inchis telefonul "in nas". Cine era fata aia? Unde era Vlad?
Am asteptat sa ma sune inapoi, nu voiam sa-l sun eu ca arătam disperată. Am asteptat si am asteptat si am asteptat... A trecut deja 1 ora si el nu m-a sunat inapoi. Mi-am verificat toate rețelele de socializare sa vad daca mi-a lăsat un mesaj, ceva... nimic. Pur si simplu nu ii pasa.
CITEȘTI
O relație cu Vlad Munteanu #1
FanficO fata obisnuita pe nume Jessica se multa împreună cu părinții ei in Constanța. Ajunge la un liceu in care se imprieteneste cu 2 băieți, Vlad si Cristi. Acestia afla ca sunt si vecini de bloc. Citeste ca sa afli mai multe.