Nu mai vorbim

2.5K 65 13
                                    

  M-am trezit la ora 10, m-am dus sa mănânc si după mi-am facut un dus. Eram singura acasa deoarece părinții mei erau la serviciu, fiind luni.
   După ce am mâncat, m-am dus din nou in camera mea sa ma uit la TV. In timp ce ma uităm, m-am gandit sa-mi verific telefonul sa vad daca m-a sunat Vlad, sau cel putin daca mi-a scris un mesaj...orice. Deschid telefonul si nu aveam nimic de la Vlad.
"Asta e, poate se distrează si a uitat de mine." Mi-am zis in gand închizând telefonul. Nu mai voiam sa am nimic de-aface cu el, m-am gandit sa nu-i mai scriu, sa nu mai vorbesc cu el...nimic.
   Mi-am sunat o prietenă, Alexia, din Constanța s-o întreb daca iese pe undeva pe afară.
-Sigur! Chiar ma plictiseam acasa. Esti gata in 20 de munte? imi spune ea
-Bine! Vii la mine la scara in 20 de minute!
-Bine, ma duc sa ma îmbrac.
-Bine, pa!
   Nu mai voiam sa fiu trista sau suparata pe cineva ca Vlad. Nu merita asta. M-am decis sa nu ma mai gândesc la asta si m-am dus sa vad cu ce sa ma îmbrac.
   M-am îmbrăcat in ceva lejer, o pereche de pantaloni largi negri si un tricou alb din dantelă. M-am machiat putin si m-am îndreptat la par.
   Au trecut cele 20 de minute si am coborât pa scara. Acolo ma astepta Alexia.
-Buna! imi spune ea lundu-ma in brațe. De cand nu te-am mai vazut...Parca te-ai mai înălțat. spune ea zâmbind
-Hei! Nu m-am mai înălțat, ti se pare! ii zic zâmbind si lund-o in brațe
    Am mai stat putin la scara si apoi ne-am dus sa ne plimbam. Era ora 20:00 si ne-am plimbat cam tot cartierul.
-Eu nu mai pot de picioare! Hai la tine la scară. imi zice Alexia
-Bine! Si pe mine ma dor picioarele! ii raspund
   Am ajuns la mine la scara si ne-am asezat pe banca. Am stat cateva minute de vorbă cand pe scara blocului se aprind luminile si se aud niste voci..râsete, de baieti si de fete.
   M-am uitat in scara, sa vad cine vine si de ce e asa multa gălăgie. Erau Vlad si Cristi cu încă 3-4 fete pe langa ei. Radeau, vorbeau si se distrau. Au trecut pe langa mânca pe care stăteam eu cu Alexia.
-Buna, Jessica! Buna, Alexia! ne spune Cristi
-Buna! l-am salutat eu cu Alexia in cor
   Vlad a trecut pe langa noi si nu ne-a zis nimic. Nici măcar pe Alexia n-a salutat-o...
   Cand a trecut pe langa noi, s-a uitat la mine pentru un moment si după toata atenția lui era in jurul fetelor cu care era...

O relație cu Vlad Munteanu #1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum