Nici eu nu m-am mai uitat la el. Nu înțelegeam cu ce am gresit. Am spus ceva ce l-a supărat? Chiar nu inteleg...
Dar pana la urma am ajuns la concluzia ca daca el nu mai vrea sa vorbească cu mine si sa nu mai fim prieteni..atunci bine.
N-o sa-l mai caut, n-o sa ma mai gândesc la el...o sa uit ca a existat vreodată.
Cum era deja destul de tarziu, + ca nu mai aveam chef de nimic dupa ce l-am vazut pe Vlad, am spus:
-Alexia, eu cred ca ma duc in acasa. Ne mai vedem si alta data, dar acum e destul de tarziu.
-Sigur! Ne vedem cand vrei tu. mi-a spus Alexia
Alexia z-a ridicat de pe banca si a plecat acasa. După 2 minute m-am dus si eu in casa.
Mi-am facut un dus si am mâncat. Apoi m-am dus la mine in camera si mi-am deschis laptop-ul sa ma uit pe Facebook/Instagram, site-uri de socializare.
Intru pe Facebook si dau de o postare intr-un grup:
"Stiati ca Vlad Munteanu are iubita? Uitati niste poze cu ei 2:" si mai jos erau poze cu mine si cu Vlad de acum cateva zile, cand încă eram prieteni si cand încă ne intalneam foarte des.
M-am gandit cateva minute la un comentariu pe care sa i-l las persoanei care a postat postarea. Nu am vrut sa fiu răutăcioasă sau sa se înțeleagă ceva gresit, deci m-am gandit sa scriu ceva scurt si la obiect.
Asa ca am scris:
"Eu cu Vlad nu mai vorbim de ceva vreme. Am fost prieteni, colegi de clasa, iar apoi colegi de banca, dar acum nu mai suntem nimic din toate astea. Asa ca va rog sa incetați sa mai spuneti ca suntem împreună, cand noi nici prieteni nu suntem."
Cred ca am lămurit pe toata lumea cu acel comentariu. Nu vreau sa se mai interpreteze chestii care nu sunt adevarate. Sa nu mai vorbească oameni care nimici măcar nu ne cunosc.
După cateva minute de la postarea comentariului, au aparut si alte răspunsuri, toate de păreri diferite. Dar nu le-am băgat in seama...in primele zile in care m-am cunoscut cu Vlad, el imi spunea sa nu pun la suflet ce spune lumea. Asta mi-am amintit, si desi nu mai vorbeam, chestia asta m-a facut sa ma calmez.
Am dat copy-paste la comentariul postat de mine si l-am postat si la cateva poze cu mine si cu Vlad pe instagram, in care oamenii ziceau ca suntem împreună.
După toate astea, am adormit.
CITEȘTI
O relație cu Vlad Munteanu #1
FanfictionO fata obisnuita pe nume Jessica se multa împreună cu părinții ei in Constanța. Ajunge la un liceu in care se imprieteneste cu 2 băieți, Vlad si Cristi. Acestia afla ca sunt si vecini de bloc. Citeste ca sa afli mai multe.